Jump to content

SCC Gardermoen 17.-19.08.2018


Recommended Posts

KKP:hen käy tie myös.. 

Otanko essun ja laatikollisen grillausvälineitä mukaan?

Siis ei mitään kastikkeita vaan ihan apuvälineitä? Onnistuu jeesta jos sais ribsistä ees maistaa..?

Sori ihan offtopic...

Edited by Geronimo
Link to comment
  • 1 month later...

Nyt ajankohta on virallisten sivujen vahvistama:

 

http://www.sccevent.com

 

Alla oleva linkki kertoo, että lentoasemaa saatetaan tulevaisuudessa laajentaa siten, että kiihdytysrata jää sen alle. Siitäkin huolimatta, että vuonna 2015 sijoitettiin kaikkiaan 40.000.000 NOK radan ja rakenteiden parantamiseen. Suosittelenkin harrastajille, jotka eivät vielä ole käyneet tapahtumassa, siellä käymistä. Ennenkuin SCC:stä Gardermoenissa tulee kadonnutta volkkariperinnettä...

 

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/frykter-for-legendarisk-fartsbane-1.13800659

Link to comment
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
17 hours ago, P_Valtonen said:

Komein laite 

20180819_080824.jpg

20180819_080803.jpg

20180819_080904.jpg

Ajoiko tämä?

 

Tierpissä oli kanssa esillä mutta ei ajanut.

 

Ja onko tämä mahdollisesti samainen auto joka oli tierpissä jokunen vuosi takaperin ilma variantin koppaa.

Link to comment
1 hour ago, P_Valtonen said:

Ei päässy radalle asti. Itte odotin innolla miten olis liikkunu.

 

Infolapun mukaan tehty 2012-2018, eli vois olla aikasemmin ollu näytillä ilman koria

 

Tämän jotenkin siis koetin yhdistää tuohon varianttiin mutta saatan olla ihan hakoteillä.

 

Kuva tierpistä 2012

IMG_7991.JPG

Link to comment

Mun mielestä tää oli mielenkiintoisin juttu. Enkä tarkoita kuvassa näkyvää väsynyttä pakettiauton moottoria, vaan auton vaihdelaatikkoa. En ole sinä lyhyenä aikana, mitä olen ollut kiinnostunut vw kiihdyttelystä, nähnyt yhtä sujuvaa vaihteenvaihtoa kuppelissa suoran pätkällä.

AA7738DD-7070-4452-9C68-420076D87C35.jpeg

Link to comment
4 hours ago, Ketsa said:

Mun mielestä tää oli mielenkiintoisin juttu. Enkä tarkoita kuvassa näkyvää väsynyttä pakettiauton moottoria, vaan auton vaihdelaatikkoa. En ole sinä lyhyenä aikana, mitä olen ollut kiinnostunut vw kiihdyttelystä, nähnyt yhtä sujuvaa vaihteenvaihtoa kuppelissa suoran pätkällä.

AA7738DD-7070-4452-9C68-420076D87C35.jpeg

Mites hitaasti kulki? Ulkoisesti näyttää +500hv härveliltä konehuoneen osalta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...