Jump to content

vw pienoismallien keräilijöitä?


Guest ritariässä

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Tossa jotain mitä löytyy pienoismalleja ynnä muuta Kuupeliin liittyvää, hyllyt luonnollisesti Kuppelin takasivulasit... Joukossa muutama harvinaisuus ainakin itselle mihkä ei ole koommin tullut törmättyä, hylly1 kuvassa oleva kullattu kello kupla, kello ei vaan oikeen näy, sijaitsee katossa ja hylly2 kuvassa lasin sisää laseroitu kupla... Lisätty pari jokkis vermeen kuvaa, musta kuppeli oli testi Tamiyan koottavasta, Lätsä VW tuli tehtyä kun isä ajoi 80-luvulla jokkista ja sille sit dioraama et on tosi touhussa, molemmat mallit isän vanhoista autoista apinoitu Tamiyan malleista...

post-2760-13888366813862_thumb.jpg

post-2760-13888366814263_thumb.jpg

post-2760-13888366814518_thumb.jpg

post-2760-13888366814744_thumb.jpg

post-2760-13888366814978_thumb.jpg

post-2760-13888366815121_thumb.jpg

post-2760-13888366815316_thumb.jpg

post-584-0-49131300-1393748722_thumb.jpg

post-584-0-76871300-1393748739_thumb.jpg

post-584-0-46976600-1393748779_thumb.jpg

Edited by TCC-708
  • Like 1
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Guest -sippo-

Vitriini täynnä. (Isompaa en osta). Kaikki mahdolliset kotelot ja laatikot tallessa. Lisäksi ainakin toinen mokoma tuoreempia pienoismalleja ja muuta "rihkamaa" mm. kelloja, puhelimia, pulloja, rahoja, postimerkkejä, jne. varastossa. Onneksi olen pidättäytynyt vain 1 tyypeissä, ja nykyään vain ovaalit kelpaa... Miksi kaikki volkkariharrastukseen liittyvä pitää aina lähtee lapasesta?

0.jpg.jpg

1-6.jpg.jpg

2-7.jpg.jpg

3-4.jpg.jpg

4-4.jpg.jpg

5-4.jpg.jpg

6-4.jpg.jpg

 

Halukkaat näkee kuvat isompana pölhölän galleriassa Sekalaiset kuvat ja videot/Pienoismalleja osastolla

Link to comment
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Kuplaa jo melkein liikaa, joten keräillään vw-tuotantoa laidemmilta ja osa tuoreimmista hankinnoista. 500 vw-pienoismallin raja lähestyy uhkaavasti.

 

-kirppu tehty eilisen oo7 bondileffan pohjalta.

-vesibeetle pienoismallimessuja varten tehty erikoiserä. vain 500kpl valmistettu.

-avogolffi maukkaalla color concept teemalla.

 

 

 

Edited by ARTO
Link to comment

Monesta paikasta, mutta esim suomalaisista myyjistä automodels ja modeltoys ok paikkoja ja jälkimmäinen tuoreen omistajan johdosta maininnan arvoinen paikka.

 

Tuoreita vesivolkkareita pitäs löytyy hyvin varustetuista vw-merkkiliikkeistä.

Link to comment

Monesta paikasta, mutta esim suomalaisista myyjistä automodels ja modeltoys ok paikkoja ja jälkimmäinen tuoreen omistajan johdosta maininnan arvoinen paikka.

 

Tuoreita vesivolkkareita pitäs löytyy hyvin varustetuista vw-merkkiliikkeistä.

 

Kiitos linkeistä, tuollahan oli vaikka mitä. Ei kuitenkaan tätä 2013 The Beetle Cabriota osunut silmään. Ja uunituoreita vesifolkkareita tulikin toukokuun lopussa ne kuuluisat  n.20 kpl Suomeen. Ilmeisesti tulee haluaville lisääkin?

Link to comment
  • 4 months later...

Itellä ei vielä pienoismalleja ole kertynyt, ellei muovista avaimesta "vedettävää" ambulanssi lelukuplaa lasketa mikä seurasi osaläjän mukana :D

 

Kuitenkin noin vähän etsiskelleenä kysyttävä että onko joku löytänyt pienoismallia norsunjalka pystäristä? siis ihan 1300 mallista eli suoralla lasilla. Itse olen kokeillut löytää ihan joka kategoriassa (muovit,metallit, koottavat, kauko-ohjattavat), mutta ei ole osunut silmään. Toki tarkastelut on tehty hintaluokassa "huokea". Ebaystä taisin kerran bongata jonkun oliko armeijavesion missä oli isot takavalot, mutta joku siinä muuten oli että ei oikein säväyttänyt. Olisi vaan mukana jos olisi hyllyssä samanlainen pienoismalli mitä tallissa auto (kunhan tuota osakasaa voi taas autoksi sanoa).

Edited by Henkar
Link to comment
Guest Juhani

Itellä ei vielä pienoismalleja ole kertynyt, ellei muovista avaimesta "vedettävää" ambulanssi lelukuplaa lasketa mikä seurasi osaläjän mukana :D

 

Kuitenkin noin vähän etsiskelleenä kysyttävä että onko joku löytänyt pienoismallia norsunjalka pystäristä? siis ihan 1300 mallista eli suoralla lasilla. Itse olen kokeillut löytää ihan joka kategoriassa (muovit,metallit, koottavat, kauko-ohjattavat), mutta ei ole osunut silmään. Toki tarkastelut on tehty hintaluokassa "huokea". Ebaystä taisin kerran bongata jonkun oliko armeijavesion missä oli isot takavalot, mutta joku siinä muuten oli että ei oikein säväyttänyt. Olisi vaan mukana jos olisi hyllyssä samanlainen pienoismalli mitä tallissa auto (kunhan tuota osakasaa voi taas autoksi sanoa).

 

Automodelsin sivuilta löytyi 1:18 koossa muutamia hienoja Minichampsin tekemiä malleja.

Itse tykkään just noista hieman isommista pienoismalleista; niitä ei tarvitse katsoa suurennuslasilla :-)

Hinta on 70€, mutta mallien laatu on mielestäni tosi hyvä (jossain messuilla olen noita käpistellyt).

 

Ohessa linkki:

 

http://www.automodels.fi/-c-21/-p-4789

 

Tässä huokeampi 1:43 malli:

 

http://www.automodels.fi/-c-21/-p-2672

 

 

Nuo on 1200-mallisia Kuplia, mutta oletan että, se ei haitanne...

Link to comment

Automodelsin sivuilta löytyi 1:18 koossa muutamia hienoja Minichampsin tekemiä malleja.

Itse tykkään just noista hieman isommista pienoismalleista; niitä ei tarvitse katsoa suurennuslasilla :-)

Hinta on 70€, mutta mallien laatu on mielestäni tosi hyvä (jossain messuilla olen noita käpistellyt).

 

Ohessa linkki:

 

http://www.automodels.fi/-c-21/-p-4789

 

Tässä huokeampi 1:43 malli:

 

http://www.automodels.fi/-c-21/-p-2672

 

 

Nuo on 1200-mallisia Kuplia, mutta oletan että, se ei haitanne...

 

Nuo ovat hienoja, varsinkin tuo 1:18-malli herätti omistamisen haluja. Tuo 1:43-malli näyttää yksityiskohdiltaan paremmalta kuin ostamani Minichampsin 1:43 1303 S, missä on etuvilkut sekä lokareissa että puskureissa...

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...