Jump to content

Hotcars sivustolla häikkää?


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Hakkeri teki täystuhon ja käynnistyyrityksiä ollaan jo tehty useasti.

Nyt kuitenkin kaikki serverit ja ohjelmat uusittuja joten huomenna taas uusi yritys!

 

Terveisin,

HOT CARS

Mats Asplund

 

 

Tällaisen vastauksen sain kun tänään asiaa kyselin.

Link to comment

http://www.hotcars.net


PAHOITTELEMME!
Webshoppi on tökkinyt jo jonkin aikaa mutta nyt on
kaikki ongelmat vihdoinkin paikallistettu ja korjattu.

Hot Cars'in internet-sivut olivat jaksoittain poissa toiminnasta 13.1.-11.2.
Katkos johtui hakkeroinnista ja koko järjestelmän kaatumiseen sekä laajasta laiterikosta.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Sitä mie täs kävin miettimääki et onkohan tuolt edellisil kerroil tullu tilausvahvistusta.

 

Itse kuulun nuorempaan polveen ja netistä tulee tilattua kaikkea vaatteista auton osiin, ja olen tottunut siihen että netissä käytävästä kaupasta kommunikointi tapahtuu s-postilla, eikä tarvitse erikseen soitella tilausten perään..

Link to comment

Samoin minäkin oon yleensä soittanu jos ollu jotain mitä oon tarvinnu helppoja osia heti eikä oo ollu aikaa tilata muualta netin kautta. Tai sitten piipahtanu paikan päällä hakemassa jos ollu muutenkin asiaa Vaasaan.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Joskus vuosia sitten pystyi tekemään normaalisti nettiostokset -eli mihinkään ei tarvinnut soitella tai kysellä ostoksien perään. Sittemmin huomasin parin epäonnistuneen tilauksen jälkeen, että nettikaupassa tehdyt ostokset ei kirjaudu eteenpäin. Viimeiset tilaukset olne tehnyt niin, että katson tarvittavat osat nettisivuilta ja tilaan puhelimitse. Toiminut ihan hyvin, mutta olisihan se kiva, että nettikauppa toimis, jos sellainen kerran on!

Link to comment

Amerikan laivalla olis pitäny tulla tavara marraskuulla, tammikuulla, helmikuulla, maaliskuun 16 pvä ja taas pitäis tulla maaliskuun 26 pvä.. jess

 

Ai, luulin tämän "kontti hukassa" vaiheen loppuneen jo 10 vuotta sitten, mutta näköjään vaasalaisen kontit seilaa singaporen kautta...

Link to comment

Toivottavasti tulee ennen syyskuuta, silloin on tilauksen vuosipäivä,  eihän se mukavaa ole vaasalaisillekaan ,  toivottavasti vaihtavat tukkuria...Ihmetyttää kun laivan saapuminen on noin epävarmaa, olen tilaillut jotai Halmarin kautta  Losista ja sieltä tulee GPS kartta osoite josta näkee tarkasti missä laiva ajelee. 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...