Jump to content

Äänestys.


Recommended Posts

Laitetaanpa pienimuotoinen äänestys johon vastataan kyllä tai ei, saa perustella lyhyesti mutta se ei ole pakollista.

Tarvitaanko Volkkaripalstalla esiintymässä sellaisia nimimerkkejä  ( esim. Aatos Happonen ) joiden tarkoituksena on vain mustamaalata muutamia henkilöitä ja yrityksiä perusteettomilla ja valheellisilla kirjoituksilla? 

Link to comment

Maasturi nimimerkki: mitä lähdit tällä aloituksellasi yleensä hakemaan? Mikä olisi mielestäsi siitä lopputulema?

 

Volkkaripalsta on hyvän henkinen foorumi missä kysyvä saa apua ja ylläpito poistaa tarvittaessa (niin kuin sinunkin ilmoituksestasi) turhat löpinät pois.

Tällainen vauva.fi-henkinen keskustelu ei edistä yhtään Volkkari harrastusta mihin tämä palsta on tarkoitettu.

 

Mikäli mielesi tekee itse siivoamaan kirjoituksia niin varmaan oikea tapa olisi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja pyytää ylläpitäjän oikeuksia?

  • Like 4
Link to comment

Äänestyksen voi täällä foorumissa tehdä ihan oikeastikin. Eli kun aloittaa uuden topicin, niin oikeassa yläreunassa on äänestyksen tekoa varten "nappi". Näin saa tehtyä äänestysvaihtoehdot ja automaattisesti näkee sitten myös äänestystuloksen.

 

t. Mika

Edited by mikan
Link to comment

Aika kehno tulos, on lisää kirjoituksia mutta ei yhtään vastausta, paitsi mikko k antoi hieman vihjettä oikeaan suuntaan. Tuo äänestys on huono siinä mielessä että äänestäjän tiedot eivät ole näkyvissä. Kun käytetään tätä tapaa niin pääsee näkemään ketkä ovat minun vihamiehiäni.

Link to comment

Aika kehno tulos, on lisää kirjoituksia mutta ei yhtään vastausta, paitsi mikko k antoi hieman vihjettä oikeaan suuntaan. Tuo äänestys on huono siinä mielessä että äänestäjän tiedot eivät ole näkyvissä. Kun käytetään tätä tapaa niin pääsee näkemään ketkä ovat minun vihamiehiäni.

Näillä saatesanoilla kun töissäkin esimies laittaisi työtyytyväisyyskyselyn meneen, niin voisi olla vastaajapuolella aika hiljasta :)

Link to comment
Guest Toheltaja

Ääni Aatos Happosen puolesta. Olenko nyt Maasturin vihamies? Aikojen alusta tätä foorumia lueskellut ja itseni lisäksi täällä on ollut muitakin persreikiä alusta asti. Uusiakin näyttänyt tulevan ja lähtevän. Miettikääpä millaista elämä olisi ilman persreikiä? Iso osa ihmisistä ei voisi tuntea olevansa muita parempia! Soisin sen kuitenkin heille mielelläni! ☺

Link to comment

NÖYRIN KUMARRUS KEMISTÄ!

 

äänestys asiassa aatoksen ääni:: ei tarvita tälle volkkari palstalle valheellisia ja perusteettomia kirjoituksia!

siinä tämä nimimerkki " maasturi" on aivan oikeassa...!

 

sen sijasta tarvitaan syvä kurkkuja joilla tieto taitoa kierojen osa yritysten touhuista ja metkuista! eräskin " yritys" tilasi isohkon kontin pikku viallisia venttiilin jousia * teki väri merkinnät ja nyt on myynyt niitä paljon ww ja joka mies harrastajille laadukkaina jousina. tarkoitus tässä on tietysti taata M A X I M A A L I N E N bisnes voitto omalle yritykselle... tämä " jekkuilu" on saatava loppumaan!

 

t. aatos ** KEMI

Edited by AatosH
  • Like 1
Link to comment

Taitaa Aatos Tuntematonta keljuttaa kun sinisillä värimerkinnöillä olevat venttiilinjouset kelpaavat Suomen parhaimmistoon kuuluville moottorin virittäjille joiden mainoksia on Suomen nopeimmissa JM-luokan kilpa-autoissa, myöskin autourheilussa menestyneiden Volvojen ym. moottoreista löytyy kyseisiä venttiilinjousia. Kerrankin Satuolento ( Suomen paras valehtelija muissa asioissa ) on yhdessä oikeassa = hänenlaisiaan valehtelijoita ja Janne Välilöitä ei tarvita tänne valehtelemaan. Heille kummallekkin voidaan perustaa valehtelijoiden klubi joissa he saavat levittää valheitaan. Poikkeuksena on kuitenkin se, jos he onnistuvat kirjoittamaan totuuksia.

mikko k näyttää olevan ainoa järkevä joka ymmärtää mistä on kyse. JaniM:lle voisi sanoa että jos "Aatos Happonen" alkaisi mustamaalaamaan Auto tune.fi:tä levittämällä juttuja että sen yrityksen tuotteet ovat aivan paskoja ja elektronikkakomponentit on kasattu kaatopaikalta kerätyistä jätetavaroista eikä niillä ole mitään takuita sekä että kymmeniä VW:n moottoreita on syttynyt palamaan  Auto tunen paskaosien takia niin kiinnostaisiko Jania kuunnella ja lukea netistä tuollaista sontaa kauan aikaa ? Tai sitten Jooon myymissä lihajalosteista on löytynyt arsenikkia, sitäkö Jooo haluaisi lukea tältä sivustolta aivan vain huvikseen ? Jos " Aatos Happonen" nimimerkki kirjoittaisi totuuksia niin asia olisi O.K, mutta sonnan kirjoittaminen ei mielestäni ole hauskaa.... "Aatos Happonen" voisi lähettää ne kirjoituksensa aivan suomalaisen IP osoitteen kautta ettei tarvitsisi käyttää piiloitettuja IP osoitteita, kiinni jäät siitä jossakin vaiheessa kuitenkin.

Link to comment

Ai niin, KYLLÄ.

 

Ainahan näitä länkyttäjiä riittää enemmän tai vähemmän. Mut miksi pitää roikkua täällä Juha sun, jos noin ahistaa? Kuinka monta ketjua täällä on aloitettu että K-kauppa myy pelkkää kuraa?

Itse en nyt äkkiseltään muista. Kyllä nämä ihan Juhan omilla avuilla on kääntynyt itseään vastaan. Mutta lopetanpa omalta osalta kun tuli vastattua kyllä ja ilmottautua näköjään vihamieheksi, vaikka en kyllä ole kokenut tähän asti olevani. Jollekki varmaan.

  • Like 2
Link to comment

Voi ottaa vaikka heti niin mun ulosanti on aina samanlaista.. toisin ku sulla, pelkää riidanhaastoa.. mä kirjoitan niin kuin kirjoitan sille en voi mitään.. mutta ei täällä kenenkään muunkanssa tarvi tapella ku sinun.. suosittelen Pepelle taas Hytösen tunnareiden jäädytystä.. Pääsetpä taas uhkaileen oikeudella tai jollain muulla.. Vittu mikä toopr tämä Maasturi  Hytönen on!!! Hommaa sinne sun putiikiin edes pankkikorttivehkeet,.. Tai ne nettisivut..

 

Pepe lukkoon tää nyt.. Menee popparitkin väärään kurkkuun..

  • Like 1
Link to comment

Se riidanhaastamisen olet aloittanut aina aivan sinä itse. Minä en haasta riitaa vaan kerron sen minkä olen kuullut sinun kavereiltasi.... mutta et ole vielä äänestänyt etkä kertonut perusteita ? laitappa ne näkyviin niin nähdään mielipiteesi alkuperäiseen kysymykseen.

Link to comment

Uskoisit nyt että se olisi ihan oman yrityksesi etu että lopettaisit nettiin kirjoittelun. Hinnasto ja tuoteluettelo olis taasen positiivinen uudistus.

 

Tämäkin ketju on jo aloituksesta alkaen sellainen että kaadat bensaa maahan ja heität lätäkkööh tulitikun ja leimahduksen jälkeen ihmettelet kuis se nyt tollai roihahti.

  • Like 2
Link to comment

 

Tämäkin ketju on jo aloituksesta alkaen sellainen että kaadat bensaa maahan ja heität lätäkkööh tulitikun ja leimahduksen jälkeen ihmettelet kuis se nyt tollai roihahti.

 

Tässä kyllä kiteytyy omat ajatukset täydellisesti. Se alkuperäinen venttiilijousikeskustelukin oli sellainen että Maasturi esiintyy pyyteettömänä yksityishenkilönä ja aivan viattomasti kyselee että mikähän se mahtaisi olla paras venttiilijousi ja ihan sattumalta unohtaa kertoa että on itse osakauppiaan edustaja. Ja sitten kun koko kysely kääntyykin itseään vastaan, kiukutellaan asiasta vuositolkulla.

 

Kyllä täällä foorumilla on jaettu huonoja kokemuksia muistakin osista, äkkiseltään tulisi mieleen esim Empin levyjarrusarjoista. Se on vähän tällaisten foorumeiden idea. Kumma juttu ettei näiden myyjät ole vaatineet kirjoittajien iipeiden lähettämistä Espoon poliisille tai muuallekaan.

 

Eiköhän tää nyt taas ollu tässä.

  • Like 7
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...