Jump to content

Valkosivut kuplaan...


Guest eskopasko

Recommended Posts

Guest eskopasko

Pohdin tässä päissäni että miten nuo istuvat kuplaan? Kertokaahan mielipiteitä!

Joo, riippuu kuplasta, väristä, vuosimallista jne.. mutta noin yleisesti! Tuli tilattua valkosivumaalia gummeihin ja mietin tuleeko pian sitten pilattua muutoin "komian" näkönen kupla...

Link to comment

Kaipa melkein enempi vaikuttaa se että minkä tyylin kuppelia olet rakennellut.. Eiköhän oldschooliin sovi valkosivut oli sitten melkein minkä värinen vain. Ja tietenkin kauneus on katsojan silmässä ;)

Link to comment
Guest seppo rauti

tuossa minun vanha -58 kupla ennen ja jälkeen valkosivurenkaita...nää oli aidot ja tilasin Tmi Sami Järviseltä ja olikohan silloin Suomeen tuotuna 600€ kierros. Rengasjako oli 5.60 X 15 ja firestone merkkiset

post-2947-13888363086505_thumb.jpg

post-2947-13888363086888_thumb.jpg

Link to comment
Guest JusHar
tuossa minun vanha -58 kupla ennen ja jälkeen valkosivurenkaita...nää oli aidot ja tilasin Tmi Sami Järviseltä ja olikohan silloin Suomeen tuotuna 600€ kierros. Rengasjako oli 5.60 X 15

 

Mistä Seppo hankit tuon kattotellingin, olen tuollaista metsästellyt jo tovin.

 

Sori OT.

Link to comment
Guest seppo rauti

isä löys sen mäntsälästä jostain ladon alta oli ollut yli 20 vuotta siellä...tarkkaa aikaa ei tiedetä...kaveri teki uudet puurimat siihen ja käsin sen hioin ja maalasin ku oli sen verta haperoa että ei viittinyt koneella koskea...

Link to comment
Guest JusHar
isä löys sen mäntsälästä jostain ladon alta oli ollut yli 20 vuotta siellä...tarkkaa aikaa ei tiedetä...kaveri teki uudet puurimat siihen ja käsin sen hioin ja maalasin ku oli sen verta haperoa että ei viittinyt koneella koskea...

 

Arvelinkin sen olevan vanhaa perua.

 

Paruzzillahan noita tellinkejä näyttäs olevan myynnissä...

 

Ei taida ihan tuollaista olla... siinä matalammassa mallissa on ne ihme viipsakkeet takana, ja se toinen jota kaikki kauppaavat, on turhan korkea minun makuuni.

 

Ettei menisi ihan OT jauhamiseksi, tässä kuva omasta -62 valkosivuin.

 

RIMG00220.jpg

Link to comment
  • 6 years later...

Kertokaahan mistä löytyisi  135 tai 145 leveitä valkosivurenkaita kuplaan eteen? Lätäkön takaa noita löytyy, mutta entä Euroopasta tai ehkö jopa Suomesta? Takarenkaiksi sitten 185 leveetä, mutta niitä löytyykin sitten helpommin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...