Jump to content

BC2019 & EBI8


Recommended Posts

Moottoriöljyt vaihdettu, venttiilit säädetty ja kattoteline asennettu. Pitäisiköhän sille vielä jotain muuta tehdä ennen kuin lähdetään uusia tarroja hakemaan?94daef77da728f9d2b26c504eb83eb80.jpg

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
Vielä Hebmülleriäkin harvinaisempi. Wikipedian mukaan näitä on tehty vain 17 protyyppiä, mutta tuotantoon asti avomalli ei koskaan päässyt


Ruotsissa olen tuollaisen nähnyt mutta mulle ei koskaan selvinnyt että oliko aito vai ei.

Hebmullereiden selviytymisaste on melkoisen korkea, taitaa splitti-avokin olla nykyään harvinaisempi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
12 minutes ago, Etelän Hetelmä said:

Ovaali on seissyt 36 vuotta... ehditty käydä kevyesti läpi ennen reissua... selvällä riskillä ajavat. Mutta niin kuin muuan pitkän linjan harrastaja sanoo: ”jokainen startti on seikkailu”

 

No tuo on hyvä ku uskallusta riittää lähtee retkelle tyyliin "korjataan sitten matkalla" se on munkin mottona usein.. Vaikka silti rikoo on riskillä ruma

Link to comment
On 6/22/2019 at 6:07 PM, Unkki said:

0189073a46d734338e27450b76c5de60.jpg

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 

 

Sama solenoidin pään liittimen rappaus ja "defibrillaattoristarttaus" piti taas käydä papukaijapihdeillä antamassa, kun Kupla lopetti uudelleen starttauskomennon tottelemisen. Hevosenpotkun jälkeen starttasi taas ongelmitta ainakin pari kertaa.

Viimeksi ennen tätä reissua vikaa ilmeni edellisellä ulkomaanturneella kaksi vuotta sitten, muttei kertaakaan sen jälkeen, kunnes taas... Pitänee totella Etelän Hetelmää ja viritellä kotiin joskus päästyämme startin luokse rele. Sitä ennen kyytiläiset taitavat saada vielä jossain vaiheessa liikuntatuokioita ja ympärillä olevat ihmiset naureskelemisen aihetta, kun tätä menopeliä työnnetään käyntiin.

Link to comment
1 hour ago, Unkki said:

 

Sama solenoidin pään liittimen rappaus ja "defibrillaattoristarttaus" piti taas käydä papukaijapihdeillä antamassa, kun Kupla lopetti uudelleen starttauskomennon tottelemisen. Hevosenpotkun jälkeen starttasi taas ongelmitta ainakin pari kertaa.

Viimeksi ennen tätä reissua vikaa ilmeni edellisellä ulkomaanturneella kaksi vuotta sitten, muttei kertaakaan sen jälkeen, kunnes taas... Pitänee totella Etelän Hetelmää ja viritellä kotiin joskus päästyämme startin luokse rele. Sitä ennen kyytiläiset taitavat saada vielä jossain vaiheessa liikuntatuokioita ja ympärillä olevat ihmiset naureskelemisen aihetta, kun tätä menopeliä työnnetään käyntiin.

 

Rele laitettiin edellisen reissun jälkeen kanssa ku Valasta piti työnnellä ja hinailla rekkakuskien toimesta käyntiin koko Eurotour, yön jälkeen aina lähti kyllä käyntiin ku jäähty.. ongelmat loppu siihen ku rele livahti lähelle starttia.. Tais Unkkikin joutua työnteleen Valasta 😉

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment

Schallbach saavutettu ja illallinen syöty. Matkalla pyörähdettiin Strasbourgissa syömässä ruotsalaisen keittiön kuuluisimpia vientituotteita ja sen jälkeen katselemassa hieman maisemia.5940b74d8a98fdd60dd2b92b0bda4495.jpg1e1a53fc8baa56c36913c8542ac35af4.jpg

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

  • Like 3
Link to comment

Eilen illalla vietettiin mukava ilta pepixin luona. Tänään on korjattu leirintätuolia, säädetty venttiileitä, vaihdettu moottoriöljyjä... myöhemmin T3:n ruiskutuslaitteen toimittaja ottaa nettiä pitkin yhteyttä laitteeseen säätämistä varten. Illalla sitten 2. Internationales VW-Treffen Schallbach.

  • Like 2
Link to comment

Me jatkoimme vielä länttä kohti. Eilen ja tänään on harjoiteltu väärällä puolella ajamista, ja jotenkin se alkaa jo sujua. Käväistiin katsomassa muutama verkkopallo-ottelu aikamme kuluksi.ab87df75281e36493f97d22e8e5562c1.jpg

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

  • Like 3
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...