mikan Posted August 7, 2012 (edited) Moro! Notsi lähti ja pikkasen osia jäi. Eli seuraavat hilut mun tallissa Tampereella: - Kolkin ruiskumoottorin ohjainyksikkö D-jetronic, Bosch 0 280 000 019 / VW 311 906 0210. Tuskin näitä enää löytää mistään, joten ruiskukolkin omistajalle oiva varaosa. Tai sitten kasaa koteloon sisälle megasquirtin. 50€. - Helmalistat 20€. t. Mika Edited March 23, 2018 by mikan Hinnat alas Quote Share this post Link to post
mikan Posted April 14, 2013 Mittarit, lamput ja lokasuojat myyty. Löytyi vielä notsin helmalistat, 25€. t. Mika Quote Share this post Link to post
arkka Posted April 14, 2013 Kapeet vai leveet; vai menikö se matalat vai korkeet.? Jos leveet/korkeet, varhaiseen kolkkiin niin mulle. Quote Share this post Link to post
mikan Posted April 17, 2013 Kapeet vai leveet; vai menikö se matalat vai korkeet.? Jos leveet/korkeet, varhaiseen kolkkiin niin mulle. Otsikon mukaisesti pitkänokkaiseen kolkkiin, eli uudempaan. t. Mika Quote Share this post Link to post
mikan Posted July 20, 2013 Löytyi pari kolkin vannetta 165R15 renkailla ja sitten pari irtorengasta 155R15. t. Mika Quote Share this post Link to post
mikan Posted July 14, 2014 Jäljellä siis kolkin ruiskuboxi, helmalistat, vanteet ja renkaat. t. Mika Quote Share this post Link to post
jazi Posted March 23, 2018 Onko VW numero varmasti VW 311 906 0210? Vai tuleeko viimeisen nollan tilalle esim. C? Itellä vanhan kolkin yksikkö B-päätteellä. Quote Share this post Link to post
mikan Posted March 23, 2018 Kaivan boxin esille ja varmistan numeron... t. Mika Quote Share this post Link to post
mikan Posted March 23, 2018 Se saattaa olla VW 311 906 021 D. Eikös se sopis paremmin volkkarin käyttämään numerointiin? Jos sulla on B, niin onko uudempi versio C ja sitten tämä vielä uudempi D. Ei kyllä mitään tietoa, mitä eroa noissa on vai onko edes. Mulla oli joskus -71 1600 LE ja tuo oli siihen varalla. t. Mika Quote Share this post Link to post
mikan Posted April 9, 2020 Pitkään on nämäkin osat lojuneet kaapissa. Taitaa olla ruiskukolkit harvassa. t. Mika Quote Share this post Link to post
mikan Posted July 23, 2020 ECU ja listat näyttää vielä olevan. t. Mika Quote Share this post Link to post