Jump to content

Volkkaripalstaristeily Part 2, 10.2.2012 Helsinki-Tallinna


Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Oisko päivä Tukholmassa, lähtö Helsingistä vaihtoehto? Jotenkin tuntui liian lyhyeltä ajalta viimeks.

 

Veikkaisin että päivän pidennys reissuun karsii lähtijöitä. Minuun se ei vaikuta, lähden joka tapauksessa :)

Link to comment
  • 4 weeks later...

No eiköhän sitten lähetä? Siis jos multa kysytään, ja multahan ei kysytä, niin vois olla kaks risteilyä talvikauden aikana. Yks ruottinmaalle ja toinen keikkuen tossa pääkylän edustalla. Näin varmaan vois optimoida että kaikki pääsee mieleisellensä reissulle. Tai sit äänestetään ja sinne mihin on eniten lähtijöitä niin mennään. Tai Metrinen voi järkätä äänestyksen kun mulla ei oo SuperProDeluxeUser:in oikeuksia ilmeisesti. Vaihtoehtoina oisko sysipimeä syksy vs kevättalvi vielä noiden reittien lisäks?

 

tuunx mä ?

En tiiä, mut lähe risteilemään ainakin!

Link to comment

Ihan mielenkiinnosta ja soppaa lisää hämmentääkseni, niin kuinka moni Turkua äänestäneellä on ehdoton EI lähtemiselle Helsingistä? Helsinkivaihtoehto kun ilmeisesti palvelee paremmin kaikkia jotka haluavat tulla risteilemään kauempaakin (äänestyksen kommentteihin viitaten).

Link to comment

Lähtösatama ei oo mulle oleellinen, vaan nimenomaan suunta ja kesto, siks Tukholma Helsingin laivalla on mun kanta. Tallinnanristeily on just niinku Barni sano, sama kun menis Helsingissä baariin. Viimeks ei kerenny tutustumaan ku pariin uuuteen harrastajatuttavuuteen. Hel-Sto vaihtoehdossa voi päivän koomailla keskustassa, sopia vaikka kaupat siitä splitin tuhkakupista tai kiertokangen pronssiholkin reijästä mikä just omasta rojekstista puuttuu. Sunnuntai menee rapulapäivänä kumminkin?

 

Mulle, ja varmaan voin väittää että turkulaisillekin on ihan sama lähteekö laiva Turusta, Helsingistä vai Lappeenrannasta, matka alkaa kun kotiovi perässä sulkeutuu.

Link to comment
Noni, palstan virallinen kanta on saatu selville ja se on Suomen Turku.

 

Samasta kaupungista en laittanut kahta vaihtoehtoa, ettei Helsingin äänet olisi jakautuneet. Matkan kohde kun ei ole oleellinen, vaan itse matka, eikö? Saatiin tästäkin silti pari itkupotkuraivaria aikaiseksi, loistavaa ;)

 

Seuraavaksi pohtimaan millon mennään...

 

Höpö höpö et uskaltanu laittaa Helsinki-Tukholmaa kun se olisi voittanu:)

Link to comment
Varmaan yksi ja sama että mistä lähdetään niin kaikki ei tule olemaan tyytyväisiä.

Näinhän se valitettavasti on. Kuitenkin ois kiva varmistua siitä, että valinta on sellainen mikä aiheuttaa vähiten harrastajakatoa.

Link to comment

Kun kerran Helsingistä risteillään perinteisesti tammikuussa, oisko ideaa mennä treenamaan moista pikkujouluaikoihin vaikka Turusta? Näinollen ei tartte odottaa tammikuuhun ja molemmat satamat saavat kannatusta. Itse ainakin lähden molempiin mielelläni. Eli oliko Turkukannattajia risteilyksi asti?

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...