Jump to content

Ahistaako?


Guest rodman

Recommended Posts

Uusi race master puhkes 5km ajon jälkeen noin klo 23.00 perjantai iltana. Mutta onneks mäntsälästä saa renkaita ja asennusta yölläkin ni pääsi eilen ajamaan hyvinkään kisoihin. Onpahan palkintorahoille jotain käyttöä.

Link to comment

Oikeestaan ei ahista kun alko kesäloma mutta sitten kun taas rupee miettimään kaikkea mitä pitäis keretä tekemään niin kyllä alkaa ahistaan.

 

Esim.

-listat koko kämpään uusiks

-saunan lauteiden tekeminen

-takapihan tasoitus ja uuden nurmikon teko

-keittion seinän laatoitus (nyt ei tarkoiteta sitä laattaa jota voi tulla suusta)

 

Ja sit vw juttuihin

-kuplan jarrujen ilmaus ja katsastus

-juniksen kyljen vaihto

-umpimädän ambuluukun ehostus

-pariovien helman asennus

-koneluukun ja takaluukun välisen osion uudelleen rakennus

-pariovien sovitus

-jne jne

Link to comment

Riisimoottoripyörä-mies ahistaa... Olen sanonut kymmeniä ( satoja ) kertaa etten maalaa hänen moottoripyöränsä katteita ( pitäisi tehdä pienillä kustannuksilla ( LUE: ilmaiseksi ) ). Mutta ei mene kaverin kaaliin ettei kiinnosta! Pääsisköhän pälkähästä jos maalaisi katteet miranolilla ja telaa apuna käyttäen?

t. HT

Link to comment
Guest jukka nurmo

ei mua mutta, kellarisani oli tullut tontuilla tappelu.

toinen tyytyväisnä vaan vierellä toinen verissä päin.

Mukavaa tulevaa juhannusta kaikille, ei sitten aivoja narikkaan eikä näin kuten kuvassa. iisisti sitten kaikki.

post-1-13888360050614_thumb.jpg

Link to comment

Tänään oli joku joukkoliikenteen tasavuosipäivä ( olikohan 80 v )

ja Manskua pitkin meni pitkä letka vanhoja busseja.

Moottoripyöräpoliisi oli tyhjentämässä katua muusta liikenteestä ja sulkemassa sivukatua Arkadiankadun risteyksessä.

Jollain renault seniilillä ajeleva kukkahattutäti yritti kuitenkin tunkea Mannerheimintielle.

Poliisi ajoi pyörällään auton eteen ja karjui kuskille " pysy siinä"

Auto oli ehtinyt Arkadiankadun suojatien ja Mannerheimintien väliin.

Itse lähdin ylittämään tuota suojatietä jalan ja kun olin ehtinyt rellun taakse lähti täti peruuttamaan.

Ehdin juuri hypätä auton takaa pois etten jäänyt alle.

Link to comment

Ahistaa hieman, lupailevat harrastajat..kaupat sovittu toukokuun alkupäivinä, eikä ole osaa kuulunut, maksettu jo tilille valmiiksi.....joo se lähti just tänään, sanottiin jo ainakin kolme viikkoa sitten...kun nurkilla satuin olemaan..

 

nimiähän täällä ei saanut kai sanoa...

Link to comment

No ny vois saanoo että hiukan ahdistaa.

Tänään kapitalistin kätyri kävi liki 25:n vuoden palveluksen kunniaksi toivottamassa hyvää juhannusta. "lässyn lässyn seli seli, taloudelliset ja tuotannolliset syyt, lässyn lässyn seli seli, puoli vuotta ja morjens, joo voit lähtee jo aikaisemminkin jos niin tykkäät.

Eli hyvät juhannukset vaan, ja on siin joululahjakin samalla.

..ttu ...tana ...kele.

Link to comment

menin hakemaan kuplaan siirtokilpiä eilen,en saanut kun oli edelliseltä omistajalta jäänyt 150euroa veroja maksamatta.

soitin ed.omistajalle, niin ei sekään niistä veroita mitään tiennyt.

saisko jostain jotain lisäkuluja vielä?

 

mut hyvät jussit vaan kaikille...

Link to comment
Moottoripyörien sisäänajovaihe ahistaa! :)

 

Hah joo, meillä olis yks uusi goldwing jonka omistaja halusi että me ajetaan eka tonni ja huolletaan pyörä, hän lähtee vasta sen jälkeen ajelemaan...

Link to comment
Guest biblo
Ahdistaa Seppo "Sedu" Koskinen.... Jos se urvelo ei olisi saanut päähänsä pystyttää juhannuskinkereitä tänne Poriin, olisin jo laiturin päässä nauttimassa olusta mato-onki toisessa kourassa.

 

T: Baarimestari - 78

 

Pitäkää vaan siellä...:)

Link to comment
Guest Mika Raussi
Moottoripyörien sisäänajovaihe ahistaa! :)

 

Hah joo, meillä olis yks uusi goldwing jonka omistaja halusi että me ajetaan eka tonni ja huolletaan pyörä, hän lähtee vasta sen jälkeen ajelemaan...

Ei kai siinä mitään jos pätäkkää piisaa?

Link to comment
Moottoripyörien sisäänajovaihe ahistaa! :)

 

Hah joo, meillä olis yks uusi goldwing...

 

Nii, Goldwingin kaltaisen liikkuvan jäätelökioskin sisäänajo on kuitenkin aika helpohkoa, meinaan ei ole varsinaisesti mikään ratapeli :)

 

No, onhan se ihan hyvä että joku rajoittaa pahimpia haluja kierrättää 13 tonniin ekalla ajokerralla :)

 

Ja ahistaa Juhannus, pitää olla (!) kännissä, niin ei voi sitten ajaa pyörää, ja taas ahistaa Juhannuksen jälkeen, ku pyörän sisäänajo vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...:)

Link to comment
Guest Jukki

Perkules kun piti niin kovasti alkaa kasaileen konetta pakuttiauton persiiseen nih eikös ylälaatikko ollutkin momenttiavaimen verran vajaa??

Het kohta tulikin mieleen että joku sitä sillon joskus lainas....

Vielä kun muistais kuka?

Helevetti kaivan kohta alalaatikosta jatimaticin ja PRRRT PRRRRT PRRRRRRRT loppuu hyvä meininki!!

Link to comment
Guest hartikainen

Mua oikeesti vituttaa, että teen töitä viisi päivää viikossa ja kun palkka tulee ni kaikki menee laskuihin ja ruoka kuluihin. Ruoka on niin maan perkeleen kallista ettei jää rahaa kuppelin laittoon!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Mua oikeesti vituttaa, että teen töitä viisi päivää viikossa ja kun palkka tulee ni kaikki menee laskuihin ja ruoka kuluihin. Ruoka on niin maan perkeleen kallista ettei jää rahaa kuppelin laittoon!!!!!!!!!!!!!

Puhumattakaan jos omistaa käyttöauton ja harrasteauton, niin autoiluun uppoaa pirusti tuohta. Siis sellaisia pakollisia kuluja, vakuutukset, katsastukset jne... Moottoripyörä siihen päälle ni avot.

Link to comment
Guest Jukki
Mua oikeesti vituttaa, että teen töitä viisi päivää viikossa ja kun palkka tulee ni kaikki menee laskuihin ja ruoka kuluihin. Ruoka on niin maan perkeleen kallista ettei jää rahaa kuppelin laittoon!!!!!!!!!!!!!

Puhumattakaan jos omistaa käyttöauton ja harrasteauton, niin autoiluun uppoaa pirusti tuohta. Siis sellaisia pakollisia kuluja, vakuutukset, katsastukset jne... Moottoripyörä siihen päälle ni avot.

 

Puhumattakaan sitten kun on 2 käyttöautoo ja 2 harrasteautoo, kaikki tietysti yhtäaikaa liikenteessä.

Link to comment
Mua oikeesti vituttaa, että teen töitä viisi päivää viikossa ja kun palkka tulee ni kaikki menee laskuihin ja ruoka kuluihin. Ruoka on niin maan perkeleen kallista ettei jää rahaa kuppelin laittoon!!!!!!!!!!!!!

Puhumattakaan jos omistaa käyttöauton ja harrasteauton, niin autoiluun uppoaa pirusti tuohta. Siis sellaisia pakollisia kuluja, vakuutukset, katsastukset jne... Moottoripyörä siihen päälle ni avot.

 

Puhumattakaan sitten kun on 2 käyttöautoo ja 2 harrasteautoo, kaikki tietysti yhtäaikaa liikenteessä.

 

 

jep jep...

Link to comment
Mua oikeesti vituttaa, että teen töitä viisi päivää viikossa ja kun palkka tulee ni kaikki menee laskuihin ja ruoka kuluihin. Ruoka on niin maan perkeleen kallista ettei jää rahaa kuppelin laittoon!!!!!!!!!!!!!

Puhumattakaan jos omistaa käyttöauton ja harrasteauton, niin autoiluun uppoaa pirusti tuohta. Siis sellaisia pakollisia kuluja, vakuutukset, katsastukset jne... Moottoripyörä siihen päälle ni avot.

 

Puhumattakaan sitten kun on 2 käyttöautoo ja 2 harrasteautoo, kaikki tietysti yhtäaikaa liikenteessä.

 

Nii, kolme käyttistä, pari harrasteautoo, moottoripyörä ja siihen päälle kotivakuutus, olipa taas kiva maksella vakuutuslaksut... Elämä on :D

Link to comment

suorastaan vituttaa kun säästetään väärissä asioissa!!!

toivottavasti suomen viisaat päättäjät eivät koskaan tarvitse pikaisesti apua, sairaanhoitoa tms....tai toivottavasti tarvitsevat..näkisivät herrat itse käytännössä, miten järjestelmä on päin helvettiä kun säästetään aivan väärissä asioissa.....voi vittu mä sanon!!!!!!!!!!!!!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...