Jump to content

Onko bosch W8AC tehdas/laatu vaihtunut ja WR78G saatavuus


Recommended Posts

Eli vaihdoin varianttiin tulpat kaksi vanhan varaston tulppaa ja kaksi uudemman seokset oli vähän rikkaalla ja meni tulppa pimeeksi ja hetken päästä myös toinen ja nämä oli juurikin ne kaksi jotka oli juuri ostettu. Eli onko muilla ollut vastaavia kokemuksia kun itse olen pitänyt noita huippuvaihtoehtona vakiokoneen perustulpiksi.

 

Sitten toinen kyssäri koskee WR78G nelikärkitulppia meinasin sellaisiin vaihtaa kun ghiassa ovat jo kolmatta kesää ongelmitta paikalla. Mutta varaosaliike myi ei oota ja sanoi että tukkureilla näyttää tilanne samalta. Eli onko tosiaan niin että näissä on saatavuusongelmia vai joku tilapäinen toimitusongelma vain.

Link to comment

Ainakin viimeksi vesivw:hen ostetut Bosch tulpat oli made in China. Edelliset pari vuotta takaperin ostetut oli vielä made in Germany.

 

Ilmajäähyn BOSCH-tulppaa on tullut vastaan muistaakseni Espanjan ja Etelä-Amerikan lisäksi Intiasta.

Link to comment

Eli vaihdoin varianttiin tulpat kaksi vanhan varaston tulppaa ja kaksi uudemman seokset oli vähän rikkaalla ja meni tulppa pimeeksi ja hetken päästä myös toinen ja nämä oli juurikin ne kaksi jotka oli juuri ostettu. Eli onko muilla ollut vastaavia kokemuksia kun itse olen pitänyt noita huippuvaihtoehtona vakiokoneen perustulpiksi.

Totesin saman viime kesänä. Heivasin Boschilaiset ja laitoin tilalle NGK B6HS. Toimivat hyvin vaikka vähän seokset on rikkaammalla.

Link to comment

Tuolta ainakin ostin viime lauantaina.

 

http://www.motonet.fi/fi/tuote/110825/Bosch-Super4-WR78G

Itse vaan putoan kivasti kahden motonetin väliin toiseen 60km ja toiseen 90km eli ihan vaan tulppia hakeakseni ei oikein viitsi lähteä ajelemaan.

 

Ja pitää varmaan seuraavaksi koettaa ngk B6HS jos noiden bossilaisten laatu on oleellisesti tippunut.

 

 

Ja tosiaan omat oli tehty intiassa niinkuin oli vanhatkin mutta vanhat oli ulkoiselta laadultaan paremman näköiset.

  • Like 1
Link to comment

WR 78G :tä ainakin Kahalta saatavissa jos joku paikallinen varaosaliike tilaa sieltä..

Eli pitää mennä vaan lyömään nyrkki pöytään ja sanomaan että pitäisi saada tilattua.

Link to comment
  • 2 weeks later...

WR 78G :tä ainakin Kahalta saatavissa jos joku paikallinen varaosaliike tilaa sieltä..

Tein nyt uuden soittelu kierroksen varaosaliikkeisiin ja neljä eri toimittajaa kertoo että tehdastilaus mukaanlukien kaha.

Link to comment
  • 4 years later...
4 hours ago, Tanhis said:

Mikäs se syrjäyttänyt malli sitten on?

Jaa en sitä mihinkään rekisteröinyt..ajattelin että kun nuo hankitut  poltan niin ajelen vaikka tavan w tulpilla ,hyvin pelaa nekin. Samalla muuten ostin varastosta  pois vastaavat wr tulpat myös wbx koneeseen, niitäkin oli vain enää pari/kolme laatikkoa.

Link to comment
4 hours ago, Tanhis said:

Motonet kuopio pori vantaa tampere löytyisi vielä hyllystä.

Motonet ei lähetä myymälöiden välillä alle 100 euron outlet-tuotteita. Ainakin nettisivujen mukaan...

No mennään vielä noilla kun ovat jo kaksi kesää kestänyt mulla ja olivat jo autossa silloin kun sen ostin. Moottorikin on vaihtunut, tulpat siirtyivät siihen. Tuntuu olevan vaan aika hyvät.

Link to comment
18 hours ago, JTG said:

Motonet ei lähetä myymälöiden välillä alle 100 euron outlet-tuotteita. Ainakin nettisivujen mukaan...

No mennään vielä noilla kun ovat jo kaksi kesää kestänyt mulla ja olivat jo autossa silloin kun sen ostin. Moottorikin on vaihtunut, tulpat siirtyivät siihen. Tuntuu olevan vaan aika hyvät.

Juu ei lähetä ei, mutta löytyisi siis vielä hyllystä jo käy hakemassa.

Link to comment
21 hours ago, Maasturi said:

WR 8 AC :llä pärjää aivan mainiosti,  jos ei pärjää niin vika on muualla moottorissa.

Juu pärjäähän näillä mutta et varmaankaan voi väittää että WR 78G ei olisi parempi tulppa. Varsinkin kun kyseessä on kone millä ajetaan enemmän kuin yksi vkl.

Link to comment
  • 4 months later...
Quote

Hyvä xxxx,

Kiitos viestistänne.

Valitettavasti pitää paikkansa, WR78G sytytystulpan valmistus on lopetettu ja ilman korvaavaa varanumeroa.


Ystävällisin terveisin / Best regards

Xxxx Xxxx

Bosch Service Center Team

Robert Bosch Oy
Bosch Service Center
Robert Huberin tie 16 A
FI-01510 Vantaa

 

Voe rähmä!

 

Edited by kuplatin
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...