Jump to content

Suomen Volkkariyhdistys


Guest Keiteleen Kone

Recommended Posts

Anteeksi, että vaivasin kohtuuttomasti.

Kukaan vaan ei ole kommentoinut missään valintoja.

Sanojahan voi pyöritellä ihan miten itse haluaa.. ;o)

Tarkoitinkin vain sitä että kenellekkään, ketä asia kiinnostaa, ei ole vaikeaa löytää itsekkään se tieto jos tarpeeksi kiinnostaa.

Salaisia arkistoja ei ole... =oD

Ja mielestäni myös hyvä niin että ei ole kommentoitu, koska yleensähän se menee niin että jos kommentoidaan, on se kommentointi negatiivista, kuten Pihlis totesi... Toisekseen varsin toimivatla kokoonpanolta vaikuttaa!

Niin enkä ymmärrä miksi täällä tuollaista pitäisi edes kommentoida?

Link to comment

Kyllä on kommentoitu, ei välttämättä täällä tai tuolla yhistyksen omalla palstalla. Mutta iso osahan hallituksesta taisi vaihtua, ja se varmasti aiheuttaa keskustelua. Toiveita paremmasta varmaan on, ja siksi kaikki odottaa vesikielellä tulevaa? Siellähän taisi olla kolmen parhaan volkkaritapahtuman primusmoottorit kaikki listoilla, tosin ei tapahtumavastaavina...

Link to comment

Ei vois vähempää kiinnostaa... :-D Siksi kai tämä palsta on olemassa että täällä ei tarvitse yhdistyksen aisoita vatvoa? Tosin ei kai se ole varsinaisesti kiellettykään. Mutta jos sitä alkaa laajemmin tapahtumaan niin kohta tämä on vain kopio yhdistyksen foorumista.

 

Jan

Link to comment
...tosin ei tapahtumavastaavina...

Tapahtumavastaavan homma on ennemminkin olla mm. yhteyshenkilö, ei olla järjestämässä itse niitä tapahtumia ensisijaisesti.

 

Ja munkin mielestä ne yhdistyksen sivut on toisaalla...

Link to comment

Kommentoin valintoja:

Minusta oli mukavaa että minut valittiin puheenjohtajaksi koska olin siihen itse ehdolla. Sopivuudestani puheenjohtajaksi en oikeen osaa sanoa mitään, mutta kohtahan se nähdään. Tyyppinä olen tämmöinen vaikeasti lähestyttävä mököttäjä.

Juhani Jyränkö:

Hallitseva vuoden volkkarihenkilö!

Jussi on hyvä valinta volkkariyhdistyksen hallitukseen. JJ:llä on ollut ja tulee olemaan paljon annettavaa koko volkkari harrastukselle. Tästä yhtenä näyttönä mm. VW-Open. Jussin on voinut bongata volkkarin ratista mm. Roadsport- sekä kiihdytyskisoista. Itseasiassa Jussi on aikalailla syypää siihen että minäkin olen vielä näitten romujen kanssa tekemisissä. En kyllä tiedä pitäisikö kiittää vai syyttää. Volkkariaate istuu Jussissa vahvasti. Tyyppinä se on semmonen tyypillinen Mäntsäläläinen.

Tomi Asikainen:

"Heepa" Asikainen on ollut monenlaisessa mukana, mm. Olarin Swappi, WCAC, Open, Urtsi ym. Omistanut ja omistaa monen sorttisia ilmajäähdytteisiä volkkareita. Kiihdyttää ja ajaa urtsia eli motorsport miehiä. Heeba tuo myös vahvan ammatillisen osaamisensa yhdistyksen käyttöön, mieshän on palkittu mainosnikkari. Tää asikainen on kyl aika omituinen hippi, tapahtumissa sen voi bongata hinaamassa hazua ja juttelevan lempeään sävyyn jollekkin harvinaiselle taustapeilille.

 

Lisää kommentteja, mutta olkaa lempeitä, moollaan niin herkkiä.

 

Terveisin

Mika the pj

Link to comment
Oho!

 

Suomenvolkkari yhdistyksellä on miehitystä asialliseen toimintaan!

 

Onnittelen heeboja ja yhdistystä.

 

 

En olekaan seurannut valintoja, toi settihän kuulostaa tosi hyvältä!

 

Jan

Link to comment

Ensin ollaan niin vastaan kaikkea ja sitten kaikki onkin tosi jees.

 

Onnea valituille. Pitäkää yhdistystä esillä !

 

Nimim. jäsenrekisterinhoitaja 90-luvun alkupuolelta.

 

PS: Eikös Keiteleen koneen kannattaisi perustaa oma yhdistys, vaikkapa Keiteleen Kone ry, niin saisi hallitukseen mieleiset hahmot ?

Link to comment
PS: Eikös Keiteleen koneen kannattaisi perustaa oma yhdistys, vaikkapa Keiteleen Kone ry, niin saisi hallitukseen mieleiset hahmot ?

 

Kannattaako oikeasti lietsoa tämmöistä?

Link to comment
PS: Eikös Keiteleen koneen kannattaisi perustaa oma yhdistys, vaikkapa Keiteleen Kone ry, niin saisi hallitukseen mieleiset hahmot ?

 

Kannattaako oikeasti lietsoa tämmöistä?

Samaa mieltä Edin kanssa.

Tulee mieleen vanha Kolmannen Naisen biisi, jossapa sanotaan: "Se on aina saatava sanoa se viimeinen sana...".

Ugh.

Link to comment
Guest Keiteleen Kone
Ensin ollaan niin vastaan kaikkea ja sitten kaikki onkin tosi jees.

 

Onnea valituille. Pitäkää yhdistystä esillä !

 

Nimim. jäsenrekisterinhoitaja 90-luvun alkupuolelta.

 

PS: Eikös Keiteleen koneen kannattaisi perustaa oma yhdistys, vaikkapa Keiteleen Kone ry, niin saisi hallitukseen mieleiset hahmot ?

 

Mitä edellisen kirjoittaja tarkoittaa viimeisellä lauseellaan ? En ainakaan minä ymmärrä !

Link to comment
Ensin ollaan niin vastaan kaikkea ja sitten kaikki onkin tosi jees.

 

Onnea valituille. Pitäkää yhdistystä esillä !

 

Nimim. jäsenrekisterinhoitaja 90-luvun alkupuolelta.

 

PS: Eikös Keiteleen koneen kannattaisi perustaa oma yhdistys, vaikkapa Keiteleen Kone ry, niin saisi hallitukseen mieleiset hahmot ?

 

Mitä edellisen kirjoittaja tarkoittaa viimeisellä lauseellaan ? En ainakaan minä ymmärrä !

 

Nyt jos olet fiksu, jätät tähän ja sillä siisti.

 

Tulee pakosti mieleen äijät nakkikioskin jonossa...

Link to comment
Guest Mika Raussi

Aattelinkin pitkästä aikaan tulla vilkuilemaan, että mitä tänne kuuluu ja samaa näyttää kuuluvan kun ennenkin. Jatkakaa rauhassa vaan.

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

Sellaista tämä on:

Kun yksi kysyy niin toinen ei vastaa, mutta kolmas vastaakin aivan eri aiheeseen liittyvällä vastauksella.

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

Tupakinpoltto ei kuulu harrastuksiin , tupakointi ei ole enää muotia.

Eikä myöskään tappeleminen. Venäläiset sotilaat hoitavat sen Tsetseniassa.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Japi
Oisko sitten jäsenistö valinnut mieleiset henkilöt hallitukseen kun kukaan ei ole kommentoinut. :-)

 

Erinomaista jos näin on....

Niin ja hyvä syy liittyä FVWA:n porukkaan mukaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...