Jump to content

Jarrupääsylinteri -65


Recommended Posts

Rumpujen kanssa pitäisi olla takaiskuventtiilit ennen jarruputkia, siis pääsylinterissä kiinni. Nykyään saatavilla olevissa ei välttämättä ole. Olen takaventtilittömiä kyllä joskus käyttänyt mutta eivät silloin kehitä toivottavaa esipainetta rummuille.

Link to comment

Rumpujen kanssa pitäisi olla takaiskuventtiilit ennen jarruputkia, siis pääsylinterissä kiinni. Nykyään saatavilla olevissa ei välttämättä ole. Olen takaventtilittömiä kyllä joskus käyttänyt mutta eivät silloin kehitä toivottavaa esipainetta rummuille.

Tätä minä ajattelinkin, että menisi kerralla oikein ja saisi toimivat jarrut... Olisko ehdottaa mallia/merkkiä esim AC:lta tai muualta mikä kannattaa valita.. Olemassa olevassa linjastossa ei liene takaiskuja ole kiinni....

Edited by Kaipaa
Link to comment

Åkella on järkeä puheissaan! Mutta ei noilla halvemmillakaan ole ollut ongelmia kunhan purkaa ne ja rasvaa ne jarrurasvalla.

Minkäkaista jarrurasvaa olet pääsylinterissä käyttänyt, ja mihin sitä siellä laittanut?? Joissakin noissa rasvoissa on ollut merkintä, että turvottaa kumisia osia. Itse olen joskus vaan huuhdellut osat jarrunesteessä ja laittanut sen jälkeen paikoilleen.

Link to comment

Mutta ei noilla halvemmillakaan ole ollut ongelmia kunhan purkaa ne ja rasvaa ne jarrurasvalla.

Tämä olikin hyvä vinkki enkä ole tuota älynnyt kokeilla. Pitää kokeilla kun talven aikana teen jarrupäivitystä ja pitää tyytyä halpissylinteriin kun alkuperäistä ei ole saatavana.

Link to comment

... ja 1mm. välys työntötankoon. Mäntien irrottaminen pääsylinteristä kannattaa tehdä myös siksi että voi tarkistaa niiden oikein kasauksen ja samalla puhdistaa mahdolliset roskat pois.

Lisäksi voi joutua vaihtamaan 2 piirisen nestesäiliön ja letkuja/putkia.

2 piirisen jarrupääsylinterin saa 34 euron hintaan.

Edited by Maasturi
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...