Jump to content

Peltivanteiden levityksen muutosta


Recommended Posts

Kävin tuossa paikallisessa koneistamossa kattelee joko omat osat olis valmiina. Samaan aikaan isäntä oli kaventamassa itselleen peltivanteita. Juu, todellakin kaventamassa, kun jäärata gummit on kaposet.

 

Kyselin että oliko tuossa itte tekemisessä järkeä, vaikka noita tekijöitä on kotimaassakin. Kuulemma kyllä kannatti.

 

Haja huomiona sanon, että isäntä ihmetteli että vanne oli 1,5mm peltiä, mutta tuosta leikkaus kohdasta pelti oli enää 1,1mm. Haastetta hitsauksen alussa hieman tästä syystä

post-37-0-69400300-1456578007_thumb.jpg

post-37-0-68298300-1456578045_thumb.jpg

post-37-0-93513100-1456578067_thumb.jpg

post-37-0-21095700-1456578090_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Jos sulla on omat vehkeet millä tehdä niin miksi käyttää aikaa ja rahaa lähettelemällä/kuskaamalla vanteita muualle teetettäväksi?

Noi navat etc piti soveltaa muualta. Eli aikaa paloi siihenkin ja jos mietitään että paljonko samaan aikaan noita tehdessä vanteita olis saanut rahaa asiakastöistä, niin että oliko se säästö näiden teko vai ei :)

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...