Jump to content

Volkkaripalsta uudistuu (alustavasti 4.1. - 6.1.2014)


Pepe

Recommended Posts

Eli siis niinku mitä?

Vaihdamme Volkkaripalstan foorumiohjelmiston nykyisestä tuotteesta (phpBB 3) toiseen tuotteeseen (IPBoard 3.4).

 

Miksi vaihdetaan?

Nyt käytössä oleva ohjelmisto on netistä ilmaiseksi saatava phpBB 3. Valitettavasti kyseisen ohjelmiston kehitystyö junnaa paikallaan eikä esimerkiksi uusia ominaisuuksia ole tullut aikoihin. Tästä johtuen olemme ostaneet Sheriffintoimiston pöytälaatikkoon jääneillä rahoilla Palstalle maksullisen IPBoard foorumiohjelmiston.

 

En ymmärtänyt yllä olevasta sanaakaan, miten tämä vaikuttaa minuun

* Foorumin käyttöliittymä muuttuu täysin, eli napit ovat eri kohdassa, napeissa saattaa lukea eri teksti kuin ennen jne jne

* Käyttöliittymän kieli on jatkossa englanti

* Kaikki sisältö siirtyy nykyisestä foorumista uuteen, joten mitään sisältöä ei menetetä

 

Milloinka päivitys tapahtuu

Alustavasti on suunniteltu että päivitys tehdään 4.1.2014 - 6.1.2014. Päivityksen aikana Volkkaripalsta on kiinni.

 

 

Saapi kommentoida jos on kommentoitavaa.

Link to comment
Vaihdamme Volkkaripalstan foorumiohjelmiston nykyisestä tuotteesta (phpBB 3) toiseen tuotteeseen (IPBoard 3.4).

Saapi kommentoida jos on kommentoitavaa.

 

Respectit ylläpidolle, kun jaksatte touhuta!

Kuulostaa hyvälle idealle, vaikka vähän muutoksia tuleekin!

Link to comment

Näköjään tiedot siitä, minkä ketjun ja postauksen käyttäjä on jo lukenut, eivät siirtyneet onnistuneesti uuteen softaan. Eli alueilla voi näkyä lukemattomina ketjuja jotka käyttäjä on jo lukenut.

Eiköhän tämä nyt ole aika pikkujuttu jos kaikki muut toimii.

Link to comment

 

Oho ookkelta on lähteny muutama tuhat viestiä tilastoista samalla

 

Todennäköisesti siirtoprosessi on siirtänyt viestit uudelle foorumille ja sitten laskenut niiden perusteilla nuo viestimäärät jokaiselle käyttäjälle uusiksi. Vanhan foorumin viestimäärissä oli todennäköisesti poistetut viestitkin mukana.

 

 

Aikas paljo enempi joutuu scrollaamaan, mut mä en vissiin vaan osaa

 

Koitetaan parantaa tätä

Link to comment

 

Kuoliko linkit volkkaripalstan aikasempiin jutuihin päivityksen yhteydessä?

 

Täältä pika-otannalla jokainen linkki tuuttaa varattua http://www.volkkarip...älät-kootusti/

 

Kuoli, mutta nyt korjattu. Kiitos ilmoituksesta!

 

Joo aamulla hyökkäsi roskabotit Palstalle, vielä en tiedä miten pääsivät läpi kun sama varmistuskysymys on käytössä kuin vanhankin softan kanssa. Tutkitaan.

Link to comment

Etusivulle tarttis saada nappi, jolla kuitataan kaikki viestit luetuiksi. Nyt näkyy olevan vain jokaisen osion alussa ja tarvii klikata jokainen alue luetuksi erikseen.

 

Sitte kaipailin jotain merkkiä uusiin viesteihin kun joku on vastannut johonkin viestiketjuun.

 

Sitte mä oon tavannu olla " anonymous user " tai ainakin piilotettuna. Mites siihen pääsee takas?

Link to comment

 

Sitte kaipailin jotain merkkiä uusiin viesteihin kun joku on vastannut johonkin viestiketjuun.

 

Tätä en ymmärtänyt?

 

 

Sitte mä oon tavannu olla " anonymous user " tai ainakin piilotettuna. Mites siihen pääsee takas?

 

Tää on nyt korjattu, kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään niin kirjautumisikkunassa pitäisi olla anonymous optio.

Link to comment

Suurkuluttajille jotka lukee KAIKKI postaukset vois olla optio et viestien vastaukset ois käänteisessä järjestyksessä eli uusin ylimpänä.

Loppuis turha scrollailu kokonaan ja käyttö helpottuis aivan helvetisti.  Mun Ipadissa pääsee kyl hipasulla sivun ylälaitaan mut alalaitaan ei sit millään alle minuutin pisimmissä(eniten kuvia) topiceissa joten noita ei viitsi ees lukasta padilla.  Pöytäkoneellahan tuo on helpompaa mut tää on nykyään mopiilimaailma hei...

Link to comment

Olethan tolvana huomannut että ketjun edessä oleva pallura vie suoraan viimeiseen lukemattomaan viestiin? Myös 'tapatalk' sovellus helpottaa käyttöä reilusti, löytyy sieltä Applen kaupasta.

No en tietenkään o huomannu, Menee testiin ja mukavahan on aina oppia uutta, onko muita "oikopolkuja"?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...