Jump to content

Aircooled.fi lomalla, kellään tietoa mihin asti vähintään?


Recommended Posts

Aircooled.fin sivut on alhalla ja tilalla on teksti että suljettu akuutin sairastapauksen, työkiireiden ja lomien takia. Onko kellään tietoa mistä asti Mikko on ollut poissa ja AINAKIN mihin asti on tavoittamattomissa? ymmärrän kyllä jos tarvii olla pitempääkin mutta suuntaa antava ois kiva kun yritän suunnitella mitä haluan tehdä.

 

Toinen kysymys olisi että muistaako kukaan onko Aircooledissa myynnissä myöhäispallikseen sopivaa lukollista bensatankin korkkia myynnissä, ja suurinpiirteistä hintaa? Yritän kaiverruttaa omaan lisää avaimia mutta oikeat aihiot tuntuu olevan harvassa taikka sitten mulla on joku tarvikekorkki ku on muovinenki.

Link to comment

 

Toinen kysymys olisi että muistaako kukaan onko Aircooledissa myynnissä myöhäispallikseen sopivaa lukollista bensatankin korkkia myynnissä, ja suurinpiirteistä hintaa? Yritän kaiverruttaa omaan lisää avaimia mutta oikeat aihiot tuntuu olevan harvassa taikka sitten mulla on joku tarvikekorkki ku on muovinenki.

Minä ostin sieltä 73 palloon lukollisen peltisen korkin noin vuosi sitten. Makso kympin tai kaksi tai jotain siltä väliltä. Minun auto on vielä luukullinen eli korkki on läpän takana piilossa. Vielä uudemmissa on korkki auton kyljessä. Ne korkit oli muistaakseni pikkasen kalliimpia.

Link to comment

Aircooled.fin sivut on alhalla ja tilalla on teksti että suljettu akuutin sairastapauksen, työkiireiden ja lomien takia. Onko kellään tietoa mistä asti Mikko on ollut poissa ja AINAKIN mihin asti on tavoittamattomissa? ymmärrän kyllä jos tarvii olla pitempääkin mutta suuntaa antava ois kiva kun yritän suunnitella mitä haluan tehdä.

 

 

Tuskimpa se kovin montaa päivää malttaa pois olla. Olisko sanonut viime viikolla, että tiistaina lähtee, eli eilen. 

  • Like 1
Link to comment
Guest Jeeves

Sumaa puretaan koko ajan mitä äijän kunto sallii, todennäköisesti ensi viikolla palataan takaisin 8-16h päivittäiseen harrastetyöaikaan. Olen pahoillani viiveistä, äkillinen ja radikaali ratkaisu, mutta hyvinkin pakollinen tai muuten olisi voinut loppua koko kaupankäynti pikaisestikin.

Tuo nykyisen kaupan systeemi ei mahdollista että sivut olisi selattavissa ilman että voisi tilauksia pistää, eikä nyt aika riitä jokaiseen varastossa olevaan noin viiteen tuhanteen tuotteeseen muuttaa arvioitua toimitusaikaa.

 

Mikko/AC

Link to comment

Tilasin aicooledilta tavaraa 7.7 kun verkkokauppa oli vielä auki ja tilausvahvistus tuli välittömästi, mutta ei ole vielä osia näkynyt eikä sinne voi olla mitenkään yhteydessä??

Pitäsköhän tilata tavarat muualta kun ei tiedä onko nuo tulossa???

Tämä homma hoidossa, Kiitokset Mikolle ilmoituksesta sähköpostiin.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Yhteyden saaminen on todella vaikeaa Aircooled firmaan. Tilasin tuotteita jo huhtikuussa, enkä vieläkään ole saanut osaa tavaroista. Kyselyjä olen lähettänyt sinne pitkin kesää. Nyt elokuussa jo pyysin perumaan kaupan kyseisten artikkelien osalta ja palauttamaan maksamani rahat, mutta en saa vastausta/toimenpiteitä... Olisi pitänyt maksaa visalla :(

Ilpo

Link to comment

Ihan vinkiksi kaikille. Kannattaa myös vilkaista sähköpostin roskapostikansio. Minäkin ihmettelin keväällä kun ei alkanut kuulua vastausta yhyeydenottoihin.

Gmailin sähköposti oli yhtäkkiä päättänyt siirtää kaikki Aircooledin viestit roskaposteihin. Sieltä ne vastaus viestit sitten löytyi.

Link to comment

Voi kun olisi edes roskiksessa jotain, sen miljoona kertaa tarkastanut (eikä aikaisemmat viestitkään ole menneet roskapostikansioon)... Puhelinnumerot, jotka olen löytänyt menevät myös vain vastaajaan...

Link to comment
Guest Jeeves

Ilpon homma tsekataan heti kun pystyn, todennäköisesti vielä tänään illemmalla.

 

Pahoittelen että yhteydenpito on voinut jäädä, ja monessa asiassa jäänytkin pahasti retuperälle, yhden ukkelin harrasteaika ei aina riitä kaikkien asioiden hoitamiseen lähellekään niin hyvin kuin pitäisi, eikä myöskään niin hyvin kuin itse haluaisin.

 

Aircooledilla ei edelleenkään voi puhelinta olla, se ehkä voisi jonain päivänä olla jopa vartin auki.

Mun oma puhelinnumerokin on aika hyvin levinnyt, tuossa männäpäivänä kun olin asiakkaan luona tekemässä leipätyötä, vastasin noin kymmeneen puheluun volkkariosien merkeissä. Ei kovin hyvältä näytä konsultin asiakkaan silmissä... -jollain olisi lainatkin maksettava kuitenkin, tää osakauppa kun on kovasti kilpailtu nykypäivänä, niin harrasteena pysyy vaikka kauppa kävisikin. Jos jollakin on ylimääräistä aikaa, ja vaikka emäntä elättämässä tai muuten talous kunnossa, voin myydä koko roskan pois, ehtisi joskus omiakin autoja väsäillä.

 

Mikko / Aircooled

Link to comment

Pari viimeisintä kauppaa aircooledin kanssa sujunut kieltämättä joustavasti soitellen ja tekstaten. Sovittu osan toimitus ns kolmanteen osoitteeseen tai noudettu varastolta. Siinä mielessä ei mitään moitittavaa.

 

tänne palstalle kun vielä olis oma-aloitteellisesti kirjoitettu että tilannetta päällä, olis tullut ymmärrystä ja selkeyttä tilanteeseen kaikille.

Link to comment
Guest MikkoL

Kaverille tilailtiin myös osia pari kuukautta sitten... +1000 euroa on sisällä ja vastausta ei tuu sähköposteihin. Rupee vituttaa kun koko kesä tässä sitten meni ilman konetta

Link to comment

2016 lähes 400k liikevaihtoa  ei omaan päähäni mahdu ihan harrastekategoriaan?

 

Itselläni ei ole ollut ongelmia niillä kerroilla kun olen osia AC:ltä tilannut enkä epäröisi ko. firmaa suositella. Toivottavasti aikaa löytyy avoimiksi jäävien asioiden kuntoon saattamiseksi.

 

Sanottakoon vielä myös se, että myös KK:lla sekä Paruzzilla asiat ovat aina toimineet hienosti. 

Edited by PKW
Link to comment

No toisten harrastuksilla on isompi liikevaihto kun toisilla, ja monesti se on 100% menopuolella. Hienoa että Mikko jaksaa meille vapaa-ajallaan osia välittää. Jos katsot viivan alle jäänyttä tulosta, niin mahtunee useammankin harrastajan päähän ettei tuolla katteella ulkopuolisia työntekijöitä palkata.

  • Like 3
Link to comment

No toisten harrastuksilla on isompi liikevaihto kun toisilla, ja monesti se on 100% menopuolella. Hienoa että Mikko jaksaa meille vapaa-ajallaan osia välittää. Jos katsot viivan alle jäänyttä tulosta, niin mahtunee useammankin harrastajan päähän ettei tuolla katteella ulkopuolisia työntekijöitä palkata.

 

Kukaan ei varmasti ole eri mieltä siitä etteikö ole hieno asia että Mikko jaksaa ko. työtä tehdä.

 

Aivan varma on se, että kukaan ei tuota ilmaiseksi tee (hieman reilulla tonni firmalle per kuukausi) ,eli tuloksesta on varmasti maksettu palkkaa myös itselle sekä mahdollisesti maksettu toimitilojen lainoja pois etc. Ei se viivan alle jäävä summa ihan kaikkea kerro.

 

Ehkä homma toimisi paremmin jos siihen palkkaisi sen työntekijän / osa-aikaisen avuksi pyörittämään kuitenkin liikevaihdoltaan tuonkin kokoista firmaa. Jos hommia ei hoideta kunnolla niin ei niitä kohta tarvitse tehdäkään. Saahan ne osat muualtakin hankittua.

 

Mutta kuten sanottua niin toivottavasti hommat tulee kuntoon ja AC pyörii entiseen malliin yskähtelyistä huolimatta.

Edited by PKW
Link to comment

En tiedä tsekkauksista illalla monta päivää sitten, mutta vieläkään ei ole mitään yhteyttä. Laittelin sähköpostiakin pariin otteeseen tässä välillä. Automaattivastaus tulee vaan Aircooledilta, mutta oikeaa infoa ei saavu. Pyytänyt olen soittamaan tai vastaamaan mailiin. Onneksi minun sisällä oleva summa ei ole kovin suuri, mutta ottaa tämä tämmöinen aivoon joka tapauksessa, kun ei tuotteita viitsi muualtakaan tilata ennenkuin saa asiat selväksi tai tietäisi edes mikä on tilauksen tila...

Link to comment

Yhtenä Aircooledin perustajana täytyy kyllä nostaa Mikolle hattua että jaksaa. Suomen ac markkina on suhteellisen pieni ja kilpailu kovaa että ei sillä rikastumaan pääse mutta hyvin hoidettuna ja kulut kurissa pitämällä niin kyllä sillä leivän yks mies hankkii. Tsemppiä Mikolle ja olen ylpeä siitä millä tasolla AC on nyt.

  • Like 6
Link to comment
  • 2 weeks later...

Alle vuorokaudessa tilauksesta tuotteet ovat jo hallussani. Melko huikeaa palvelua, tuosta ei paljon pysty parantamaan!

-Rami

 

Alle vuorokaudessa tilauksesta tuotteet ovat jo hallussani. Melko huikeaa palvelua, tuosta ei paljon pysty parantamaan!

-Rami

 

.........................................................................................

 

Muutama viikko sitten yksi asiakas oli soittanut Rautalammin pitäjästä Keiteleen Koneeseen torstai iltana klo. 19.00 ja olisi tarvinnut VW Kuplan starttimoottoreita 2 kpl.. Kello 23.00 saman päivän iltana nämä startit olivat asiakkaalla Rautalammilla. Rahtimaksu 0 euroa.....

 

Edited by Maasturi
  • Like 1
Link to comment
Guest Keine ahnung

Saivartelut erikoishätätapauksista sikseen, normaalin kaupankäynnin puitteissa palvelu oli ensiluokkaista, enkä ole moista saanut miltään taholta. Mutta en ala sen kummemmin rankkaamaan yrityksiä paremmuusjärjestykseen. Tilaan/ostan aina kaikkiin harrastuksiini ja tarpeisiini roinat kotimaiselta yrittäjältä jos tuotetta on tarjolla, jotta palvelut pysyivät lähellä ja raha pyörisi kotimaassa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...