Jump to content

1 ja 2 ei mene silmään vaihdelaatikosta


Recommended Posts

Eli biffi reissulla rupesi vaihdelaatikko kikkailemaan. Ensiksi kolmonen ei meinannut mennä pesään kuin silloin tällöin. Ja tälläisenä sen sitten ajoin kotiin ilman kolmosta. Juuri ennen kotikatua en saanut enää 1ja 2 vaihdetta lainkaa  silmään, ja lopuksi sain kolmosen silmään jolla sain kotipihalle asti auton vedätettyä. 

 

Koetin suoraan laatikon päästä ja sieltäkään en saa 1 ja 2 silmään pakki ja kolmonen ja nelonen menee kylläkin. 

 

Eli kysysmys on enempi että mitä hajosi. Laatikko menee kumminkin vaihtoon/kunnostukseen se nyt on aika selvä. Mutta lähinnä että onko jotain kikkaa mitä voisi koettaa että auton saisi siirrettyä vähän parempaan halliin lootan purkua varten. Öljyt otin ulos ja vähän oli silppua magneetti propussa.

Link to comment
  • 1 year later...

Lainataanpa tätä vanhaa topikkia.
Mulla alkoi kans viime viikolla laatikko oireilla juurikin samalla tavalla.
Ensin huomasin, että kakkonen meni huonosti päälle. Tämän jälkeen laatikko on muutaman kerran jurrannut kolmoselle vaihtaessa. Pykälä ei mene päälle, ja keppi tuntuu, kuin sitä painaisi kumityynyä vasten.
Välikaasua käyttäen oon saanu taas laatikon pelaamaan, että olen kotiin päässyt.
Onko tietoa, mistä vikaa lähtisi ettimään.

Auton alle kurkistelin jo sen verran, että ainakin kannatin kumit näyttäisi olevan ehjät.

Link to comment

Onko vaihdevälinlyhennintä korokepalalla? On voinut siirtyä paikaltaan. Itselläni Empin lyhennin oli tosi hankala saada kohtaan, jossa kaikki vaihteet menee pykäliin.

Tunnelissa olevan etummaisen puslan kiinnitysrauta on myös voinut antautua.

Nämä kannattanee ensin tsekata.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...