Jump to content

Lattiamatot?


Guest jas

Recommended Posts

Enemmän kun sun yhdestäkään postauksesta. Haku, search toiminnon käyttö säästäisi monen meistä lukemasta näitä samoja juttuja moneen kertaan.

search ei sattumalta löytänyt mitään aiheesta

 

ja mitä tulee sun lukemisees niin älä ole niin utelias vai loukkaannutko ihan niistä : D

Link to comment

Aiotteko jatkaa, eli haenko sipsit ja kokisen tähän, vai vastataanko asiaan? "Käytä hakua" on persevaaralainen vastaustapa.

 

En tarkkaan ehkä käsitä kysymystä, mutta kumimattojen tilalle on saatavissa kokokankaisia mattosarjoja. Ainakin TMI:ltä. Tällaiset ovat omassa volkkarissani. Kastuvat kyllä nuokin, ja mahdolliset äänenvaimennusmatskut myös.

 

Suosittelen kuitenkin hommailemaan niin, ettei sitä vettä lurise turhaan hyttiin. Tiivisteet kuntoon jne. Lumestahan vettä ei voi sisään tulla, eihän näillä talvella ajeta?!

  • Like 1
Link to comment

Itsellä sama homma ensi talvena edessä eli mattojen laitto kabiiniin.

Juurikin noita TMI tuotteita olen tutkaillut ja tosihan se on ettei näillä suurin osa harrastajista varmaan talvella aja.

Itse olen ajatellut yhdistelmäksi noita kangasmattoja ihan ilman mitään lisäeristeitä koska Kuplahan ei muutenkaan ole hiljaisimmista päästä autoja ja se ei kyllä minua ainakaan haittaa yhtään.

Lisäksi sitten kumimatot jalkatiloihin, ompahan helpompi karistella enimmät sorat pois, kun emme asu ihan asfalttitien päässä :-)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...