Jump to content

Mitä ostit tänään?


Recommended Posts

Mä hiplailin noita hakiessani ison laatikollisen aarteita...Palvelu pelaa tossa lafkassa!

No minä sitä ihmettelinkin, että kuka on paketit kuolannu! :D

 

Niin pelaa ja valikoimakin vaan kasvaa, sopii mulle. :)

Edited by Paadre
Link to comment

Jotain ihme jenkkiainetta tuli ostettua. Sain eilen kotiin ja tänään eka testi...

Nyt vaan odotellaan että kuivuu niin näkee oliko niin hyvää kuin luvattiin.. :) Pitäs olla hyvä suoja ja puhdistaja magnesium osille....

 

Ennen.

20170201_194512.jpg

 

Käsiteltynä.

20170201_212734.jpg

Link to comment

Ei muutakuin kolvi kuumaks et pääsee hapettumia paikkaan ja putkia tilaamaan :D Netistä löytyy skemoja ihan ok:sti. Mä sain kahdesta yhden toimivan radion. Kunhan piirilevy ei ole syöpynyt niin on toivoa. Nuo ilkeitä purkaa kun osa kompoista on käsin juotettu kuoreen.

Link to comment

Lämmönsäätönuppi tulee ikävästi tielle tuon kanssa, mutta kyllä sä siihen jonkun konstin keksit :)

Perkuleen Åke kun pelottelee köyhää harrastajaa. Sehän piti tänään käydä laittamassa kepukka paikoilleen. Keppi mahtui hyvin ja jäi puoli senttiä tilaakin, mutta tuo juuren haitarikumi ei kyllä mahdu. Onneksi se on niin ruma että voi hyvillä mielin korvata ite tehdyllä pussilla.

  • Like 3
Link to comment

 

 

Perkuleen Åke kun pelottelee köyhää harrastajaa.

Juu kyllä keppi tosiaan mahtuu mutta se haitarikumi ei. Itse en hoksannut että kumin voi korvata jollain muulla vaan laitoin kepin kiertoon :D -65 ja uudempiinhan tuo sopii ihan hyvin kumeineen.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nii ne taitaa olla pyyntejä... Kaikki ne ruorit mitä oon kattonu ei sisältänny yhtään huutoa, eli saahan noista pyytää mut mitä niistä maksetaan taitaa olla eri. Yhden täysin priiman tiedän vaihtaneen omistajaa 3500$ mut toi on aika kaukana siitä kunnosta...

Link to comment

Käytiin traileri perässä ajamassa noin 1600km ja haettiin tämmöinen seuraavaksi projektiksi jonka aloitan keväällä kunhan saan Ghian tallista ulos:):) Tehdään tästä jotain jännää ;)

 

Mulla taitas olla vintillä tuohon reikään three fold räbäklippi.. eri asia raaskinko luopua siitä.. kuhan härnään :-)

  • Like 1
Link to comment

Käytiin traileri perässä ajamassa noin 1600km ja haettiin tämmöinen seuraavaksi projektiksi jonka aloitan keväällä kunhan saan Ghian tallista ulos:):) Tehdään tästä jotain jännää ;)

Joko mennään rodi suuntaan?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...