Jump to content

Haussa ulkoinen Bosch vaihtovirta lataussäädin...?


Recommended Posts

Luulin, että seuraavaksi hommaan nettikaupasta Boschin ulkoisen elektronisen säätimen tuolle vm -74 vaihtovirtalaturille, mutta sepä onkin vaikeempi rasti. Neuvoja, vinkkejä, tietotaitoa mistä sen tai sovellettavan säätimen nyt löytää. Laturi huollettu ja maksettu uuden kinukkikopion hinta, joten mielelläni sen myös pitäisin...

Edited by SePi
typo
Link to comment

Jos laturi on Bosch 50A vaihtovirta ulkoisella säätimellä, niin ei mun taidoilla löytyny pilvin pimein. Itse asiassa tätä nyt kysyn, josko se olisi sopiva? Onko niitä muita ja parempia jossain?

 

Tänään ei näköjään tottele nuo nettisivut hakijaa, koska A/C kaupastakin saa - vaikka alkuu tuli VAIN tasavirtasäädin... Sorry - menen nukkumaan

Edited by SePi
Ei osaa hakea...
Link to comment

Meitsi osti kanssa kerran varaosaliukkeestä yleismallisen säätimen, kun alkuperäinen meni ilman mottia myydyn kuplan mukana. Pari kilsaa ja laturi kärähti, tiedä sitten oliko vain sattumien summaa, mutta enpä ole kokeillut toistamiseen.

Link to comment
2 minutes ago, Ketsa said:

Meitsi osti kanssa kerran varaosaliukkeestä yleismallisen säätimen, kun alkuperäinen meni ilman mottia myydyn kuplan mukana. Pari kilsaa ja laturi kärähti, tiedä sitten oliko vain sattumien summaa, mutta enpä ole kokeillut toistamiseen.

Tuolla johtonipun myyneessä autosähköliikkeessä vaan kerrottiin, että kaikkea kiina-tavaraa pitää varoa näissä erityisen paljon, tai saattaa tulla kalliiksi. Electronista Boschia pyysi etsimään ja valitteli, että hänellä ei sitä nyt ollut. Sitten eksyin etsimään liian vaikeilla hakusanoilla...

Mulla on tässä kohti sähkökarttaa myös "ulkoisen säätimen kytkentä" -  kohdalla miehen mentävä aukko, mutta jospa se täyttyy ennen kuin pistää virrat päälle

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...