Jump to content

Tuli sitten tehtyä joutessaan mualiman ennätys


Recommended Posts

Tossa aiheesta videoo (kelaa kohtaan 15min 49sec = toka vika pystypalkki aikajanalla)

 

http://www.katsomo.fi/?progId=145563 (Edit 12-4-2013 linkki ei toimi enää)

 

Kiitos kasausorjilleni Henkka & JaniM

sekä Wellulle siitä että suostu tulee tuuraa Jania tonne nauhotukseen :)

1470987.jpg

.

.

.

 

Sekä suuri spezial kiitos allaoleville sponsseilleni, te mahdollistitte tän homman icon_mrgreen.gif

post-78-13888365501746_thumb.jpg

Link to comment

Kyllä tuosta muutamalla jutulla vois kymmenisen minuuttia ehkä nipistää.

Mutta sit pitää hommat mennä just eikä melkein. Mutta odotellaan kun joku parantaa, siihen asti sproing sproing, auts.

Sattuu muuten henkselien paukuttelu :))

Mutta kiitoksia slavemasterille kun mahdollisti tämän kansan huvin.

 

T: orja

Link to comment

Onnittelut pojille, hyvää työtä teitte vaikka itse ohjelma onkin täysin naurettava... Suurin osa ennätyksistä taitaa olla lajeissa, joita kukaan muu ei ole koskaan kokeillut.

 

Ja niille palstalaisille jotka ei halua asentaa päivityksiä että voi katsoa videon tai muuten vaan, ennätys on:

VW Kuplan moottorin kokoaminen:

1 h 52 min 4 s

Uusi maailman ennätys

Link to comment
Onneksi olkoon! Mun moottorin osia on siis käytetty maailman ennätys koneessa. Vielä kun sen saisi nippuun. Taitaa tulla toisen pään ennätys. ;)

 

Mulla on moottori roikkunut pukissa 4 tai 5 vuotta, joten mukana ollaan kisassa. :-)

 

t. Mika

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
....olis voinut näkyä myös sponsored by FVWA:)
Perataas tämä juttu nyt kertaalleen ja pohjiaan myöten (en palaa tähän asiaan enää myöhemmin missään muodossa)

 

Tässä topikissa käsitellyllä moottorin kasaamisella ei ole ollu mitään tekemistä FVWA'n kanssa. He kilpailuttivat ja valitsivat halvimman firman, joka teki kasaus shown BIF 2012 arpamoottorille. Mun tarjous oli kallis ja FVWA säästi alkuperäsestä ehdottamastani arpamoottorin kasaus- ja arpomis ohjelma nrosta juuri tuon kasaamis osuuden, eli voittanut yhtiö toimitti valmiiksi kasatun moottorin arvottavaksi BugInFinn2012 tapahtumaan.

 

Kun mulle selvis ettei tämä homma toteudukkaan ja että homma oli kilpailutettu & oma hintallani oli kallis, aloin selvittämään muita vaihtoehtoja homman toteuttamiseen. Tunsin tarvetta toteuttaa homma ajanoton kera & toimittaa jo luvattu materiaali ennätystehtaalle.

 

Oikeastaan nyt jälkikäteen mietittynä tuo FVWA'n kieltäytyminen oli hyvä juttu; tarpeeksi kun potuttaa, niin se antaa draivia tehdä homma vielä paremmin ;) Homman kruunas se että sain loistavat sponsorit tähän hommaan ja kasaus- & studio-orjien kanssa yhteityö sujui todella hyvin. Kiitos vielä kertaalleen. Ilman Teitä tää olisi ollu joku 6h soolo kasaaminen, josta ainoa dokumentaatio olis nippu valokuvia.

 

Mites jatko, kun jokainen ennätys on tehty rikottavaksi? Olen niin monta kertaa vannottanu itteni, etten enää kasaa yhtään konetta yleisön edessä, jotta vannomatta paras. Ensivuodeksi ei ole mtn suunnitelmia, mutta ei niistä ole tätäkään aikasemmin pahemmin huudeltu.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Kappas, uusinnat alko pyörii maikkarilla syksyn kunniaksi ja kasaamisjuttu pompsahti takasin myös Katsomo - palveluun

 

Jos ny jotakin kiinnostaa, niin linkistä sisään ja 15min55sec kohdasta alkaa viimevuotinen VW hörhöilymme TV rintamalla

 

http://www.katsomo.fi/?progId=228816

 

Edit, suoralinkki

http://www.katsomo.fi/?progId=228816#startAt=0:15:55

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...