Jump to content

Mitäs tällaisesta katsastetusta '66 juniksesta saisi tänään?


pas2

Recommended Posts

On kyselyjä tullut ihmisiltä ja itse olen päättänyt tämän päivän myyntihinnaksi 30000€. Siis sillä myyn, en alle. Tarkoituksenani siis EI ole myydä tätä, tämä on ollus minulla kuitenkin yli 20 v, myyköön perikunta sitten jos myy. Että nyt sitä juniksen aitoa oikeaa tämänpäivän myyntihintaa hakusessa, ettei vaan hintapyyntöni ole liian pieni.

On tullut meinaan yhteydenottoja kun yhden romukasan myyntikuvassa toi sattui olemaan takana tuliko neljä kyselyä... Kadulla en nyt ole monta kyselyä kuullut, pari kuitenkin vaikkei ole ollut paljoa ajossa.

1996 sanoin myyntihinnaksi (silloiseen hintatasoon tuplasti liian korkean) 20000Mk. Olisi kai se myynti jälkikäteen harmittanut, toki olisin silloin 20000mk tilalle saanut katsastetun 1959 Chevyn (10tmk) ja olisi jäänyt rahaa taskuunkin vaikka toisen juniksen ostoon.

Ei tässä muuta :-)

post-43-0-18300800-1473848470_thumb.jpg

Edited by pas2
Link to comment

Veikkaan että tuohon 30k€ saat pitää aika kauan autoa myynnissä. Se että miksi tulee heti kyselyitä myynnistä on oletus että tietämätön voisi juniksen vieläkin myydä pikkurahalla. Todelliseksi arvoksi yhden kuvan perusteella ajattelisin että 10k€ olisi lähempänä todellisuutta. Ja max 20k€ jos pohja oikeasti kunnossa ja sisusta hienosti tehty.

 

Esim tässä muutama esimerkki euroopan tarjonnasta.

 

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1926701

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1928394

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1911625

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1969495

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1970523

  • Like 1
Link to comment

Hintataso saksanjuniksella siis enkuissa 20k£ -> Eli ei kauhean kauaa välttis mene, kun joutuu nostamaan hintapyyntiä ettei vaan kukaan osta :-)

Ehkä 10k€ voisin ostaa vastaavan, ajella Saksaan tai englantiin ja tulla Lontoontaksilla tms takaisin.

 

Mutta siitä olen erittäin tyytyväinen, että tässä jossain kohtaa einiinkauansitten ei kukaan ostanut kaikkea VW krääsääni 5k€ jolloin tämäkin vessa oli kokolailla samassa kunnossa paitsi kone irti.

 

Ja ei, en ole myymässä heräsi vain mielenkiinto tämän päivän oikeasta hintatasosta.

Edited by pas2
Link to comment

Hintataso saksanjuniksella siis enkuissa 20k£ -> Eli ei kauhean kauaa välttis mene, kun joutuu nostamaan hintapyyntiä ettei vaan kukaan osta :-)

Ehkä 10k€ voisin ostaa vastaavan, ajella Saksaan tai englantiin ja tulla Lontoontaksilla tms takaisin.

 

Mutta siitä olen erittäin tyytyväinen, että tässä jossain kohtaa einiinkauansitten ei kukaan ostanut kaikkea VW krääsääni 5k€ jolloin tämäkin vessa oli kokolailla samassa kunnossa paitsi kone irti.

 

Ja ei, en ole myymässä heräsi vain mielenkiinto tämän päivän oikeasta hintatasosta.

Juu ota se kone irti niin voin tulla 5k€ ostamaan ;)

Link to comment

Tämän päivän oikea hintataso selviää vain jos laittaa juniksen oikeasti myyntiin ja joku tulee tontille ja antaa X määrän euroja lapaseen.

 

Mä en henk.koht. ymmärrä et joku antais noin karsean näköisestä (ts.juniksesta yleensä) 500€ enempää. 30 donalla omistaa jo helkkarin fiksuja käyttöautoja. Tuotakaan pakua ei saa arkkuunsa mukaan...

 

Just my 2 cents... Ei herneitä sieraimiin.

  • Like 1
Link to comment

Mikäli kylkiä ei olisi puhkottu & katolla savupiippua, niin laite olisi melkolailla arvokkaampi. Arvoon toki vaikuttaa autossa oleva tekniikkakin: alkuperäinen nmbr match moottori & laatikko vai autossa on "moottori ja laatikko". Luonnollisesti myös sisustan kunto, täydellisyys / puutteellisuus, alkuperäisyys sekä miten hitsaukset on tehty etc. vaikuttavat. Näkyvissä olevan kuvan perusteella voidaan vain arvailla miten näiden asioiden laita on.

 

30k€ auto tuo ei missään nimessä ole - ei edes 20k€ auto. Mikäli auton ihan oikeasti haluaa myydä (mikä nyt ei tässä tapauksessa ollut tarkoituskaan) niin realistinen hinta lienee siinä 15k€max, mutta vain mikäli laite on muuten asiallinen pelleiltään & korjauksiltaan. Ulkokuosi & maalaushan tuossa on järkyttävä, eikä auto näytä hienolle edes Stevie Wonderin silmissä vaikka kuinka onkin junis.

 

'59 Chevyyn vaihto ei sinänsä kerro mitään. Jos vaihdokki on ollut vaikkapa 2d HT Impala 8-koneella, niin harmittaisi kun et vaihtanut - jos vaihdokki on ollut 4d-tolppa 6-koneella, niin eipä harmita kun et vaihtanut :)

Edited by Type123
Link to comment

Ok hyvä eli 30k€ ei mene kaupaksi. Mutta huonoa ja rumaa ajokuntoista ja katsastettua saa tarjota jos nämä ovat halvempia kuin luulen.

Ainiin numpermäts kone on niin kuin laatikkokin. En kyllä usko niitten nostavan _tällaista_ haluavan arvostusta.

Niin ja kymppitonnilla olisi 59 letukan silloin saanut ostettua en muista mallia mutta kasi ja automaatti kyllä oli. Ja 20 tonnia oli silloin mun pyynti (mk)

Edited by pas2
Link to comment

itse olen päättänyt tämän päivän myyntihinnaksi 30000€. Siis sillä myyn, en alle.

 

Ihmiset on kyllä menneet näiden junakeulojen hinnoittelussa sekaisin. On totta että priimoista euroopassa/usassa maksettu kuusinumeroisia summia, mutta kuvan perusteella täysin projekti/arpakuntoinen yksilö muttaa jos joku maksaa 30t€, niin silloin kait sekä myyjä ja ostaja tyytyväisiä.

  • Like 2
Link to comment
  • 2 weeks later...

Kovin samannäköinen auto oli joskus myynnissä olisiko ollut Tammisaaressa? Hinta silloin ainakin lähempänä tuota 5k kuin 30k. Saattaa olla eri autokin, jos tuo sinulla ollut jo 90-luvulla.

Juu siinä vieressä tämä oli myynnissä juurikin 5000€, mukana kaksi etuakselistoa, alennusvaihteita vaihteistoja pisteosia mittareita 8 moottoria kolme takatilan oviparia etuovia kaksi paria... Onneksi ei kukaan ostanut.

 

Myy millä saat myytyä, omaashan myyt.. pitääkö siihen muiden mielipide/siunaus saada.. Kolmeakymppiä ei tuolla tule.. lähempänä se 5k

Ostan käteisellä kaikki katsastetut ajokuntoiset junikset 5000€ / kpl. Ei ole pakko olla katsastettukaan jos on katsastuskunnossa.

 

 

Ja hei lue aloitus ennen kommentointia, monella mennyt aloitus ohi :-) Ei ole myynnissä paitsi 30k€ (=tämän päivän ylihinta jolla ei mene kaupaksi mutta saan maksettua asuntolainan jos joku hullu välttämättä haluaa ostaa)

Edited by pas2
  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...