Jump to content

Istuimien verhoilut jenkeistä (TMI)


Recommended Posts

Tulli on ainakin auton matoissa 3%, hyvin todennäköisesti sama myös muissa sisustan osissa. Eli se ei ole paha, mutta ALV on sen 24% kaikesta. Mukaan lukien toimituskulut, jotka yleensä on kovat, kun vientiin myyvät jenkkifirmat käyttävät pääsääntöisesti vain kuriiriliikkeitä. Mitä minä kattelin juniksen ovipahveja, niin suurin piirtein samalla rahalla TMI:tä myydään Euroopassa kuin TMI:n omilla sivuilla, joten sikäli suoraan osto Amerikasta ei tule halvemmaksi.

Edited by -tipi-
Link to comment

Minulla on vuoden sisään ollut huonoja kokemuksia parista brittikaupasta; Coolair VW ja VW Heritage. Ensimmäisessä veloittivat nettisivuilla olevan summan luottokortilta ja sitten ilmoittivat etteivä tee tilausta rapakon taakse, ellen maksa 180€ lisää. Jälkimmäinen hävitti tilauksen kokonaan (asiakas näkee tehdyn tilauksen kaupan järjestelmässä, mutta myyjät eivät).

 

Tilasin sitten TMI:n istuinpäälliset ja kattoverhoilun Paruzzin kautta. Hyvin toimii kotimaan kielellä, eikä tarvitse miettiä mahdollisia lisämaksuja, tulleja tms.

Link to comment

Onko kukaan tilannut Amerikoista noita TMI:n penkinpäällisiä? Suomalaisista liikkeistä näitähän ei saa yleensä kuin harmaana ja mustana. Mitähän tulee tullimaksua, vai tuleeko?

Yksi vaihtoehto on ostaa ne harmaat tai mustat ja maalata ihan sen väriseksi kuin itse haluaa tai vaikka maalata ne vanhat jos eivät ole rikki.

 

Pariin autoon olen tuollaiset tehnyt. Toiset ihan motonetin kamoilla (tosin värivaihtoehtoina ei ole kuin musta ja beige)  ja toiset detailingshopin tavaroilla joita saa vaikka mallin mukaan tehtynä ihan minkä väriset tahansa.

 

Tähän mennessä on oikein hyvin pysynyt kiinni sekä vinyylipenkeissä että nahkapenkeissä. Eikä ole kaikki vaatteet penkkien värisiä vaikka toisin voisi luulla :)

Edited by PKW
Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...