Jump to content

Automaatti projekti


Guest Bokseri 1500

Recommended Posts

Guest Bokseri 1500

Kokeilin toimiiko syötti

Ylläpito niin saamatonta etteivät pihalle älyy heittää. Tehoo on riittävästi mut vääntöö vähemmän. Yritän ensi viikolla koeajaa mut siitä sit muualla. Artokin lukemat muistane .. Mut lukekaa lukitusta ketjusta.En rupee tätä paskaa jatkamaan..Väitelkää keskenään.

Link to comment

Ei kun hyökätään jokaikistä kommentia vastaan mitä sanotaan, leimataan vittuiluksi ja perustellaan vuosikymmenten kokemuksella muista härveleistä että kyllä mä tiedän paremmin. Sitten pariviikkoa eteenpäin näytetään kuvia missä on tehty juurikin edellä mainittujen vinkkien perusteella ja kehuskellaan sitä kuinka etevästi itse on hoksannut tälläisenkin asian vuosien kokemuksen perusteella ihan itse :)

 

Tänne ei sitten voi kirjoitella suoria kysymyksiä kun oman tyhmyydet jää talteen paljon paremmin kuin facebookissa missä postauksen hukkuu bittiavaruuteen muutamassa viikossa jonka jälkeen niitä voikin ruveta mainostamaan eteenpäin omina ideoina vuosikymmenten kokemuksella.

  • Like 1
Link to comment

Harvemmin kirjoittaja itseään moittii.Itse en osaa vielä 40 vuoden kokemuksella kuplan venttiilejä säätää, etteivät ne kilkattaisi seuraavana kesänä. Tehon saa vääntömomentista ja kierrosluvusta laskemalla. Tätäkään tietoa en osaa mihinkään käyttää. Autoa osaan maalata vai telalla, kolme kertaa jouduin sairaalaan kun ruiskulla yritin. Matille olisin voinut kertoa, että elä helevetissä virittele valinta-automaatin moottoria. Itsellä on tästäkin dokumentti, mutta ei kellään muulla. tv

h

  • Like 3
Link to comment
Guest Bokseri 1500

Ei kun hyökätään jokaikistä kommentia vastaan mitä sanotaan, leimataan vittuiluksi ja perustellaan vuosikymmenten kokemuksella muista härveleistä että kyllä mä tiedän paremmin. Sitten pariviikkoa eteenpäin näytetään kuvia missä on tehty juurikin edellä mainittujen vinkkien perusteella ja kehuskellaan sitä kuinka etevästi itse on hoksannut tälläisenkin asian vuosien kokemuksen perusteella ihan itse :)

 

Tänne ei sitten voi kirjoitella suoria kysymyksiä kun oman tyhmyydet jää talteen paljon paremmin kuin facebookissa missä postauksen hukkuu bittiavaruuteen muutamassa viikossa jonka jälkeen niitä voikin ruveta mainostamaan eteenpäin omina ideoina vuosikymmenten kokemuksella.

Mitäs siinä nyt on sun vinkkien perusteella tehty. Eikös toi hitlerin jälkikoston joku ole suunniteltu. Pistetty vain läjään ei sen kummempaa ja paikat uusittu tai läpi käyty.Onhan taas jutut. Yks ei osaa venoja säätää ja meinannut itsensä tappaa ja loput onkin ...Piristi aamua kummasti kun sai taas nauraa. Pitää kysellä taas jos jotain en osaa tehdä :-) Täältä sitä apua " saa " Olenkin tätä suositellut kaikille :-)

post-3608-0-26497600-1507957225_thumb.png

Edited by Bokseri 1500
Link to comment
Guest Bokseri 1500

No ylläpidosta teinkin juttua etiä päin mut katotaan saako ne mitään aikaiseksi.

Saattaa ne uteliaana käydä katsomassa tai sit ei.Ählämit työllistää liikaa. Naurattaa tämä ylläpito kun omat kommentit poisti ja munkin. Oliko yhden kommentin jättänyt lukittuun ketjuun kiireessä vai tahallaan.Nyt kannattaa sekin poistaa. No aivan sama kun mulla on kaikki Mentaken keskustelut tallessa mitä se mulle vit..saili :-) Haukkumiset voi kirjottaa yv niin ne jää kahden keskiseksi. Laki suoja. Eniten nauratti kun pyysin tunnuksien poistoo niin kuulemma uhkailen kun sanoin poista tunnukseni vit.. foorumilta.

Aina ennen foorumeilta tunnukset poistettu pyynnöstä tai sit yleensä tullut ikuinen porttikielto kun vähän ruvennut hämmentää. Samoin käy tässäkin tapauksessa jos eivät suosiolla poista tunnusta. On poliisit soitelleen ennenkin netti terrorismista ja muusta vastaavista asioista.Mihinkä sitä koira karvoistaa pääsisi.

post-3608-0-11742200-1507958747_thumb.png

Edited by Bokseri 1500
Link to comment

Joskus olen kovastikin sitä ihmetellyt, että mikä se on se sellainen luonteenpiirre josta johtuu että pitää aina saada se viimeinen sana? Vaikka sen kirjoittaminen saisi kirjoittajan näyttämään ihan idiootilta niin silti se pitää vaan saada?

Link to comment
Guest Bokseri 1500

Metake Ai sinäkin täällä jo melkein kaipasinkin jäi viimeksi vähän orpo olo kun katosit :-) Mut puhutaanko ...

post-3608-0-93222200-1507972312_thumb.png

Edited by Bokseri 1500
Link to comment

Todella yksinäin kuten erakko susi :-).

Mut opettele sinä kirjottaa lähes oikein.

Tätä sinä kai yritit välittää

https://www.vauva.fi Siinä sulle sopivaa lukemista.

 

 

Juu, tuota tarkoitin, sehän onkin näämmä sulle tuttu paikka kun tiesit sen.

 

Mut ihan oikeesti jos olet yksinäinen tai muuten kaipaat juttukaveria niin kannattanee niitä jostain muualta hakea kuin täältä. Kun nyt vahvasti näyttää siltä että sulla ei oo kaikki ihan kunnossa.

 

Miks pitää tulla trollaamaan tänne?

Link to comment

Internet on meille aikuisiällä siihen tutustuneille usein vaikea paikka, ja vaatii itsehillintää lukea oma kirjoituksensa pari kertaa ennen sen verkkoon lähettämistä. Tämä on erittäin kätevä tapa, jota saa käyttää rojaltivapaasti sekä yksityis- että työelämässä. Toimii myös sähköposteihin.

 

Ja toiseksi: Elämässä mielestäni tärkein opeteltava asia on toisen ihmisen kunnioitus. Joskus vaikeaa, joskus se vaatii voimia, mutta usein tuota ajattelutapaa käyttämällä pääsee suhteellisen kevyellä tavalla helposti ja pitkälle. Kuitenkin vieraskielisesti ja ehkä hankalasti ilmaistuna kuitenkin pätee myös "Respect is not given, it is earned". Myös tärkeänä asiana voisi pitää avarakatseisuutta. Vaikka on kokenut itse jonkin ratkaisun (tai peräti itsensä) ylivertaiseksi verrattuna muuhun, kannattaa silti avoimesti miettiä, onko tarjottu/ehdotettu/näkyvillä oleva ehdotus kenties kokonaan, tai osin omaa parempi. Myös tämä ajattelutekniikka vie ihmisen mieltä kummasti eteenpäin, mikäli halua tutustua henkiseen kehitykseen ilman tajuntaa päräyttävästi laajentavia kemikaaliratkaisuja on.

 

O tempora, o mores. 

  • Like 2
Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Bokseri 1500

Täältä tuli kyllä ihmeellistä sähköpostia.

helpdesk@volkkaripalsta.com

Täytyy sanoo ettei ihan aukkee mulle sun vw pussi juttu. Tuliko oikeesti oikeelle henkilölle...

Link to comment

Kysyin helpparista, sinne on tullut bokserilta 2 viestiä (toisessa kerrotaan että Volkkaripalstasta on tehty rikosilmoitus), mutta kumpaankaan viestiin helppari ei ole vastannut - koska meitä ei oikeasti kiinnosta tämä kaveri pätkänkään vertaa. Jokainen voi tehdä omat päätelmät tästä "saapuneesta vw pussi" -viestistä.

 

Nyt täytyy todeta että Sutinen voitti, ei tätä kaveria yksinkertaisesti kukaan jaksa enkä aio käyttää omaa aikaani tän äijän touhujen puimiseen enää minuuttiakaan. Onnea sinne Facebookin puolelle, tulen lukemaan viestit sitten kun pääsen vankilasta. :)

  • Like 10
  • Haha 1
Link to comment

No nyt vielä viimeinen naula tähän arkkuun, näin lauantain-sunnuntai yön kevennyksenä lonkerotölkki kädessä.

 

Mattiboy on retostellut FB:n puolella (liitteenä vastaanottamani ruudunkaappaus) saaneensa helpdeskistä kauan odotetun vastauksen lokakuun 15. päivä. Kaikkihan tietää että tämä foorumiohjelmisto lähettelee automaattisesti käyttäjille sähköpostiviestejä esimerkiksi tykkäyksistä, uusista yksityisviesteistä ym ym. Juuri tällainen automaattiviesti on Matille lähtenyt 15.10. kello 22:58 ja Matti on tämän johdosta kuvitellut että häntä on henkilökohtaisesti lähestytty helpdeskistä jonkun hurujutun tiimoilta.

 

On täällä kaikenlaisia käyttäjiä nähty 15 vuoden aikana, nyt ollaan kuitenkin ihan uudella tasolla.

hohhoh.png

  • Like 7
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...