Jump to content

Vaihtoehto kaasarien kanssa pläräämiselle? Project 2018


Recommended Posts

Kun en jaksa enkä halua lukea tuota järjettömän ylipitkää ruiskutopiccia satoine kommentteineen niin aloitan uuden.

Monihan ei oikeasti hae moottoritehon äärimmäistä maksimia vaan ajamisen ja huollon helppoutta.

Polttoainetalous paranee tuntuvasti, tehokin nousee 10-15 prosenttia ilman sen kummempia. Ja virityspotentiaalia on.

Toistaiseksi olen vielä kirjatiedon varassa mutta Visa vinkuu...

 

http://www.webcon.co.uk/shopexd.asp?id=15299

 

 

http://www.webcon.co.uk/shopexd.asp?id=15149

 

PKa

 

Link to comment

Kuinka isoon koneeseen tuo on menossa? Kätevän oloinen setti kyllä. Itse mietiskelin perus-1600cc koneeseen Opel SPI (tai vastaavaa) ratkaisua eli yhden suuttimen ruiskua. TPS:t etc. samassa mutta lämpoanturia ei tuossa ollut. Tuo ei tosin taida olla yhtä sofistikoitunut ratkaisu kuin tuo ajattelemasi :) Tai keskelle yksi läppärunko ja suuttimet pytyille CB pässinsarvilla?

 

Millä ECUlla ajattelit tuota ohjailla?

 

Link to comment

Miksi et vaan pistäny viestiä vanhan ketjun jatkoksi? Eikö se oilis tulevaisuudessa kaikkien etu että kaikki lötinä köytyis saman otsikon alta?

 

Jokatapauksessa, ite suosittelen jotakin valmista läppärunkoa mikä osuu mukavasti johonkin jakoon ja saa vivuston järkevästi. Tein prätkän läpillä ja aika melkonen homma siinä. Nyt laittasin ehdottomasti kaupan rungot.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...