Jump to content

Mitä ostit tänään?


Recommended Posts

12 hours ago, lasse haukkavuori said:

Olis siellä takamoottorisiakin tarjolla ettei olympia volkkaria tarttis ostaa, vaikka ei tuokaan huono vaihtari ole.

 

9Edjf9Jh.jpg

 

Lego_75895.jpg

Edited by Tanhis
Link to comment
On 3/15/2020 at 4:04 PM, Aku said:

Sunnuntaipäivän puuhastelua.

IMG_20200315_143553.jpg

Tuota, nyt on pakko kysyä et miten sait tuon pysymään kasassa? Ostin saman  valmistajan Porschet Ranskasta työreissulta lapsille ja ekan kasaaminen taisi jo jäädä kesken ja toinen on vielä muoveissa. Eli tämmönen rähmäkäpälä ei saanut millään sitä (Porschea) pysymään kasassa joka puolelta... 

 

Mallina tuo on hieno ja pitkään mietin mitä lapsille mut pakko oli päätyä silloin Porscheen. 

Link to comment
  • 3 weeks later...

Tuli tänään tilattua uudet jarrurummut eteen ja taakse. Samalla tilasin uudet eturenkaat koossa 165/50R15.

Nuo tilaamani eturummut ovat ns. sokeat, joten missäs Pirkanmaalla voisi teettää niihin 5x112 pulttijaon?

Josko saisi vihdoin nuo BBS:t alle tulevaksi suveksi 🙂

bbs.JPG

  • Like 1
Link to comment

Hitsuupöytä palapeli. Kauan unelmoitu pöytä tuli hommattua ja kasattua. Tuohon vielä saa jatkopalat päihin tai vaikka pystyyn.

Kiitoksia Ervan's Teemulle mallista. Reikäkoot muokattu D16 kokoon. Sit tuli kasa työkaluja ostettua, kun kaikkea itse viitsi rakentaa.

Hitsuutaso.jpg

Kiinnitinkasa.jpg

Kiinnitin.jpg

  • Like 6
Link to comment
  • 2 weeks later...

 

Ja 10mm nippu viimeisteltynä. Ei tarvitse sahailla tai prikoilla shimmailla kun tarve tulee. Tämä sarja jää hyllyyn odottamaan mahdollista voimanlisääjää, 8mm sarjalla mennään vapaastihengittävällä moottoriversiolla.

 

 

 

 

00002XTR_00004_BURST20200425165434.jpg

  • Like 3
Link to comment
  • 3 weeks later...

Moro, oon uus jäsen täällä ja aiempaa kokomusta kuplista ei ole ollenkaan, mutta kuvien mukainen kupla 1300 -67 tuli mulle kaupoissa.

Museokilvissä on ja seissyt kylmässä tallissa ainaki 10v, (tiiän kun kaverin tallissa seisonut) välillä on käytelty. En ole vielä hakenut autoa ja kysyisinkin mitä tuosta kannattaa tarkistella ? Kuulemma öljyt vaihdeltu pari kertaa vuosien aikana, ne nyt luonnollisesti pitää vaihtaa + muutkin nesteet.

IMG-20200516-WA0005.jpg

IMG-20200516-WA0006.jpg

IMG-20200516-WA0007.jpg

Link to comment
1 hour ago, peccis said:

Moro, oon uus jäsen täällä ja aiempaa kokomusta kuplista ei ole ollenkaan, mutta kuvien mukainen kupla 1300 -67 tuli mulle kaupoissa.

Museokilvissä on ja seissyt kylmässä tallissa ainaki 10v, (tiiän kun kaverin tallissa seisonut) välillä on käytelty. En ole vielä hakenut autoa ja kysyisinkin mitä tuosta kannattaa tarkistella ? Kuulemma öljyt vaihdeltu pari kertaa vuosien aikana, ne nyt luonnollisesti pitää vaihtaa + muutkin nesteet.

 

 

 


Siistin näköinen peli, onnittelut. Jäähdytysnesteitä ei tarvitse vaihtaa eikä edes tarkastaa,  leimalle vaan, siellä ne kertoo mitä pitää tehdä.

 

 

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En kyllä ite yhtään mitään.. mutta neitokainen jaksaa aina yllättää.. tietää että ihailen Porsasta.. no nyt on semmonen tässä taloudessa, eikä pihvin muodossa edes.. sadepäivien iloks jottain puuhaa.. mulla oli kyllä joku muu puuha mielessä.. mutta kyllä tämäkin mänöö.. 

Palikoita ainakin riittää..

 

IMG_20200615_170834.jpg

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...
On 6/15/2020 at 7:17 PM, Urbantoy said:

En kyllä ite yhtään mitään.. mutta neitokainen jaksaa aina yllättää.. tietää että ihailen Porsasta.. no nyt on semmonen tässä taloudessa, eikä pihvin muodossa edes.. sadepäivien iloks jottain puuhaa.. mulla oli kyllä joku muu puuha mielessä.. mutta kyllä tämäkin mänöö.. 

Palikoita ainakin riittää..

 

IMG_20200615_170834.jpg

RSR:n kun kuulee livenä niin hunajaa valuu joka rööristä 😍😍😍😍

Link to comment
14 minutes ago, Urbantoy said:

 

Nopsaanhan toi ttuli, ku kuullut paljon pidemmistäkin toimitusajoista.. Hieno homma.. Pitäs saada itellekin tilattua räbään ja valaaseen

Luulin kans et kestää kauemmin, en oo ennen tilannut. Tää härö vaan vaati jonkun todistuskappaleen uskottavuuden säilyttämiseksi... 

Link to comment
Luulin kans et kestää kauemmin, en oo ennen tilannut. Tää härö vaan vaati jonkun todistuskappaleen uskottavuuden säilyttämiseksi... 

Miten tilaaminen tehdään? Omaan TL:ään tekisi mieli tilata myös.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...