Jump to content

Äänestys: XX kauppiaan mainoskampanjat


KK kauppiaan mainoskampanja(t)  

49 members have voted

  1. 1. Oletko halukas lisäämään ostojasi Keiteleen Koneesta

    • Kyllä, haluan ostaa lisää tavaraa
    • Ei kiinnosta, kiitos. Ostan muualta osani


Recommended Posts

Miten kohta vuosikymmenen jatkunut XXXX-show on vaikuttanut sinun omaan ostohalukkuuteesi XXXX XXXX yhtiön suuntaan?

 

Minua kiinnostaa kovasti voiko tällä tavalla saavuttaa lisämarkkinaosuutta muillekkin laskevilla markkinoilla. Kun merkittäviä uusia asiakasryhmiä ei tule, niin markkinaosuudella pitää saada liikevaihtoa lisää. Voisiko tätä tapaa hyödyntää myös muilla aloilla kenteis :)

 

 

Eli

 

Kyllä, haluan kasvattaa ostojani:

On ollu nasevaa, mukavaa, hohdokasta ja mukaansa tempaavaa netti keskustelua! Haluat vanhana asiakkaan lisätä ostoja kääntämällä kaiken mahdollisen VW tavara tarpeesi juurikin Juhalle. Tai jos olet uusi heppu VW skenessä, niin  valitset ilman muuta tämän VW osa kauppiaan "omaksesi".

Tietotaito on kohdallaan, se on selvää. Ja hinnat myös olet saanut puhelimitse aina ja nopeasti.

 

 

Ei kiitos. Tämä riitti, kiitos

Tämä nettikirjoittelu ei ole edistänyt VW harrastamista, päin vastoin. Ostan mielummin tavarani muilta kauppiailta. 

Edited by P_Valtonen
Link to comment

En ole itse koskaan ostanut ko. firmasta mitään, pääasiassa näiden ärsyttävien ja outojen kirjoittelujen takia. Ilmeisesti tämä kauppias on kuitenkin ihan tolkuissaan face-to-face tilanteissa? Nettiin kirjoittelu ei vaan tunnu onnistuvan... Jotkut kaivavat itseään syvemmälle kuoppaan kunnes ystävällinen setä tulee ja ottaa lapion pois.

 

Noh, tuskin tuntuu kenenkään lompakossa vaikka minun rahat jäävät saamatta, liian nuuka olen tarpeellisiakaan osia ostamaan...

  • Like 1
Link to comment

Eipä hirveesti ole tullut ostettua mitään vuosiin, kun ei edes löydy mitään vauhtiosaa tai muutakaan erikoista. Kyllä ne XYZ kimppatilaukset hoitu asiat parhaiten ja sen jälkeenki XYZ-kautta löytyi haluamani osat parhaiten.

Link to comment

Ilmeisesti tämä kauppias on kuitenkin ihan tolkuissaan face-to-face tilanteissa?

Kyllä Juha on ihan tolkun ihminen kun liikkeessä asioi, auttaa ja neuvoo kyllä tarvittaessa.

 

Itselläni tuppaa nykyään viemään voiton nuo nettikaupat, kotimaassa ja ulkomailla, niistä kun voi shoppailla ostokset vaikka keskiyön jälkeen ja on kiva selailla että mitä on tarjolla.

  • Like 1
Link to comment

Olen ostanut kaikilta kotimaisilta kauppiailta ja nykyisin varmaan 90% ostoista keskittynyt yhteen liikkeeseen mut ostan edelleen myös kk kaupasta sillointällöin. Varmasti ostaisin enemmänkin jos asuisin kehäkolmosen sisällä. Vaan kun en asu niin ostan sieltä missä on kunnollinen nettikauppa. Mulla ei oo aikaa soitella ja kysellä hintoja ym.

  • Like 1
Link to comment

Minäkin jätän ääneni käyttämättä, mutta olen tilannut, koskaan en ole kauppiaaseen livenä törmännyt.

 

Itse en asu kehäkolmosen läheisyydessäkään ja käytän lähintä kauppiasta koska tykkään saada harrastetavarat ilman että itella (vai postiko taas nykyään) pääsee kallistamaan harrastusta entisestään.

Kävisin luultavasti kaupoilla jos olisi lähin paikka, puhelimessa asiat sujuneet aina ongelmitta ja hyviä neuvojakin saanut.

 

Jätän nämä kummalliset avautumiset toisissa topiceissa omaan arvoonsa, mutta varmasti niihin käytetyn ajan voisi käyttää peremminkin, esim. Sen nettikaupan perustamiseen. Turha lähteä (yrittämään) mustamaalaaman muita, jos kauppa ei käy, peilistä se vika löytyy.

Nykypäivänä saisi ainakin hinnasto hyvine kuvineen olla esillä netissä (muutenkin kuin sekava kokoelma facebookissa) voisi edes sähköpostitse tilata tavaraa jos ei muuten, kun hinnat olisi ensin tiedossa... Itse aiheeseen palaten, jos en muualta saa tilaan osia jatkossakin.

Link to comment

Annoin ääneni: En osta koskaan.. Ei KK:lla ole mitään semmoista mitä en muualta sais, muualta saa vielä valita otatko kiinaa vai parempaa.. Ei siellä ole mitään spesiaalia, samaa bulkkia kuin muuallakin.. lattiat täynnä esim AA:ta, eli kiinan kamalla koitetaan tiliä tehdä..

Ei kiitos KK:lle

Link to comment

olen ostanu varaosia keiteleen koneesta jokamies kilpureihin kymmeniä kertoja ja ikinä ei oo ollu valittamista tavaran laadun suhteen,nopea ja täsmällinen toimitus ja hinnat kohdallaan.jos nyt jotakin negatiivistä pitäs kaivaa niin ehkä se nettikauppa sais olla.. mutta aina on kauppoihin päästy telehvoonin lälityksellä :D parit kaupat olen tehny face to face eikä siinäkään valittamista,todellakaan,toi mulle tuulilasin kuplaan kotikaupunkiini ilta kymmeneltä kun oli ohikulku matkalla. aina on saanu neuvojakin kun on kysyny. ihan sama mulle mitä lukee netti kirjoitteluissa jne,jatkossakin asioin Keiteleen Koneen kanssa niin kauan kun tarvetta volkkarin osille.. myös muutaman muun kotimaisen vw kauppiaan kanssa olen asioinut.

 

T:Heikki Salmijärvi 

  • Like 1
Link to comment

En minäkään noita Juhan kirjoituksia asiallisina tai järkevinä pidä,mutta ei ne minun ostamisiin mitään vaikuta,palvelu paikanpäällä on loistavaa ja useimmiten tarvittavat osat löytyy.

Haluan nähdä osat ennen ostopäätösta,siksi käytän nettikauppoja vain jos on pakko.

  • Like 1
Link to comment

En minäkään noita Juhan kirjoituksia asiallisina tai järkevinä pidä,mutta ei ne minun ostamisiin mitään vaikuta,palvelu paikanpäällä on loistavaa ja useimmiten tarvittavat osat löytyy.

Haluan nähdä osat ennen ostopäätösta,siksi käytän nettikauppoja vain jos on pakko.

Olisihan se kiva nähdä ostamansa osat etukäteen mutta kun näitä vw kauppoja on vähän harvassa tässä maassa ja harrastajat kun ei ole keskittynyt juuri näiden kauppojen ympärille niin se puhelimessa ja netissä tapahtuva asiakaspalvelu on aika suuressa roolissa.

Link to comment

En voi valita kumpaakaan vaihtoehtoa, pitäis olla jotain siltä väliltä. Olen ostanut aiemmin ja varmaan ostan jatkossakin, jos tarve ja tarjonta kohtaa.

Nettikirjoittelusta en pidä, mutta palvelu on ollut aina hyvää. Olen sitten tarvinnut vain yhtä öljyrengasta, kannen koneistusta venajousille jne.

 

t. Mika

  • Like 2
Link to comment

Onhan tää nyt taas ihan vitun tyhmä äänestys tällänen. En sano että herran nettikäyttäytyminen on ollut asialista, mutta onhan tää nyt pohjanoteeraus tällainen musta maalaus ketju. Itse en ole Keiteleen koneesta ikinä ostanut mitään ja se ei johdu mistään nettikirjoittelusta tai muusta, ei ole vaan tullut ostettua. Kyllä tän melkein laskee jo nettikiusaamisen puolelle. Jos on jotain sanomista toisillenne niin sanokaa ne ihan kasvotusten.

 

Tyhmä äänestys tai ei, mutta kun noita tiettyjä kirjoituksia lukee, niin tulee kyllä niin mukava ja luottavainen olo erästä firmaa kohtaan ja ilman noita aloitettuja kirjoituksia tälläistä tilannetta olisi syntynyt, joten tältä pohjalta jokainen voi miettiä kuka tässä maineen mustamaalaamisen aloitti, firma itse vai firman omistajan kaveri,hih.

  • Like 1
Link to comment

En osallistunut äänestykseen.

En oo kans ikinä tilannut kk:sta. Ei ole vaikuttanut kirjoittelu tai omistaja. Tämä ei tarkoita, että pitäisin kirjoittelua hyvänä tai sen paremmin "vastapuolen" nokittelua. Vähän omaan arvoon nämä jää kuitenkin tällaiselle "kevyensarjan" harrastajalle.

Kyllä tuo nettikaupan puuttuminen on varmaan yksi isoimmista ongelmista, mutta tämä ei varmaan yllätyksenä tullut.

Itse tilaan oma kokemuksen kautta enää yhdestä Suomalaisesta firmasta tai sitten ulkomailta.

Link to comment

Onhan tää nyt taas ihan vitun tyhmä äänestys tällänen. En sano että herran nettikäyttäytyminen on ollut asialista, mutta onhan tää nyt pohjanoteeraus tällainen musta maalaus ketju. Itse en ole Keiteleen koneesta ikinä ostanut mitään ja se ei johdu mistään nettikirjoittelusta tai muusta, ei ole vaan tullut ostettua. Kyllä tän melkein laskee jo nettikiusaamisen puolelle. Jos on jotain sanomista toisillenne niin sanokaa ne ihan kasvotusten.

Samoilla linjoilla äänestyksen suhteen, paitsi jos ko. yritys on itse tilannut tällaisen "markkinointitutkimuksen".

Muodostan itse mielipiteen ostopaikoista itseäni varten, en äänestyksiä varten.

Sen verran pitää sanoa, että olen saanut kaikista käyttämistäni osaliikkeistä sekä hyvää että huonoa palvelua. Yhteistä kaikille on, että jotkut osat ovat olleet luvattoman huonolaatuisia (ainakin omiin kriteereihini)!

Link to comment

Tyhmä äänestys tai ei, mutta kun noita tiettyjä kirjoituksia lukee, niin tulee kyllä niin mukava ja luottavainen olo erästä firmaa kohtaan ja ilman noita aloitettuja kirjoituksia tälläistä tilannetta olisi syntynyt, joten tältä pohjalta jokainen voi miettiä kuka tässä maineen mustamaalaamisen aloitti, firma itse vai firman omistajan kaveri,hih.

Äänestys olisi mielummin pitänyt olla muodossa:

a: Kannattaisiko kaupan X lopettaa netissä kirjoittelu edistääkseen myyntiään.

b: kannattaisiko kaupan X jatkaa netissä kirjoittelua myyntiään huonontaakseen ja maineensa pilatakseen.

 

Sanotaan nyt näin että kun näitä hullunkurisia ketjuja ei ollut eräästä bannista johtuen moneen vuoteen niin rupesin tässä jo miettimään että voisi sitä kauppaan x ihan vaihtelunvuoksi soittaa ja kysyä hintavertailun vuoksi hintaa esim mäntäpyttysarjan ja joillekkin muille koneeseen liittyville osille. Mutta näiden parin mustamaalausyrityksen ja vanhojen tappeluiden kaivelun jälkeen jää kysely 100% varmuudella tekemättä.

 

Myös se kalvaa jonkun verran että tapellaan vanhoista asioista sellaisen yrityksen kanssa jonka omistajat eivät edes enää ole samoja.

 

Ja tosiaan itse olen kanssa tehnyt kauppaa kaikkien suomessa vw osia myyvien liikkeiden kanssa ja yleensä ostan sieltä mistä kaman saa helposti ja nopeasti enkä varsinaisesti suosi mitään kauppaa. Vaikkakin oluita on tullut juotua muutamankin eri kauppojen edustajien kanssa vw tapahtumissa ja jopa autokauppojakin tullut tehtyä.

Mukaan luetaan myös kaupat myös kauppiaan x kanssa jolloin muistan saaneeni hyvinkin asiallista palvelua ja sain ostettua jarruosat mitä muilla ei silloin ollut tarjota. Mutta vuosien varrella tuleet nettikeskustelut ovat kyllä painaneen tämän positiivisen kokemuksen taka-alalle.

Edited by Tanhis
  • Like 1
Link to comment

Huonot vaihtoehdot kyllä äänestyksessä...

 

Itse olen suurimman osan ostoistani tehnyt Keiteleen Koneessa ja OMALTA osaltani asiointi ollut erittäin hyvää ja mieluisaa siellä. En väitä etteikö olisi muuallakin, yhtä hyvää palvelua sain Aircooledista. Samaa ei voi sanoa esim hot cars, soitin kun netistä en löytänyt jotain osaa, vastaus oli että katso netistä ja laita sieltä tilaus. Jäi tilaamatta sieltä osat.

 

Virheitä sattuu kaikille sille ei voi mitään. Itse ostin kampuran (samaa empi "paskaa" mitä muut myy). Sain vahingossa chevy-kauloilla olevan, huomasin tämän kun testi kasasin sitä ja soitin Hytöselle. Vastaus puhelimeen n. klo 20 että tule vain vaihtamaan uuteen että odottaa minua. En taaskaan väitä että tätä samaa palvelua ei saisi muualta mutta kunhan sanoin vain että kun muut mustamaalaa Keiteleen Konetta ja itse saanut vain hyvää sieltä.

 

Ps. Samalla osalla samalta valmistajalta ollut hinta yleensä Keiteleestä halvempi kuin muualta. Ainut miinus että saisi olla vaikka joku luettelo facebookissa vaikka kun aina ei muista kaikkea kysyä puhelimessa ja välillä tekee mieli tehdä heräteostoksia.

Edited by Soukka
  • Like 1
Link to comment

Tässä nyt menee osalta puurot ja vellit sekaisin.

 

Kukaan ei ole väittänyt etteikö kk:sta saisi asiantuntevaa palvelua VW-osiin liittyen ja vieläpä edulliseen hintaan. Palvelukin on varmasti asiakaslähtöistä. Aina kun näistä ko. henkilön nettihölmöilyistä keskustellaan niin tulee kommenttia "minä sieltä hyvät männänrenkaat ostin ja kyllä oli niin mukava myyjä". Niin, kun se ongelma ei ole se etteikö sieltä saisi hyviä männänrenkaita. Kyllä sieltä varmasti saa.

 

Tässä on kyse siitä että osa harrastajista on kyllästynyt tähän netissä jo 10 vuotta jatkuneeseen vääntämiseen. Minäkin asioin kyseisessä yrityksessä vuosina 2004-2010 mutta vuonna 2010 tapahtunut selkkaus (joka liittyy juuri näihin internet-kirjoituksiin) katkaisi asiakassuhteen.

  • Like 2
Link to comment

noo on sitä muillakin,,,,,,eräskin   nääswillläinen  osaputka ilmotti 2000 km ajetuista  pytty/mäntä setistä ettei tiedä mitä sarjaa on niin ei takuuta..kun männänrenkaat  kulu niin paljon että oksenti öljyt ulos   mutta hyvää hyvyttään voisi antaa jotain pientä  hyvitystä     noooo olihan se semmonen   rapiat 200 e opetus  että kierrä kaukaa tämä   putka...

  • Like 1
Link to comment

Asiallisimmat tyypit näissä tapauksissa ovat niitä, jotka eivät kommentoi tämänkaltaisiin ketjuihin tai äänestyksiin. Lainkaan. Vaikka kuinka tekisi mieli ja vaikka se onkin jopa liian helppoa. Tuleen kun ei heitä bensaa, niin kyllä se tuli aikanaan sammuu.

 

Hytöseltä on saanut asiallista palvelua asialliseen hintaan - kuten myös AC:lta. 

 

Ehkäpä olisi itsekin pitänyt jättää kirjoittamatta tähän ketjuun.

 

Kunhan nyt toin mielipiteeni esiin.

Edited by Type123
Link to comment

Aika erikoisella tavalla laadittu äänestys.

1. Äänestys on laitettu väärään otsikkoon.

2. Sen tekijä ei ole varmaankaan ymmärtänyt mitä tästä seuraa hänelle ( jos hän on tehnyt sen oma-aloitteesesti vai onko hän toiminut toisen juoksupoikana).

3. Kokeillaanko vastaavanlaista äänestystä esim. Aircooled fi:n kohdalla? Miten nopeasti äänestys poistetaan? epäilen, että heti, tuskinpa kirjoittaja ehtii edes lukemaan kirjoitustaan kun deletenäppäin lyödään alas.

4. Keiteleen Kone Oy:ä  e i   o l e  useista pyynnöistä huolimatta hyväksytty mainostamaan Volkkaripalstan maksulliselle osastolle. Eikö raha kelpaa  -  Mikko Peiponen?

5. Tällainen äänestys on totuudenmukainen jos E I vastauksen antaja pystyy perustelemaan vastauksen ....vrt. minäkin ostaisin panssarivaunun jos siihen olisi varaa tai väri olisi sopiva.

6. Jos menemme käsittelemään "mainostuslinjaa" niin sen mukaan kukaan ei saisi laittaa tänne vastaus linkkiä kun esim. joku kyselee pakosarjaa.

7. En ymmärrä mitä virhettä tai vaarallista on Maasturin aloituskirjoituksessa joka koskee JM-luokan moottorin venttiilijousia? Sehän oli vain kysely johon jokaisella oli vapaa mahdollisuus vastata ja esittää oma mielipiteensä. Voisiko joku selvittää mitä vikaa siinä on kun täällä mainostetaan muutamia muita yrityksiä jatkuvasti?

8. Pitäisikö sen henkilön jota tai jonka yritystä aloitetaan mustamaalaaman perusteettomasti esim. "Aatos Happosen" & k:nien toimesta vain katsella sivusta törkeän valheellisia juttuja levittävää henkisesti häiriintyneen%2

Link to comment

1. Äänestys on laitettu väärään otsikkoon.

Tämä on totta, olisi voinut olla muussakin osiossa, ja voidaan siirtää vieläkin jos parempi osio on joku muu.

 

2. Sen tekijä ei ole varmaankaan ymmärtänyt mitä tästä seuraa hänelle ( jos hän on tehnyt sen oma-aloitteesesti vai onko hän toiminut toisen juoksupoikana).

---

 

3. Kokeillaanko vastaavanlaista äänestystä esim. Aircooled fi:n kohdalla? Miten nopeasti äänestys poistetaan? epäilen, että heti, tuskinpa kirjoittaja ehtii edes lukemaan kirjoitustaan kun deletenäppäin lyödään alas.

Miksei voisi tehdä vastaavaa äänestystä mikäli se tehdään asiallisesti. Samanlaisen voi tehdä myös Paruzzista, Neoretrosta, Hotcarsista tai jostain muusta VW osia myyvästä yrityksestä.

 

4. Keiteleen Kone Oy:ä  e i   o l e  useista pyynnöistä huolimatta hyväksytty mainostamaan Volkkaripalstan maksulliselle osastolle. Eikö raha kelpaa  -  Mikko Peiponen?

---

 

5. Tällainen äänestys on totuudenmukainen jos E I vastauksen antaja pystyy perustelemaan vastauksen ....vrt. minäkin ostaisin panssarivaunun jos siihen olisi varaa tai väri olisi sopiva.

Miksi EI tai KYLLÄ vastausta pitäisi mitenkään perustella? Yksinkertainen kysymys, "ostanko Keiteleen Koneesta vai en?" Ihan sama kuin kysyisi että käynkö ostamassa olutta K-Marketista vai S-Marketista? Käyn siellä missä huvittaa eikä se perusteluista miksikään muutu.

Yrittäjänä suhtautuisin mielenkiinnolla tällaiseen kohdennettuun markkinatutkimukseen josta saa melko nopeasti käsityksen siitä, että mitä parannettavaa tai korjattavaa yrityksellä on, tai vastaavasti saa tiedon siitä että mitä on tehty oikein.

 

6. Jos menemme käsittelemään "mainostuslinjaa" niin sen mukaan kukaan ei saisi laittaa tänne vastaus linkkiä kun esim. joku kyselee pakosarjaa.

En ymmärtänyt pointtia?

 

7. En ymmärrä mitä virhettä tai vaarallista on Maasturin aloituskirjoituksessa joka koskee JM-luokan moottorin venttiilijousia? Sehän oli vain kysely johon jokaisella oli vapaa mahdollisuus vastata ja esittää oma mielipiteensä. Voisiko joku selvittää mitä vikaa siinä on kun täällä mainostetaan muutamia muita yrityksiä jatkuvasti?

Kyselyhän ei ollut tehty alunperin mainokseksi, vaan vihjailulla yritettiin se siihen suuntaan kääntää. Itse aloituksessa nyt ei kai ollut mitään suoranaisesti väärin?

 

8. Pitäisikö sen henkilön jota tai jonka yritystä aloitetaan mustamaalaaman perusteettomasti esim. "Aatos Happosen" & k:nien toimesta vain katsella sivusta törkeän valheellisia juttuja levittävää henkisesti häiriintyneen%2

Joskus se sivusta seuraaminenkin saattaa olla parempi vaihtoehto kuin provosoitua aiheettomista kirjoituksista ja ruveta taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.

Link to comment

Osio 8 jäi kesken kun kirjoitusaika meni umpeen.

 

Sivusta seuraaminen ei sovellu ainakaan minun tyyliini kun Keiteleen Koneen myymiä venttiilinjousia haukutaan täällä perusteettomasti, jos sellaiseen on todistetusti aihetta niin silloin asia on O.K.

Nyt niitä perusteluja ei ole esitetty joten koko juttu on ollut pötyä ja ko:n yrityksen mustamaalaamista.

 

Voitaisiinko järjestää äänestys siitä kuinka moni hyväksyy sen, että häntä I T S E Ä Ä N  mustamaalataan ja haukutaan perusteettomasti jonkun häirikön toimesta.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...