Jump to content
Sign in to follow this  
Jarmo Lummi

VW Stroukkeri / katu / kisakone / laatikko / juttusia

Recommended Posts

Jätän tämän tähän vain..

 

 

-2919cc, 90x101.6

-Scat sisukalut, JE männät

-Pauter 5.7 kanget

-Billet kannet 50x40 venttiileillä

-Billet valurauta sylinterit

-13:1 puristus, E85 etanoli polttoaineena

-JPM100 nokka 282@0.050" - nosto n. 15.5mm 1.4 keinuilla

-Wasp 3 pakosarja stingerillä

-50mm ida läppärungot

Share this post


Link to post

Hieno kokonaisuus tuo suuri moottorikokonaisuus mitä Alexi tuossa mainosti ja toivotaan jotta menee johonkin erittäin kevytkoppaiseen kiihdytyspeliin ku nuo puristukset viittais jotain sellaista ( Levarilla olisi myynnissä erittäin nopeaksikin todettu ) Nostoo ehkä sais olla enempikin kun nokkahan antais 1,65keinuillekkin mahdollisuuden. Toivottavasti moottorikokonaisuuden kasaa ja viilaukset kohdistukset viimeistelyn koneistukset yms.suorittaa huippu osaaja/osaajat. +300hv ja +300Nm mahdollisuudet ja kiihyttelyssä cromo putkirunkoisella kevyellä 9 vapari aikoja tai matalaa kymppii pohjalevyllisellä kevyellä.

Share this post


Link to post

Humalistonkadun kellarissa joskus viime vuostuhannella opin sellaista, että se joka ei osaa virittää, laittaa tukankuivaajan putkeen ...?

  • Like 4
  • Confused 1

Share this post


Link to post

Oli hieno nähdä kehitystyön hedelmiä kun viimevuonna vaaleahko VW ajeli hyviä aikoja ja useamman vuoden kehityksellä hyvää lopputulemaa aikakorttiin. Koneen tiedothan kaikilla on jo eli sitä si ynnäileen millasii kaluja ja millasii aikakortteja jos kaiken laittaa hyvin samaan ja tai parempaa, isompaa, tehokkaampaa ja kevyempää niin .... No 10,68 on hurjan hyvä aika.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Alle 11sek moottorin speksithän on yksinkertaiset hyvän suunnittelun ja erinomaisen toteutuksen hedelmiä unohtamatta vaihteiston välityksiä sekä alustan ja korin toimivuutta joilla siirretään sopivilla renkailla teho rataan. 84 x 94, SF tyyppiset kannet hyvin viilattuina 46 / 38 + IDA : t 44sisäkurkuilla, steppi pakosarjalla. FK48 nokalla + 1,5 keinuilla teräs työntötangoin ..... hyvä sytytys antaa kipinää Race bensalle 13,5 puristuksillakin ... täysvälitetty aski spoolilla ja kunnon veetareilla yms...

 

Mitäs jos iskua pidentäis, kannet oiski 48 / 40 venoilla, puristusta 14-15 välille, pro stockkereissakin käytettyä Race bensaa ( olikoha C16 happirikasta? ), suorasytytys tai hukkakipinä, ruisku .... tai iiisot kaasarit ..

 

Kilpamoottorihan lähdetään rakentamaan rahakukkaroon katsomalla, sen jälkeen katsotaan mistä korista tekee, osakasa tulee hommata vaihteistoa ja muitakin kilkkeitä myöden sen mukaan mitä kukkaro antaa myöden. 14sek kiihy VW on jo ihan hyvää meininkii ja siitä si parantaa.

Edited by Jarmo Lummi

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...