Jump to content

1 3/4" Putkisto


Recommended Posts

Mitä muita vaihtoehtoja kuin CSP Python löytyy 1 3/4" (45mm) kokoisista putkistoista, joka asettuisi niin, ettei kollektori törröttä puskurin alta montaa kymmentä senttiä?  

 

Lähinnä se on tuo pythonin hinta joka jarruttaa sen tilaamista,  eli jos jotakin edullisempaa on olemassa niin ei haittaa laisinkaan.

 

Ja jos jollain pyörii nurkissa ylimääräisenä niin saa tarjota.

Myös sitä pyyttonia.

Link to comment

Tänään jo itseasiassa noita ahnendorppeja katselinkin,  mutta siellä suurin putkisto on sisämitaltaan 39mm(1-5/8) ja hintaa yli1k€

Nähtävästi aika niukasti on euroopassa vaihtoehtoja tuossa 1-3/4" kokoluokassa ja myös hinnat kiipeää hurjiksi.  

 

 

 

 

Link to comment

Makeita! Oon tuollaista 2.kuvan mukaista yhdellä ulostulolla haaveillut -61 projektiin.

 

Harmi kun en löytänyt kuvaa miltä tuollainen näyttäisi kuplan perässä. Että kuinka kauas noi vaimentimet oikein tulee vai jäisikö ne kuitenkin takahelman alle ja pelkkä putki keskellä tulisi ulso helmasta.

 

Jos joku löytää niin voisi lähettää kuvia.

 

-Mikko-

Link to comment

Melko iso kone taitaa olla kun tarvii tuollaisen putken. Omaan 2789cc pipemax laskuri näytti hiukan alle 42mm vaihtoehdot oli teettää tai ostaa pythoni. Ois tullu hintaa teetettynäkin melkolailla samaa luokkaa. Mustarautasen jokkis stylen saa varmaan halvemmalla.

 

Tuli vaan mieleen että monilla putki on liian iso, oikeankokosella saadaan paremmin ominaisuudet esille moottorista

Edited by Marko
Link to comment

Jos kehtaat mulle oikean koon laskea niin heitä vaikka YVllä mitä specsejä tarvitset.

Mulla ei tosissaankaan ole mitään muuta dataa tuohon koon valintaan kuin  vertailu about vastaaviin moottori kokoonpanoihin ja niissä käytettyihin putkistoihin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...