Jump to content

Katuauto.fi


Recommended Posts

Onkos kellään tietoa, että mihin otsikon mukainen yritys omistajineen, jonka luultavasti täälläkin aika moni tuntee, on vajonnut? Tilasin tavaraa taannoin, tuli väärä, laitoin asiakaspalautuksena, ei ole kuulunut mitään.

Asia on jo muutaman kuukauden vanha ja arvatenkin olen yrittänyt soittaa ja laittaa postia, eikä tulosta.

Link to comment

Just katselin sähköpostista ajankohdat.

Tavara tullut helmikuun puolella. Sähköpostia olen laittanut helmi-, maalis- , huhtikuussa, yrittänyt tavoittaa lähes viikoittain puhelimella.

Täytyy varmaan jatkaa yrittämistä enskuussa, kunhan henkilön palaa lomalta.

Link to comment

Jos olet tavoitellut normaaliin työaikaani, eli Ma-Su aikavälillä klo. 10:30 - 21:00, poislukien 23.05 - 30.05.2012 välistä aikaa kun kävin palmuja ihastelemassa, niin melkoisen suurella todennäköisyydellä puhelimeen vastataan koska se on minulla kuitenkin mukana ihan aina. Joko sinulla on väärä puhelinnumero, soitat em. aikojen ulkopuolella (niihinkin tosin vastaan yleensä hyvällä menestyksellä), näkymätön numero (ei voi soittaa takaisin), 020-numero (vastaan, mutta en soita takaisin) tai sitten et ole vastannut puheluuni kun olen yrittänyt soittaa takaisin, muuten en ihan äkkiä keksi miten et ole voinut onnistua saamaan minua kiinni. Esimerkiksi tänään on tullut yksi vastaamaton puhelu ruokiksen aikana johonka soitan takaisin kun käyn lävitse vastaamattomia tai tulee siihen sopiva hetki. Sähköpostiasiaan en osaa näillä tiedoilla kommentoida mutta yleensä kaikkiin vastataan, tosin Hotmail-osoitteisiin vastaukset ei tule lävitse kuten etusivulla ilmoitetaankin, eikä em. lafkan ylläpidolla ole mitään intressejä korjata asiaa...

 

Ihan noin yleisenä vinkkinä että jos olet yrittänyt tavoittaa "lähes viikoittain", voi se olla hieman väärä tapa ottaa yhteyttä kehenkään tai mihinkään, varmasti parhaiten toimii esim. "aamulla ja päivällä", vai väittääkö joku että kaikkiin yrityksiin saa AINA yhteyden kertasoitolla? :) Kuitenkin, epäilemättä virhettä ja vikaa tässä yksittäisessä tapauksessa on varmasti kummassakin päässä. Aktiivisesti kun tavoittelet em. tiedoin, niin aivan varmasti saat yhteyden, saan tästä työstä elantoni ja ajattelin saada vielä 10 vuoden päästäkin, joten en näe kovin järkeväksi olla vastaamatta tiedusteluihin tai puheluihin :)

 

Mitä tulee tuohon palautukseen / vaihtoon, niin niissä tulee olla aina selkeät ohjeet ja tiedot mitä tavaraa se on ja mitä sille pitää tehdä että osaan toimia täällä päässä. Vaihto ottaa yleensä edestakaisinmatkoineen 3-4 päivää, joten selkeästi asiassa on jokin virhe jolloin on suositeltavaa ja luonnollisestikin odotettavaakin että asiakkaan puolelta otetaan yhteyttä että onko palautus varmasti tullut perille ja/tai lähetetty uudestaan. Yleensä lähetyksistä seuraa kuitenkin sähköposti ja tekistiviesti mikäli palautuksesta / asiakastiedoista sellaiset yhteydenottotavat löytyy. Kuitenkin, näillä tiedoiilla en tarkemmin osaa sanoa mistä ongelma johtuu, selviää soittamalla minulle.

 

Kiitos siitä että tiedustelusi palstalle oli kuitenkin asiallinen, on tapauksia jolloin asiakas saattaa tehdä suoraan rikosilmoituksen kun ei saa yhteyttä ensimmäisellä puhelinsoitolla tai esim. silloin kun kaupan sivuilla lukee etten ole tavoitettavissa :D

 

Ohessa vielä yhteystiedot ja "aukioloaika" ( lukee myös kaupan etusivulla ) :

 

mail: info [a] katuauto.fi

Puh: 0440-272727 ( Ma-Su 10:30 - 21:00 )

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...