Jump to content

Karmann-tapahtuma Turun saaristossa v. 2018 ?


pasihakala

Recommended Posts

  • 3 months later...

Tämä topikki on varmaan ollut itselläni mielessä todella pitkään. Itse olen kiertänyt Suomen ulkopuolella ja sielä on tullut käytyä jopa Karmann Ghia tyypi 14/ 34 tilaisuuksissa missä ei mitään muuta sitten ollutkaan. Ja kas kun niitä sattuu olemaan kuten oheisessa kuvassa 500 kpl. Mutta vain 1 suomalainen paikalla – missä veljet ja siskot?

 

PK-seudulla harvakseltaan törmää KG-kuskeihin kesäaikaan 6-10 kpl. Monilla on elämässään monta muuta asiaa viemässä vapaa-aikaa, joten eipä ihme ettei heitä näe paljoa tapahtumissa. Ja vanhetessa laiskistuu. Jos ennen 500km pöristeltiin huvin vuoksi nyt pitää oikein suostutella olan takaa.

 

Joka tapauksessa ilman mitään suurta numeroa olen kiinnostunut ”törmäilemään” tyyppi 14/ 34 harrastajiin. Ehkä parempi niin ettei kukaan tunne painetta järjestämisen kannalta. Siksipä melkein pitäisin Helsingissä kesäkauden kuukauden ensimmäisen perjantaisin tapahtuvaa cruising iltaa potentiaalisena tapaamisajankohtana, koska silloin riittää katsottavaa joka tapauksessa oli Karmann Ghia paikalla 1 tai 10+ kpl autoa (mikä olisi kova juttu). Tämä on tietenkin väärin niitä kohtaan jotka asuvat toisella puolella Suomea, mutta ei ketään edellytetä tekevän autollaan pitkiä ristiretkiä. En minäkään niitä kevyin perustein tekisi.

Itse tulen kyllä pörräämään kesäaikaan noissa crusing tilaisuuksissa. Jos kiinnostaa tyyppi 13/ 34 yhteisajot niin ei muuta kuin yv:llä yhteyttä niiin sovitaan tärskyt. Ehkä pienin askelein saadaan KG ”laivue” kokoon.

 

Tuosta aiemmin mainitusta Turun KG tapahtumasta – mikä todellakin vaikuttaa ekslusiivisesti puhtaalta KG tyyppi 13/ 34, BMW ja Porsche tilaisuudesta – olen mahdollisesti menossa Helsingistä Turkuun päin joko kesäkuun tai elokuun tilaisuuteen jos aika onnistuu. Tyyppi 14/ 34 veljiä & siskoja mahtuu erinomaisesti 1-tielle kohti länttä pöristelemään.

 

Ohessa linkkejä tilaisuuteen (kesäkuu ja elokuu). Tilaisuuden finanssipuoli on hieman tyyrinpuoleinen VW-tapahtumaksi joten todennäköisesti useimmille aivan liikaa. Mutta aurinkoisella säällä pöristellä saariston rengastietä KG:lla….

Kesäkuun Karmann Ghia tilaisuus:

http://www.hs-classics.com/upload/file/karmann_classic_2018_finnish_web_bore.pdf

Elokuun Karmann Ghia tilaisuus

http://www.hs-classics.com/upload/file/classic_august_roadtrip_2018_finnish_pdf.pdf

 

ja lopuksi kuva – omia kaihoisia muistoja - ehkä vielä kerran elämässä. Tarinoita riittäisi kirjaksi asti – mutta säästetään niitä kun nähdään hyvät tyyppi 14/ 34 veljet ja siskot!  ?

image.thumb.png.62fc1d489be2e022ae3a7b136c990996.png

 

  • Like 2
Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...