Jump to content

Etuluukku ei aukea


Recommended Posts

Hei,

 

Kupla kävi maalarilla hieman ehostettavana ja lukituksen osat olin omatoimisesti ennakkoon irroitellut ja lopuksi vielä takaisin paikoilleen.

Luukku komeasti kiinni ja sitten muistui että maalari oli käyttänyt luukkua irti...

 

Eipä enää aukea vaijeria vetämällä.

Mikä mahtaisi olla helpoin tapa saada etupelti taas auki.

 

Kyseessä -68 pystylamppu, 1200 std

avausvaijeri kuskin puolella

 

T: Satunnainen tunari

Link to comment

Ei löydy välttämättä helppoa tapaa.

 

Olethan kokeillut jo, että toinen vetää vivusta ja toinen yrittää kaikilla mahdollisilla tavoilla avata luukkua?

 

Itse jouduin maalauksen jälkeen hölmöiltyäni rälläköimään luukun kahvan  palasiksi...

 

Kohtuu hiljan tästä aiheesta on ollut topikki, joten haulla voisi löytyä enemmän ideoita.

Link to comment

Minä avasin luukun yläpään kiinnityspultit pitkällä jatkolla koelaudan aukoista.  Muistaakseni radion reijästä, riitti että kiinnitys pultteja löysäsi vähän. Kojelauta oli kylläkin tyhjä eli mitään ei ollut edessä.

  • Like 1
Link to comment

Kiitokset vinkeistä.

 

Pitää aloittaa riuskalla apulaisella (vaimo). Sitten nuo muut listalle. varapyörä  on paikoillaan.

muistelin että oli palstalla   juttua jokin aika sitten mutta haku  ei tärpännyt niin laittelin tiedustelut. 

 

loppuviikosta pääsee yrittämään,  toivottavasti ei joudu rälläkkää käyttämään

 

 

T

Link to comment

Kanittaako se lukosta? Vai voisiko luukun reuna olla mennyt tiivistettä kiinni pitävän lipareen alle? Minulla teki tuon kerran heti maalauksen jälkeen, ja tuntui kuin joku olisi hitsannut luukun kiinni. Muistaakseni lähti nousemaan, kun käytti voimaa vähän reilummin, mutta tiivisteen lipareesta lohkesi kyllä maalia.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...