Jump to content

myisitkö volkkarin tälle kaverille


Guest 1200-73

Recommended Posts

Guest 1200-73

Hello i just got your mail now...how i wish to come and view this item but am out of state now....am a marine engineer busy sailing,am in a ship right now at Bermuda......I will also like you to know that i will be paying via PayPal...due to the distance as i am in Bermuda presently...I will need you to provide me with the following information to facilitate the Payment...Your (PayPal email)...Final Price..........

I will like you to know that you will not be responsible for shipping i will have my shipping agent come over as soon as you have the Payment...

Have a nice day.

jonsonsmith

 

tuli mulle kysely ja viime viikolla työkaverille sama kysely.

ja molemmat myytiin transportterin pakuja nettiautossa.

Link to comment

Itse myin palliksen ulkomaille, tuli soitto: otan tän. Rahat samana päivänä tilille. Soitti seuraavana päivänä taas, onko lisää? Ilmotin et kaverilta löytyy kans. 2 kuvaa @ & rahat taas samana päivänä tilille. Vein omani samaan osoitteeseen että rekan helppo noutaa. Nouto myöhästy muutaman vkon mut kalusto haettiin eikä mitään ongelmia ollut! Ovaalit & splitit mitkä näky kuvissa olis kans haluttu, ei myyty...

 

Ei mitään turhia vaihdatko Derbi Sendaan / onko lisää kuvia ym. haista vitun kysymyksiä vaan heti maksu & jonka jälkeen vasta kyseltiin missäköhän kalusto on...

Link to comment

Möisin ja olen myynytkin...helpompi näille kongon pojille myydä kuin suomalaisille vw harastajille:)...ei tarvitse säätää kokoajan ja lähetellä kuvia astinlaudoista ja varapyöristä.On ihan sama mistä ostajat tulee kunhan raha on aitoa.

 

 

 

Itse myin palliksen ulkomaille, tuli soitto: otan tän. Rahat samana päivänä tilille. Soitti seuraavana päivänä taas, onko lisää? Ilmotin et kaverilta löytyy kans. 2 kuvaa @ & rahat taas samana päivänä tilille. Vein omani samaan osoitteeseen että rekan helppo noutaa. Nouto myöhästy muutaman vkon mut kalusto haettiin eikä mitään ongelmia ollut! Ovaalit & splitit mitkä näky kuvissa olis kans haluttu, ei myyty...

 

Ei mitään turhia vaihdatko Derbi Sendaan / onko lisää kuvia ym. haista vitun kysymyksiä vaan heti maksu & jonka jälkeen vasta kyseltiin missäköhän kalusto on...

Link to comment

Kun kauppaa käydään oikealla rahalla, niin eipä kai tuossa ongelmaa. Mutta usein ongelma shekeissä. Laittavat shekin tai maksumääräyksen (usein jopa pari tonnia ylimääräistä kuluihin), minkä lunastat pankista rahaksi. Kaikki ok, paitsi viikon päästä tulee pankista tieto, että oli katteeton shekki ja haluaa rahat takaisin. Lisäksi olet ehkä maksanut jo auton rahdinkin sillä shekillä, tai ainakin ylimääräisen rahan laittanut palutuksena johonkin..

Link to comment
Viime kesänä yks hemmo halus ostaa mun prätkän. Oli muka avaruusasemalla ym. Oli niin hassu/huono mutta hauska yritys että meinasin sohvalta pudota.

 

Nyt pani JM paremmaksi,itse kun viimeksi junakeulan myin,niin soitto tuli ruotsista tuulivoimalan huipulta konehuoneesta n. 15 min ilmoituksen jättämisen jälkeen..

Ei taida ikealandissa olla sen paremmat kentät kuin 0luensalossa mokkulan kanssa pelaavalla,mutta kaupat tuli :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...