Jump to content

VW t2 -72 pallo aka. Latikainen


Guest torakka

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siinä on ny sit pohja. Eli käytin ppg DP40 happopohjaa, 3M kiveniskumassaa ja hempel uretaanimaalia. Tarvii vie hiukan sököttää pensselillä ja mulkkutrissalla joitan kohtia, kun ruiskulla ei ihan joka paikkaan pääse.

post-6865-13888365003167_thumb.jpg

Link to comment

Juu tarvii. Ajattelin laittaa sellaset pienet tarvike valot. Ne tulee ihan pinta-asennukseen, siks ei oo vie mitään reikiä. Ne tulis suunnilleen niin kun noissa vanhemmissa on, eli hiukan sisemmäs, joten tulee tuohon suoraan peltiin. Kaavailin, et laitan kolme sellasta päällekkäin. Hankin jo sellaset, mut sisukset täytyy vaihtaa,kun oli niin paskat. Nuo on linkistä löytyvät, on hyvin pienet, mut katsastusmies oli sitä mieltä et on käypät. Vaihdan sisäl teholedit.

 

http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... ubgroup=45

Link to comment

Olin tän alkuviikon työreissulla, mut illal kun palasin Vetäsin alustan osia pohjamaaliin. Takajouset, taka- ja etu jarrut, takatukivarret jne. Huomenna sit pintamaalia niskaan. Etuakseli on myöhempää mallia, eli levyt edessä.

Link to comment

kokeiles tuolta katsoa t. valoja( shaman kustom works). tilasin rodiin valot sieltä.sillä on tarjolla vm 50 pontson pyereät t. valot!

 

vois istua paremmin kuin nuo mitä paruzzi myy, ja näyttäis aika pienikokoisilta. ja tämähän oli mun mielipide vaan.

hyvän näköistä oot saanu aikaiseksi.

Link to comment

Sain eilenilla vedettyä sisältä ekaan kertaan. Aika hankalaa kun on kerralla niin paljon maalattavaa. Ensin suunnittelin, et jaan jotenkin osioihin, enkä maalaa kerralla kaikkea. Päätin sit kuitenkin vetää ekan kerran koko autoon, kun siit sit näkee miten onnistuu, ja on hyvä korjailla toisella maalauksella. Aika lailla onnistuin valuttamaan, ei tosin kauheesti kohdissa mitkä jää näkyviin.

post-6865-13888365046088_thumb.jpg

Link to comment

Alkaa sisätilat olemaan jiirissä. Ajatuksena oli seuraavaksi aloitella kylkien kittaamista ja sit kasata alusta ja irroittaa kori pukista. Tämä siksi, että pääsee paremmin kittailemaan, eikä tuo "autogrilli" ole tiellä. Voi olla, et tarvii hoitaa kojelaudat ja rattiputket myös ensi, ni on sit mukavampi liikutella tota lotkoa. Onko parempia ehdotuksia? Kiitos kannustuksista =)

post-6865-1388836507818_thumb.jpg

Link to comment

Eilen illalla alko alusta kasautua. Takapäästä puuttuu vie puslat ja vääntösauvojen kannet, kun oon unohtanu tilata moiset. Kasaan jarruja myöten kaikki valmiiksi on vaan niin mahtava kasata kun auto on kyljellään, suosittelen kaikille.

post-6865-13888365079458_thumb.jpg

Link to comment

Penkkien valmistuksesta sain muutaman kuvan. Hyvältä näyttää. Pitäis saada tässä kuussa. Lähetin penkkien mukaan verhoilijalle värimallit maaleista, täytyy toivoa, et tuo valkoinen on edes lähellä tuota sisämaalia, muuten näyttää kamalalta. Arvoitukseksi jää koska noille no käyttöä...

post-6865-1388836507976_thumb.jpg

post-6865-13888365080122_thumb.jpg

Link to comment

Osaako joku sanoo, mikä tarkotus on tolla takapenkin alla, siinä kuskinpuolen takaloksun viereen tehdyllä suorakaiteen muotosella aukolla. Se siis johtaa tavaratilasta bensatankin viereen. Ja sit mulla oli vie katkastu se moottorin ja bensatankin välinen tulipelti samasta päästä. En keksiny mitään järkeä moisille, niin hitsailin ne umpeen. Ei löydy ny kuvaa tosta, mut kai joku ny käsitti mitä tarkotan. Muidenkin projektikuvissa on näkyny samaan paikkaan tehty reikä. Mulla siitä vaan kantautu kaamee bensanhaju (vuotavasta tankista), ja sit edellinen omistaja oli kivasti vetäny siitä sähköt kapiiniin. Tietysti vie suoraan akunnavasta. Onneksi ei oo palanu koko auto. Aloin vaan miettii asiaa, kun näin saman kaltasta viritystä muillakin.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Kittaaminen ja hiominen etenee hitaasti. Mut laitan itselleni lohdutukseksi verhoilijalta tulleet kuvat penkeistä. Saapuvat mulle jo sunnuntaina, mut eipä oo vielä mitään mihin ne laittas.

post-6865-13888365216684_thumb.jpeg

Link to comment

Itse laittaisin valot lähemmäksi toisiaan tai jopa jonkun sorttiseen epäsäännölliseen kolmio asetelmaan.

 

Tai jos nyt ihan totta puhutaan niin en kyseisiä valoja edes harkitsisi jos olisi oma kulkine vaan tyytyisin varhaispallon/juniksen takavaloihin. Mutta makuasioista ei voi kiistellä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...