Jump to content

kysymys ovaalin kattoverhoilusta


Recommended Posts

tuli ovaaliin asennettua haitarikatto vm. 57-63 kuplasta, näitähän on varmaan joku muukin rakennellut. Olen pähkäillyt että kattoverhoilu pitää ilmeisesti ostaa vm 55-57 mukaan, niin katon reikä ja rätin sisäverhoilu on oikean kokoinen ja muutenkin takaikkunan seutu on oikea ?

Link to comment

Pre '60 kangasverhoiluaihio taitaa olla sama kaikkiin riippumatta takaklasin koosta. Mutta räbän verhoilussa tuskin on ommeltuja ripustuspinnojen kanavia aukon kohdalla, kuten umpikattoisen verhoilussa on? 56 ja 57 räbässä eroa taitaa olla vain että rätin takareuna on '56 terävillä kulmilla. Ei siis vaikuta sisäverhoiluun.

Link to comment

55 räbä = 3 laskosta, kantikkaat etunurkat ja kantikkaat takanurkat

56 räbä = 3 laskosta, pyöreät etunurkat ja kantikkaat takanurkat

57 räbä = 2 laskosta, pyöreät etunurkat ja pyöreät takanurkat

 

Oletettavasti 57:aan on eri kattoverhoilu kun noihin missä on pitkä haitari.

Link to comment

Ei ole vielä kokemusta kun oma verhoilu odottaa asennusta, ja kattokin on samasta vuosimallista kun auto.

 

Wolfsburg West tuntee erilaisia verhoiluja:

- Through 1955,

- 1956-1957

- 1958-1962,

- 1963

- 1964-1967

Itse ostaisin verhoilun tuon haitarin mukaan, jotta saa sen osalta sisäverhoilun onnistumaan. Takaikkunan aukon joutuu leikkamaan itse, joten se linee helpommin sovitettavissa, jos niisä paloissa on edes eroja. Sambasta löytyy aika paljon kuvia ja keskustelua noista hanun kattoverhoiluasioista.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...