Jump to content

Bug In Finn 2013


Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No johan tuo on aikakin. Varasin nyt mökin ens vuodeks jo tullessa kun viime vuonna oli sunnuntaina jo varattu täks vuodeks se jossa olen aiemmat vuodet majaillut.

Sinänsä hyvä juttu, tää oli parempi ja siistimpi kuin se edellinen. Jipii.

S

Link to comment
  • 5 months later...

Kerranki eri viikonloppuna ku Jyskälä. Kattellaanko taas kaks tuntia ku vahapulloja arvotaan? Tuolla yhistyksen puolella jutellaan että vuoden suurin tapahtuma vois olla toisenlainenkin. Ja paikkana sellanen missä vois tehä muutakin ku pelata minigolfia. Mikä on kyl ihan hauskaa hyvässä seurassa sekin.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Toi suomen "keskipiste" Luopioisten sappee -> http://talvi.sappee.fi/index.php?object ... u&sivu=126

(eikä Hauhon sappee) on hyvä ja hieno paikka. Olen käynyt siellä snoukaamassa talvella, kesäällä voi vaikka harrastaa DH:ta. Viimevuonna siellä järjestettin HDCF:n päätösralli joten kyllä sinne harrastajia otetaan vastaan. Mikä parasta se on lähellä orginaali paikkaa Pälkänettä!

Link to comment
Toi suomen "keskipiste" Luopioisten sappee -> http://talvi.sappee.fi/index.php?object ... u&sivu=126

(eikä Hauhon sappee) on hyvä ja hieno paikka. Olen käynyt siellä snoukaamassa talvella, kesäällä voi vaikka harrastaa DH:ta. Viimevuonna siellä järjestettin HDCF:n päätösralli joten kyllä sinne harrastajia otetaan vastaan. Mikä parasta se on lähellä orginaali paikkaa Pälkänettä!

 

Pienen aikaa tutustuin noihin Sappeen sivuihin ja ainakin minun mielestäni näytti ihan hyvälle. On mökkejä, camping paikkoja, saunatiloja, grillauspaikkoja, frisbeegolfia ja vaikka mitä. Sekä suht keskeinen sijainen. =)

Link to comment
Toi suomen "keskipiste" Luopioisten sappee -> http://talvi.sappee.fi/index.php?object ... u&sivu=126

(eikä Hauhon sappee) on hyvä ja hieno paikka. Olen käynyt siellä snoukaamassa talvella, kesäällä voi vaikka harrastaa DH:ta. Viimevuonna siellä järjestettin HDCF:n päätösralli joten kyllä sinne harrastajia otetaan vastaan. Mikä parasta se on lähellä orginaali paikkaa Pälkänettä!

 

Pienen aikaa tutustuin noihin Sappeen sivuihin ja ainakin minun mielestäni näytti ihan hyvälle. On mökkejä, camping paikkoja, saunatiloja, grillauspaikkoja, frisbeegolfia ja vaikka mitä. Sekä suht keskeinen sijainen. =)

 

Noi mökit on mielestä melko tasokkaita. Myös Aapiskukosta pystyy ottamaan huoneen mutta niiden tasosta

en osaa sanoa mitään. Kukosta Sappeeseen tulee matkaa joku 25km. Se Sappeen tienpätkä (muuta kilsa lopussa)

on nykyään päälystetty eli pääsee pikitietä perille asti.

 

Sappeesta on sellanen 35km vehoniemen automuseoon (Mobiliaan viitisen kilsaa lisää) jos haluaa vaikka siellä

lähteä pyörähtäämään, ja kun valkkaa oikean reitin niin pääsee köröttelemään vähän mutkaisempaakin tietä.

Link to comment
Toi suomen "keskipiste" Luopioisten sappee -> http://talvi.sappee.fi/index.php?object ... u&sivu=126

(eikä Hauhon sappee) on hyvä ja hieno paikka. Olen käynyt siellä snoukaamassa talvella, kesäällä voi vaikka harrastaa DH:ta. Viimevuonna siellä järjestettin HDCF:n päätösralli joten kyllä sinne harrastajia otetaan vastaan. Mikä parasta se on lähellä orginaali paikkaa Pälkänettä!

 

Perseestä paikka, joutuu viimeiset kilometrit ajamaan soratietä ja sehän ei puunatulle harrastevolsulle sovi... parempaa vaihtoehtoa odotellessa...

Link to comment
Hö mis kaikki motorsportti.

 

Motorsporttia varten on eri tapahtumat. Esim. toinen yhdistyksen varoilla järjestettävä tapahtuma Boxer Speed Day.

Ehkä jonain päivänä BIF ja BSD on yksi ja sama tapahtuma ja päästään kilpailemaan Skandinaavian herruudesta ruattalaisten SCC:n kanssa?

Link to comment
Toi suomen "keskipiste" Luopioisten sappee -> http://talvi.sappee.fi/index.php?object ... u&sivu=126

(eikä Hauhon sappee) on hyvä ja hieno paikka. Olen käynyt siellä snoukaamassa talvella, kesäällä voi vaikka harrastaa DH:ta. Viimevuonna siellä järjestettin HDCF:n päätösralli joten kyllä sinne harrastajia otetaan vastaan. Mikä parasta se on lähellä orginaali paikkaa Pälkänettä!

 

Perseestä paikka, joutuu viimeiset kilometrit ajamaan soratietä ja sehän ei puunatulle harrastevolsulle sovi... parempaa vaihtoehtoa odotellessa...

 

Kuten tuolla ylempänä kirjoitin niin pikitie (luetaan asfaltti) menee perille asti, mennyt jo muutaman vuoden.

Link to comment
Hö mis kaikki motorsportti.

 

Motorsporttia varten on eri tapahtumat. Esim. toinen yhdistyksen varoilla järjestettävä tapahtuma Boxer Speed Day.

Ehkä jonain päivänä BIF ja BSD on yksi ja sama tapahtuma ja päästään kilpailemaan Skandinaavian herruudesta ruattalaisten SCC:n kanssa?

 

Alastarossa olisi kyllä otollinen paikka moiselle yhdistymiselle. Itsestäni ainakin olisi mielenkiintoista

seurata motorsporttia ja sen jälkeen mennä pällistelemään muita volsuja. No, ehkä olen liian tuore harrastaja etten osaa valita

"puoltani", sattuu näet kiinnostamaan siviili kikottimet sekä race laitteet.

 

Sitäkin itsekseni miettinyt että miksi esim. Ahvenistolla ei järjestetä miittiä silloin kun siellä on urtsit?

Varikolla on sen verran kokoa että varmasti mahtuisi siviilit kilpurit sinne. Vai onko toi motorsport niin pahasti

pannassa kun olen yhdistyksen- ja palstan sivuilta ymmärtänyt?

 

Mää mistään mitään tiärä, mää ajan vaan ähtärillä ja tykkään tavata porukkaa

joka harrastaa ilmajäähyvolsuja. :D

 

Tarkoitus ei sitten ollut hyppiä kenenkään varpaille eikä nenille, et anteeks sori vaan jos näin kävi.

Link to comment
Hö mis kaikki motorsportti.

 

Motorsporttia varten on eri tapahtumat. Esim. toinen yhdistyksen varoilla järjestettävä tapahtuma Boxer Speed Day.

Ehkä jonain päivänä BIF ja BSD on yksi ja sama tapahtuma ja päästään kilpailemaan Skandinaavian herruudesta ruattalaisten SCC:n kanssa?

 

 

Ja minä pöljä ku luulin että SCC on Norjalaisten tapahtuma.

 

On se Visulahti kyllä hieman köpö paikka palvelujen suhteen, mutta sitä varten minä hommasinki Eriban ettei tartte vuotta etukäteen olla varaamassa ainoita mökkejä.. Ainahan se vaihtelu virkistäis, mutta ymmärrän järjestäjien hankaluudet jos paikkaa vaihdetaan jatkuvasti.

Link to comment

Bif: ssä kerran käyty ei innostanut rymyäminen jossain leirintä alueella kun ei oiken tapahtunu mitään porukat kököttää jossain ringeissä ja ryyppää.

 

Scc:ssä käyty 2 kertaa aamut ja päivät katsellaan kisoja illat autoja yöt juhlitaan aamulla herätään boxerien sinfoniaan.

 

Bsd:ssä käyty kerran ei oikeen muutaku että mosse oli nopein.

 

Hö mis kaikki motorsportti.

 

Motorsporttia varten on eri tapahtumat. Esim. toinen yhdistyksen varoilla järjestettävä tapahtuma Boxer Speed Day.

Ehkä jonain päivänä BIF ja BSD on yksi ja sama tapahtuma ja päästään kilpailemaan Skandinaavian herruudesta ruattalaisten SCC:n kanssa?

Link to comment
Bif: ssä kerran käyty ei innostanut rymyäminen jossain leirintä alueella kun ei oiken tapahtunu mitään porukat kököttää jossain ringeissä ja ryyppää.
Sitäkin itsekseni miettinyt että miksi esim. Ahvenistolla ei järjestetä miittiä silloin kun siellä on urtsit
Toivottavasti uusi paikka olisi siellä missä harrastajatkin, eli lähempänä Suomen väestöllistä keskipistettä, eikä jossain hevon persiissä...
Ehkä jonain päivänä BIF ja BSD on yksi ja sama tapahtuma ja päästään kilpailemaan Skandinaavian herruudesta ruattalaisten SCC:n kanssa?

 

Taivahan tosi ja aamen ja kannatetaan näitä ajatuksia 100%..!

Link to comment
  • 4 weeks later...

Höh just kun on otettu koko SOAD:in tuotanto treenin alle ens kesän keikkoja varten. Ei kai kukaan jaksa kuunnella kahdesti peräkkäin samoja biisejä. Paitsi tietysti Chop Sueyn.

 

(näillä näkymin L.A.Sol ei aseta itseään tarjolle BIF:iin koska olis vähän hölmöä että olis sama bändi kahtena vuotena peräkkäin. Voitas tietty tehdä cameo jollain toisella nimellä)

Link to comment
näillä näkymin L.A.Sol ei aseta itseään tarjolle BIF:iin koska olis vähän hölmöä että olis sama bändi kahtena vuotena peräkkäin. Voitas tietty tehdä cameo jollain toisella nimellä

Kyllä hyvää bändiä kuuntelee useammankin kerran, vaikka samankin kesän aikana. Onko se sitten S.I.Nol kun esiintyy tänä vuonna?

Link to comment
  • 1 month later...
Musiikin kasaaminen on aloitettu, ajattelin viihdyttää itseäni (tuskin muita) Baddingillä, Kansalla, Juicella ja muilla -70-80 luvun kotimaisilla iskelmillä!

Itse päätin kasata vaihtoehtoista settiä, Punk rockilla mennään tällä kertaa, sehän ei ole koskaan huono valinta..

Hyvää ulkomaista: http://www.youtube.com/watch?v=-nlX7P0nhaI

Ja yhtä hyvää kotimaista: http://www.youtube.com/watch?v=oN4Luj5FRlc

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...