Jump to content

Ahistaako?


Guest rodman

Recommended Posts

käveltiin täydessä suojeluvarustuksessa sekä tst varustuksessa just joku 15km... mulla ei ole koskaan ollu niin märkiä vaatteita päällä kuin silloin oli sen marssin jälkeen... nestettä poistu elimistöstä ihan mukavasti kun kesähelteellä sadeasut päällä ja nasse naamalla oli ku järveen olis hypänny... oi niitä aikoja... ei se kyllä hauskaa silloin ollut... :D

 

Vesa

Link to comment
Joo en mää sitä liikuntaa. Työ ryynääminen välillä ottaa aivoon. Eilen 10-15km lähes täyspakkauksen kera hiihtoa. :)

 

Taitaa olla vielä lämmittelyä noin lyhkäset matkat. =)

 

Niin eipä kuskit juurikaan mitään liikuntaa pv:n toimesta harrasta enää ens viikon jälkeen. ADR kurssi ja sitten huhtikuun viimisellä viikolla 7 viikoksi autokouluun. :)

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Jussinbussi

Käytiin tyttäreni Siiri 3v:n kanssa autotallissa.

Selän kun ehti kääntää niin jo se oli jäteöljy kipossa ja vaatteet rasvassa..

Vaimoke jumpassa ja kohta saa kuulla kunniansa..

Link to comment
Käytiin tyttäreni Siiri 3v:n kanssa autotallissa.

Selän kun ehti kääntää niin jo se oli jäteöljy kipossa ja vaatteet rasvassa..

Vaimoke jumpassa ja kohta saa kuulla kunniansa..

 

Vaimoke siitä pitääkin haukkua kun ei ole opettanut tytärtä pysymään pois öljykipoista :D

Link to comment
Käytiin tyttäreni Siiri 3v:n kanssa autotallissa.

Selän kun ehti kääntää niin jo se oli jäteöljy kipossa ja vaatteet rasvassa..

Vaimoke jumpassa ja kohta saa kuulla kunniansa..

 

Vaimon on aihettakin kuulla kunniansa, koska tutkitusti lapset perivät äidiltään huonot tavat:)

Link to comment

Hmm. Nyt ahistaa. Avioero edessa. Duunin vaihtoa yritan samalla jotta paasis paremmille liksoille, ja syksylla muutto useamman osavaltion paahan seuraten muksuja ja vaiNoa... ja viela samaan aikaan pitais pystya opiskelemaan vaikeata ammattitutkintoa. Toivottakaas pojat ja tytot onnea, hitusen voi tarvita ;)

 

Elama on pers.....

Link to comment
Guest MillaI

Floridaan onnea paskan keskelle. Tarvitseto isomman kakkalapion?

 

 

Mua alkaa ahistaa pikkuhiljaa marraskuusta alkanut sairastelukierre.

Olen ihan varma et kun mun työt ens kuussa alkaa, niin sit ei ole kukaan kipeä ennen kuin suurimmat urakat loppuu (en saa siis hetkeäkään "kesälomaa").

Sit kun syksyllä kiireet helpottaa, niin kierre taas alkaa.

Link to comment
Hmm. Nyt ahistaa. Avioero edessa. Duunin vaihtoa yritan samalla jotta paasis paremmille liksoille, ja syksylla muutto useamman osavaltion paahan seuraten muksuja ja vaiNoa... ja viela samaan aikaan pitais pystya opiskelemaan vaikeata ammattitutkintoa. Toivottakaas pojat ja tytot onnea, hitusen voi tarvita ;)

 

Elama on pers.....

 

Paska homma, mutta toivottavasti edes jotain hyvää löytyy tuostakin. Onnea ja voimia.

Link to comment
Floridaan onnea paskan keskelle. Tarvitseto isomman kakkalapion?

 

 

Mua alkaa ahistaa pikkuhiljaa marraskuusta alkanut sairastelukierre.

Olen ihan varma et kun mun työt ens kuussa alkaa, niin sit ei ole kukaan kipeä ennen kuin suurimmat urakat loppuu (en saa siis hetkeäkään "kesälomaa").

Sit kun syksyllä kiireet helpottaa, niin kierre taas alkaa.

 

Oon ollut kipeenä toisen inttiviikon jälkeen, väliin mahtuu pari kolme "tervettä" viikkoa jolloin oli esim 2*antibiottikuuri. Niin ja tosiaan Tammikuussa menin armeijaan, hengenahdistusta, hengitystiekipua, rintakipua yskää ja flunssaa mahtuu kinkereihin :) silti selvää "sairautta" kukaan ei ole veksissä havainnut, verikoetuloksia ei oo vielä kerrottu ees.

Link to comment
Floridaan onnea paskan keskelle. Tarvitseto isomman kakkalapion?

 

 

Mua alkaa ahistaa pikkuhiljaa marraskuusta alkanut sairastelukierre.

Olen ihan varma et kun mun työt ens kuussa alkaa, niin sit ei ole kukaan kipeä ennen kuin suurimmat urakat loppuu (en saa siis hetkeäkään "kesälomaa").

Sit kun syksyllä kiireet helpottaa, niin kierre taas alkaa.

 

Oon ollut kipeenä toisen inttiviikon jälkeen, väliin mahtuu pari kolme "tervettä" viikkoa jolloin oli esim 2*antibiottikuuri. Niin ja tosiaan Tammikuussa menin armeijaan, hengenahdistusta, hengitystiekipua, rintakipua yskää ja flunssaa mahtuu kinkereihin :) silti selvää "sairautta" kukaan ei ole veksissä havainnut, verikoetuloksia ei oo vielä kerrottu ees.

 

Tuo on ihan normaalia suomessa intissä ;-)

Link to comment

kiitoksia kommenteista ja tuesta kaiken tan pazkan keskella :)

Fiilikset aaltoilee laidasta laitaan, mutta kai tasta viela elo jatkuu.

 

Itse paasin 2kk flunssasta + vatsataudista just kans eroon, ja muistan elavasti armeijan aikaiset flunssat ja tulehdukset, ja punkteerauksen... auts. taisi 1kk menna sairaalassakin.

 

Tanne rapakon taakse kun muutin, niin ei ollut vastustuskykya paikallisille popoille paljon mitaan. Eka vuosi, kaksi meni sairastellessa joka helvetin flunssa ja hyppykuppa. Ja lisaksi kouluikainen tytarpuoli toi koulusta kaikki kulkutaudit ja omat muksut hoitopaikasta lisaa.

Nyt taas terveena toistaiseksi. Kunnes muutan perheen perassa pohjoiseen, suomen kaltaisempiin oloihin ja eka talvi tulee flunssineen :D

 

Floridaa sinansa ei tule kamala ikava, ei tama nyt NIIN hieno paikka ole etta taalla olisi pakottava halu asua. Kaikki huomioon ottaen, paras paikka asua varsinkin perheelliselle, on suomi.

Link to comment

No voihan helvetti. Kaiken tan paskan keskella sain uuden duunin. Laskennallinen tuntiliksa yli tuplaantuu vissiin, mutta paivat on vahan lyhemmat. No mikas siina :) taytyy vaan pitaa nuppi kasassa.

Tyomatkakin kutistuu puolesta tunnista muutamaan minuuttiin.

Kesa menee sitte naissa merkeissa.

Link to comment

Ahistaa... just tehny isolla rahalla käyttikseen mm. hihnojen vaihdot, suodattimet ja vähän kaikkea muuta ja toissapäivänä vaihdoin pyöränlaakerin ja vetonivelen suojakumin. Tänään sit ku piti lähteä töihin niin tää perkele ampu vetarin irti nivelestä... pitänee lähteä uutta niveltä metsästämään. Ei hitto tää opiskelijan elämä on mukavaa kun autoon on menny jo tonni... nivel suoraan marmorilta abouttiarallaa 170 eukkoa ja tilaustavaraa... pitänee varmaan käydä motonetissä jos sais suoraan hyllystä.

Link to comment
Guest MillaI

Käyttis hajos.

Nyt pitää sit alkaa opettelee vesikoneenkin korjausta.

Auto jäi noin 200m Olarin VW centeristä, mut he ei vastaa puhelimeen. Olisin tarttenut osan, tai kaksi...

Link to comment
Käyttis hajos.

Nyt pitää sit alkaa opettelee vesikoneenkin korjausta.

Auto jäi noin 200m Olarin VW centeristä, mut he ei vastaa puhelimeen. Olisin tarttenut osan, tai kaksi...

 

Ja sun jalat on amputoitu?

 

kokemuksesta tiedän ettei puhelimeen läheskään aina ehdi vastaamaan, kun joutuisi tiskille vaivautunutta asiakasta odotuttamaan..

Link to comment
Ahistaa... just tehny isolla rahalla käyttikseen mm. hihnojen vaihdot, suodattimet ja vähän kaikkea muuta ja toissapäivänä vaihdoin pyöränlaakerin ja vetonivelen suojakumin. Tänään sit ku piti lähteä töihin niin tää perkele ampu vetarin irti nivelestä... pitänee lähteä uutta niveltä metsästämään. Ei hitto tää opiskelijan elämä on mukavaa kun autoon on menny jo tonni... nivel suoraan marmorilta abouttiarallaa 170 eukkoa ja tilaustavaraa... pitänee varmaan käydä motonetissä jos sais suoraan hyllystä.

 

 

Tonnihan on normaali summa kun vie tuoreehkon auton ylläpito/voiteluhuoltoon marmori/lasipalatsitaloon.

Link to comment
Guest Toheltaja

nukahtaa istualleen, ja töitä on joka päivä riittävästi - jonka lisäks pitäs kasata ovaalia pikavauhtia, sekä laitella sonderin alustakamat valmiiks lootiin kasausta varten...

Link to comment

Ei varsinaisesti ahista mutta närästää..

no ehk se hiuka ahistaa et mun 1.3:n ruoska corolla kiihtyy paremmin kun mun uus rakas kuppeli mistä kaverin vaimoke on kateellinen :D

Link to comment

Ens viikon torstaina pitäis olla amk lopputyö valmiina (ekaan tarkistukseen) ja vielä puuttuu ainakin 7-sivua ja niitänäitä muuta. Ja ei siinä vielä mitään kahdenviikonpäästä alkaa vuosihuolto olkiluodossa eli sielläkin tulee varmaan viihdyttyä töissä. Ja jossain välissä pitäisi ghiakin viimeistellä katsastuskuntoon että sillä pääsee torppiin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...