Jump to content

onks keitele lomalla...?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

En tiä onko, oon käyny pihassa monta kertaa kiskomassa ovea, soitelmut numeroon tarvinnut osia, enkä saanut. Nyt ei enään tartte mennä testaileen, löysin kaikki osat paruzzilta, rupes jo korpeemaan aikalailla. Joku pieni puhelinvastaajan viesti tai muu info ois ollu ihan asiallista.

 

Noh motonetistäkin saa sentäs jotain muutamaa nippeliä...iskareita, laakereita jne... Just my 2 cents.

Link to comment
En tiä onko, oon käyny pihassa monta kertaa kiskomassa ovea, soitelmut numeroon tarvinnut osia, enkä saanut. Nyt ei enään tartte mennä testaileen, löysin kaikki osat paruzzilta, rupes jo korpeemaan aikalailla. Joku pieni puhelinvastaajan viesti tai muu info ois ollu ihan asiallista.

 

Noh motonetistäkin saa sentäs jotain muutamaa nippeliä...iskareita, laakereita jne... Just my 2 cents.

 

 

Joku olen postissa-lappu ovessa ois tosiaan jees, Keitelettä kun tulee käytettyä pääosin silloin ku tarvii saada osat heti. Tietäs että ku istuu autossa vartin ni kauppa aukee taas.

Link to comment

Mukava paikka tosiaan hakea osia pikaiseen tarpeeseen jos sattuu olemaan auki, nykyisinhän osat saa näköjään halvemmalla paruzzilta tai vaikka aircooledilta jos jaksaa odottaa.

Link to comment

Eilen (KE) viimeksi tilasin osia puhelimella soittamalla ja tänään (TO) oli paketti perillä kun töistä pääsi,hienoa!! Puhelimella kyllä tavoittaa kun soittaa useamman kerran,aina on tavoittanut ja osat tulee nopeasti+kilpailukykyiseen hintaan+niitä löytyy varastosta iso valikoima hyllytavarana. Suosittelen.

Link to comment
mikä tärkeintä melkein aina sopivat osat löytyy ja sopu hintaan :D

 

kyllä, ei tarvitse kuin pikkuisen viilata tai hioa niin on enemmän kuin melkein sopivat :)

 

Ei halpaa ja hyvää taida olla olemassakaan.

 

Mutta tosiaan minulla ei ollut kyseistä puljua vastaan mitään ennakkoluuloja ennen kun kk päätti tulla tänne huutelemaan mitä sattuu ja toinen oli asenne muita vw kauppiaita kohtaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...