Jump to content

Kuvien koko linkityksessä ja kuvan koosta


P_Valtonen

Recommended Posts

Kertokaas arvon Moderraattorit mulle jotta, miksi foorumi muokkaa kuvista tuommosia postimerkin kokosia?

Tuon kun aukasee ja ottaa save, ja tän avautuvan kuvan linkin linkittää uudestaan, niin sitten on komeeta ja suurta.

Miksi noi kuvat ei ole automaattisesti isona? 

 

Tästä ei pääse taaksepäin kuin pödeläntyyliin, kun Hosia mätti aikoinaan kaikki kuvat linkkeinä VW-kuva topikkiin. Siinä sitä oli klikkaamisen juhlaa....... 

 

 

T: ValiValiValtonen

Edited by P_Valtonen
Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Tämän foorumisoftan tämän version (3.x) tuki valmistajan toimesta on päättynyt. Foorumisofta tullaan päivittämään joskus tulevaisuudessa uusimpaan versioon. Tarkkaa ajankohtaa päivitykselle en nyt osaa luvata mutta menee varmaan syksyyn tms. Uskon että Petterin mainitsema ongelma korjautuu kun foorumiohjelmisto päivitetään.

 

Jos haluat Petteri nopeamman ja helpomman korjauksen ongelmaan, asenna se Tapatalk :) Itse en lukisi palstaa mobiilista ollenkaan jos ei olisi tapatalkia.

  • Like 1
Link to comment
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Joo nyt tajusin mikä on mennyt pieleen. Foorumisoftaan ei ole koskettu, mutta itse palvelimelle päivitettiin PHP-ohjelmointikieli kuukauden sisään ja siinä oletus lähetettävän tiedoston kattoraja on 2MB. Foorumisoftassakin on 2MB kuvaraja, mutta sen pitäisi toimia niin että foorumisofta osaa pienentää yli 2MB kuvan alle 2MB kuvaksi. Nyt homma kusi siinä ettei palvelin suostunut edes vastaanottamaan yli 2MB kuvia.

 

Palvelimen rajaksi on nyt nostettu 15MB. Viitsitkö tolvana testata ja kuitata tänne että korjautuiko.

  • Like 2
Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...