Jump to content

Kesäkauden Päättäjäiset 2018 : 17.-19.8.2018 Emolahti, Pyhäsalmi


Recommended Posts

Arpajaisissa sattui muuten sellainen pieni erhe, että järjestäjät luovutti laatikollisen taskulamppuja yhdelle voittajalle. Nämähän olisi ollut hyvä jakaa useampaan, mutta sattuuhan sitä. Jos onnellinen lamppujen omistaja sattuu tuntemaan kuka sai vuosi sitten vastaavasti laatikollisen aurinkolaseja, niin vaihtakaa vaikka muutamat.. 

 

Pahoittelut tästä.

Edited by Tuomo Lehmikangas
  • Like 5
Link to comment

Rakkauddenkauhakuormaaja kuittaa että olipa ihana reissu ku neitokin oli ihan innoissaan.. Eka kertaa retkellä..

Oottelee jo vuoden päähän reissua.. Piti jo hätääntyä että eihän joka retkelle änkee. Onneks todistusta liitteessä on että ei ehkä joka kerta pääse mukaan..

Mutta ihana reissu oli silti kuulemma..

EIT: Tuolla todistuksella saa ihan rauhassa ajella ens kesänäkin..

IMG_20180826_012116.jpg

Edited by Urbantoy
  • Like 5
  • Haha 2
Link to comment
1 hour ago, Tuomo Lehmikangas said:

Olihan niitä autoja cruisingissa. Eipä tullut laskettua, mutta varmaan joku kertoo...

 

Tuota Urbantoyn lappua tihrustin edellä. Vaikka ei nyt varsinaiseen Kesäkauden Päättäjäisiin kuulukaan, niin eikö siinä ole nyt väärä allekirjoitus?

Ei ole, ihan oikea se on.. tyttönimen ja toisen nimen sekoitus kait sen on, mulle riitti se, ite se sen kirjoitti.. Mutta pääasia että allekirjoitti vapauden retkeilyyn MaitoValaalla..

Tossa ku oltiin tunnettu se noin kuukausi, niin heti piti tehdä peli selväksi, että jos uit mun elämään niin mulla on myös toinen uintilaite.. ettei tule mustasukkadraamaa..

Edited by Urbantoy
Link to comment
12 hours ago, Tuomo Lehmikangas said:

Cruisingin lähtövideolta olin laskevinani:

 

Kuplat, pakasutolpat: 7 kpl

Kuplat, ohuttolpat: 22

Kakkostyypit, junis: 7

Kakkostyypit, pallo: 4

Kakkostyypit, tölkki: 2

Kolmostyypit: 5

Muut, 6.

-------------------

Yhteensä 53 kpl.

 

Melko varmasti ainakin jotain meni väärin, mutta siellä suunnalla.

54 autoo oli vävy laskenut kylältä. Muutama pyöräytti liikenneympyrästä kauppaan ja abc:n pihaan tuli 51 autoo.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...