Jump to content

Ahistaako?


Guest rodman

Recommended Posts

2 viikon päästä pääsee vasta vokkelon luokke ja hirviä hinku ois päästä ajeleen, mutta eipä noi kelitkään vielä ihan kesäiset ole :-/ Tasan viidenpäivän kuluttua viime vuonna tuli ajetuks ekan kerran vokkelolla ihmisten ilmoilla ja tänä vuonna mene jonnekki puoleen väliin kuuta, jos sää silloinkaan sallii >: (

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ahdistaa nää kelit. Lämmintä riittää,aurinko paistaa,tiet on kuivat ja pärrän kone tuhannen palasina verstaan pöydällä. Ohjurit ja venttiilit tarttis vaihtaa ja paikallinen moottorikoneistaja ei innostunut koko asiasta, muka liian iso työ, kestää kauan, tulee kalliiksi ym. seli seli ...kele.

Link to comment

Ahistaa vain vähän.

Pikku neiti ei meinaa suostua tulemaan ulkomaailmaan, ihmettelemään maailman menoa vaikka arvioitu saapumisaika oli jo!

 

Vappuajelut nyt pahasti, jäissä.

Simakin valmistumassa jo...

 

Kuplakin odottelee liikenteeseen pääsyä.

Link to comment

Jatkuvat vesivessaremontit ahistaa. Nyt kun kölffi sattuu toimimaan, vuotaa huusin tyhjennysventtiili.

Oli kyllä jännä huomata, että molemmat (VAG ja IDO) sisältävät runsaasti samanlaisia pilipalimuoviosia...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Kävinpä ruokiksella katsastamassa Pallista. Kaksi vuotta sitten vaihdettujen ja noin 458 km ajettujen raidetankojen nivelten kumit olivat repaleina. Loistavaa...no onneksi en heittänyt alkuperäisiä roskiin.

 

Nimim. "Vanhassa vara parempi"

Link to comment
Kävinpä ruokiksella katsastamassa Pallista. Kaksi vuotta sitten vaihdettujen ja noin 458 km ajettujen raidetankojen nivelten kumit olivat repaleina. Loistavaa...no onneksi en heittänyt alkuperäisiä roskiin.

 

Nimim. "Vanhassa vara parempi"

 

Hep... Aivan sama ongelma sisemmässä raidetangonpäässä, se johon tulee ohjausiskunvaimennin kiinni... Mistä paskasta näitä osia nykyään oikein tehdään? Kysyy vittuuntunut harrastelija.

Link to comment
Kävinpä ruokiksella katsastamassa Pallista. Kaksi vuotta sitten vaihdettujen ja noin 458 km ajettujen raidetankojen nivelten kumit olivat repaleina. Loistavaa...no onneksi en heittänyt alkuperäisiä roskiin.

 

Nimim. "Vanhassa vara parempi"

 

Hep... Aivan sama ongelma sisemmässä raidetangonpäässä, se johon tulee ohjausiskunvaimennin kiinni... Mistä paskasta näitä osia nykyään oikein tehdään? Kysyy vittuuntunut harrastelija.

 

Osien laatu on suoraan verrannollinen siihen mitä harrastaja on valmis maksamaan. Tähän on turha sanoa että ostaisin parempaa kalliimmalla jos niitä vain olisi, kun todellisuudessa ei kuitenkaan niin tapahdu. Noin 20v kaupan alalla on opettanut että millään muulla kuin hinnalla ei oo mitään merkitystä vaikka joku niin väittääkin, siinä kusettaa vaan itseään.

Link to comment
Kävinpä ruokiksella katsastamassa Pallista. Kaksi vuotta sitten vaihdettujen ja noin 458 km ajettujen raidetankojen nivelten kumit olivat repaleina. Loistavaa...no onneksi en heittänyt alkuperäisiä roskiin.

 

Nimim. "Vanhassa vara parempi"

 

Hep... Aivan sama ongelma sisemmässä raidetangonpäässä, se johon tulee ohjausiskunvaimennin kiinni... Mistä paskasta näitä osia nykyään oikein tehdään? Kysyy vittuuntunut harrastelija.

 

 

Vastaus pohtimaasi aiheeseen...

Link to comment
Kävinpä ruokiksella katsastamassa Pallista. Kaksi vuotta sitten vaihdettujen ja noin 458 km ajettujen raidetankojen nivelten kumit olivat repaleina. Loistavaa...no onneksi en heittänyt alkuperäisiä roskiin.

 

Nimim. "Vanhassa vara parempi"

 

Hep... Aivan sama ongelma sisemmässä raidetangonpäässä, se johon tulee ohjausiskunvaimennin kiinni... Mistä paskasta näitä osia nykyään oikein tehdään? Kysyy vittuuntunut harrastelija.

 

Osien laatu on suoraan verrannollinen siihen mitä harrastaja on valmis maksamaan. Tähän on turha sanoa että ostaisin parempaa kalliimmalla jos niitä vain olisi, kun todellisuudessa ei kuitenkaan niin tapahdu. Noin 20v kaupan alalla on opettanut että millään muulla kuin hinnalla ei oo mitään merkitystä vaikka joku niin väittääkin, siinä kusettaa vaan itseään.

 

Heh... No eipähän ainakaan kerkiä mutterit ruostumaan enää kiinni... ;-)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Eikö ollut hävinnyt mitään sisältä? Navigaattoria, läppäriä, puhelinta tms? Tai ehkä kiekonheittäjä ei oo yltäny niin korkeelle :)

 

 

Joku ilkimys särki mun käyttiksen ikkunan. Ei tää muuten liity ilmajäähyihin, mut toi penkillä makaava esine on kuplan jarrurumpu, jonka se oli löytänyt mun romukuormasta. Tuleva kiekonheittäjä ehkä...
Link to comment

Hyvä kun kysyit! Katsoin päivällä ja olin sitä mieltä ettei mitään oltu viety. Ei oltukkaan mitään arvokasta, mutta navigaattori on tosiaan hävinnyt. Jollekkin kelpasi mun ikivanha magellan, johon ei saa edes karttapäivityksiä.

Link to comment
Guest samperi

Olen uusi harrastaja, enkä mistään mitään tiedä. Mutta miksi kuplapajalla ei vastata puheluihin,tekstariin tai mailiin? Olen yrittänyt tässä pari päivää. Tiedän, olen malttamaton mutta rahat polttelee taskussa ja osia pitäisi saada!

 

En halua mitenkään mustamaalata (viime viikolla tuli hienosti kuvat vanteista kun pyysin) mutta olisi mukava tietää onko siellä kesälomat päällä tai jotain vastaavaa!?

Link to comment

Jussi vastailee milloin mitenkin. Viime viikolla vastas ekalla yrittämällä.

 

Mutta sitkeesti vaan rimpauttelee.

Mut jos oikein rahat polttaa, niin voin myydä vaikka ruiskusetin kaasareiden tilalle :)

Link to comment
Guest MillaI

No v€&@&u ahistaa!

iPhonesta hajos lasi.

Alle vuoden vanha puhelin! &€)&&TU!!!

 

Löysin kyl jo netistä uuden lasin ja lasin vaihto-ohjeet.

Ehkä siinä on mun uusi "harrastus"!

Ehkä tuo on helppo homma PS 3:sen mod-piirin juoton jälkeen?

Link to comment
Guest samperi
Olen uusi harrastaja, enkä mistään mitään tiedä. Mutta miksi kuplapajalla ei vastata puheluihin,tekstariin tai mailiin? Olen yrittänyt tässä pari päivää. Tiedän, olen malttamaton mutta rahat polttelee taskussa ja osia pitäisi saada!

 

En halua mitenkään mustamaalata (viime viikolla tuli hienosti kuvat vanteista kun pyysin) mutta olisi mukava tietää onko siellä kesälomat päällä tai jotain vastaavaa!?

 

Jussi vastasi puhelimeen. Kävin paikanpäällä, sain vanteet, takapenkin ja paljon hyviä vinkkejä! Enää ei ahista! Kiitos!

Link to comment

Tasan vuosi ku volkkari katkes, vaan ei oo poikki ny (vain vilkku/jarruvalo/laturi/... sulake paukkuu kokoajan mutta ei jaksa moinen 0.75mm2 sähköjohdin häiritä).

 

Hauskaa, kun C2V -kansa nostelee tassua myös teillä. Nyt romut veneeseen ja Kaunissaareen nauttimaan eväitä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...