Jump to content

kerholaisten pirssit kuvina


Recommended Posts

Kiitoksia! Vuosi on nyt menty kuusseiskan kanssa yhdessä, tuona aikana autoa on saatu aika paljon omaa silmää miellyttävämmäksi suht' miedoilla muutoksilla. :) Remonttiakin on saanut tehdä urakalla, vaikka sinänsä hyväkuntoisen auton ostinkin. Ensimmäinen ilmajäähyni, mutta koukussa ollaan jo pahasti. :D Ilmajousiprojektia harkittu tulevaksi talveksi, mutta katsotaan nyt.

 

Ensimmäisen kerran läpikäyty jo vuosituhannen vaihteessa, ja palkittu Vuoden Volkkarina 2001, kojelaudassa on vielä palkintolaatta tallessa.

Edited by Green
  • Like 1
Link to comment
  • 4 weeks later...

Tälläinen viimeksi hankittu ja pitkästä aikaa tuoreella leimalla....täytyy jarruvalo katkaisija vielä uusia, jasit voi kurvailla hyvillä mielin

 

 

1964 Mac Buggy

Ostettu BlingBling 2012

Eilen saatu ekaa kertaa mun omistuksessa katastettua.  :)

 

post-37-0-26686400-1468505216.jpg

 

 

 

Kaks mun vanhaa autoa joita ei ois tietty pitäny koskaan myydä...  Mutta pääasia että liikkuvat taas.

Laitoikko Petteri taakse jo leveämmät rummut?

Link to comment
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Tämmöinen -65 täällä. Ensimmäinen ilmajäähdytteinen, joten menee varmaan hetki ns. oppiessa ja tutustuessa. Pää on täynnä visioita, mitä toivon mukaan pääsee hiljalleen toteuttamaan. Lähtökohta kuntonsa puolesta suhteellisen hyvä. Tätä on (kuulemma) vuosien saatossa entisöity ja vaihdeltu osia vaihtamisen ilosta. Viimisimmät vuodet makoillu lämpösessä tallissa Päijät-Hämeessä, kunnes eksyi minulle.

 

_small.jpg

_small.jpg

  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Musta väri sopii kuplavolkkariin, kun nyrkki silmään, ja vielä kun vanteetkin värjätty samaan väriin, on kylllä hiano peli....meitsi diggaa

Kiitti. Väri on itse asiassa tumman ruskea, mutta näyttää aina vähäisessä valossa mustalta.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...