Jump to content

Turbo moottorin rakentaja hakusessa


Recommended Posts

Ei taida tuon alkuperäistä rakentajaa ihan heti löytyä.

Mulle tuli noin vuosi sitten vaihdossa semmonen lasikuitu "corvette" jossa tuo moottori on ollut. Se oli rakennettu 80-luvulla ja jäänyt seisomaan joskus 90-luvun aikana.  Silloin elvyttelin tuon käymään kun kiinnosti miltä tuo kuulostaa. Suosittelisin purkamaan tuon motin ja tarkastamaan sisältä, kun onhan se seissyt sen parikymmentä vuotta kylmässä tilassa.

Link to comment
On 29.4.2018 at 9:19 PM, metake said:

mylly.jpg.a4dec69badf270522e9ece2efb3ecc8b.jpg

Täytyy myöntää että on melko imelän näköinen mylly!

 

55 minutes ago, Roope said:

Ei taida tuon alkuperäistä rakentajaa ihan heti löytyä.

Mulle tuli noin vuosi sitten vaihdossa semmonen lasikuitu "corvette" jossa tuo moottori on ollut. Se oli rakennettu 80-luvulla ja jäänyt seisomaan joskus 90-luvun aikana.  Silloin elvyttelin tuon käymään kun kiinnosti miltä tuo kuulostaa. Suosittelisin purkamaan tuon motin ja tarkastamaan sisältä, kun onhan se seissyt sen parikymmentä vuotta kylmässä tilassa.

Ehkä on viisainta purkaa mylly, samalla saa vaihdettua uusia palikoita mitä tarttee ja siistyttyä samalla pintapuolta ja huollatettua föönin....

Miltä motti kuullosti, oliko "woiman"  tuntua ??

Link to comment

Juu oli voiman tuntua kyllä ja pelkoakin kuten näiden kyläseppä laitteiden kanssa on tupannut tällä mäellä olemaan  ;)   Olin aina epäillyt että imuturbon kaasuun vastaavuus olisi hidasta mutta herkältä tuo tuntui. Ilmottele mitä jännää sieltä sisältä löytyy, ainakin se original empi suodatinpumppu jalka oli hienon näköinen ja turboksi itse epäilin rajayn tuotetta kun harmittavasti siitä puuttuu tunniste kilpi.

Edited by Roope
  • Like 2
Link to comment

Kappas vaan... Eipäs tämä turbopannu sitten mennytkään kauppiaan "projektiin". Kaverilla oli jo peräkänny autossa kiinni kun piti tätä lähteä ostamaan ,mutta myyjä peruikin kaupat kun oli menossa viestin mukaan omaan projektiin eikä täten ollut enää myynnissä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...