Jump to content

Mestaruuden uusinta, vituiks meni :)


Recommended Posts

13 minutes ago, mikan said:

Onko oikein uuhoodeeta? 

 

Eukko lähti Ouluun katsomaan ihan livenä. 

 

t. Mika

 

En minä osaa sanoa, hyvä ku sain näkymään ennen peliä tuon lähetyksen (mistähän sen asetuksen löytäs sille uuhoodeelle).. Aluks ei saanut mitään tolkkua kuvasta, että se ei ole kyllä mitään uuhoodeeta.. Kuva näytti niinkuin ois jo ennen peliä imassut koko pahvilootan tyhjäks.. Piti asentaa se erillinen cromecast kikkula siihen töllöön, ku ei se pelaa Vilipsin sisäisellä cromecastilla, sotkua ja katkokävelyä kuva.. 

 

Kurkkasin hoodeelähetystä eri kanavalta ja kyllä tää nyt on tarkempi.. mutta en mä nyt päätäni pane pantiks ku muutenkin oon sokea-apina välillä

Edited by Urbantoy
Link to comment

Uusintana piti jonkun kerran kattoa tasoitusmaali ku Kivi itkee Ylellä.. oma mies ajo Hakanpään veskarin päälle, oli se Sveapoju, kärppien entinen peluri, ei nokan koputtamista..

No huomenna jatketaan monologia ku on jonkun verran juteltavaa ton Ölvikylän kaverin kanssa.. jäi jutustelu vähän vähälle ku piti tanssahdella peliä katellessa

Link to comment

Onko ne paljonki nuo ValkoMustat juonut janoon sitä Aurajoen sontaa ku niin kuutamolla ovat olleet koko kevään.. LinnanVartijat löi niitin arkkuun ja ootteleen seuraavaa peliä.. 

 

Oho löpinöiden aikana kavensivat 4-3, game is not over yet

No seuraava vaihto ja game is over 5-3

Edited by Urbantoy
Link to comment

Aiku makiaa, saa monologia jatkaa.. Kohta läsähtää musta kumilätty Oulun Navetan jäähän.. TupsuKorvan on tänään pakko näyttää miten PikkuPeto otetaan kiinni tai sitten se on bye-bye.. 

Kolomenollasta ei ole kuin yhen kerran noustu.. Se oli se Makkarakauppiaan perillisen harrastusjoukkue sieltä:  Esboon Mussiikkimiehet

Edited by Urbantoy
Link to comment

Den vörstä perioodi speelad.. Rapsaa pukkaa

PikkuPeto pääsee pikkuhiljaa peliin mukkaan.. silti vielä 0-1

IsoKIsu laittaa lentävän HelttaLeuan tiukille, sielläkin 0-1

Ja samaan tyyliin jatkuu samean Aurajoen rannalla, LinnanVartijat meinaa niistää kurat nenästä.. 0-1, pitäskö ne juomapullot huuhella jo jollain muullakuin Aurajoen vedellä.. 

MitäMitä, KirvesRinnatkin päästäny LukkoSepät tiirikointitouhuun.. 0-1

Link to comment

Nonniin..

Den anttra perioodi speelad..

PikkuPeto teki mitä piti 1-1.. Ruppeeko TupsuKorvilta mehu loppumaan..

Ei lopu näköjään Aurajoen rannalla mehu (siitä ei vettä saa mitenkään), kait siitä paskasta saa sittenkin virtaa 1-1

KirvesRinta koitti laittaa lukon säppiin mutta niin vaan LukkoSepillä löyty siihenkin tiirikka.. 2-2

IsoKissan peli vaiheessa vielä mutta Heltta lyönyt pelin tassoihin.. 1-1 tauolle tassoissa sittenkin

 

Päivitystä tulospalveluun tulossa.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment

Taitaa Siivousvirman poijalla loppua kausi keskiviikkona.. ei riitä paukut KirvesRintoja vastaan.. Voitot Nääsvillen suuntaan myös kolme muna.

Mutta tänä vuonna ei tule niin paljon takkiin että ei mahtuis siivousputiikin taseeseen helposti

Edited by Urbantoy
Link to comment

Ettei ny ihan pelkkää monologia olis niin toivon, että HIFK voittaa mestaruuden.:)

 

Siitä voit opetella laulun sanoja niin vedetään sit OpenAirissa yhteislaulua 🙂

 

Sävel: Arja Koriseva - Enkelin silmin

Kun katsoo historiaa kauneimman seuran 
Niin nähdä voi sen rakkauden 
Kun sua taas seurata saan 
Voin nähdä sateella auringon **** 
Voin nähdä sateella auringon (ei taputuksia)

 

  • Haha 1
Link to comment

Ei saatana Tero, kerran kokeillut muutaman väkevän jälkeen laulua, ei sovi mulle.. Vaikka kovaääninen oon ei se ole mitään tuhatkielen luritusta.

Kuuntelen kyllä Korisevan ku koriset sen.. soppii mulle ku kääntelen ribsejä..

 

Ainiin ja se IsoKisu.. Ois hienoa ku PikkuPeto löis vinnaalissa seiskapelissä kotona jatkoajalla, sitten Etelän Hetelmät niskakyyryssä kottiin ilmaputkella.. No haaveilla aina saa..

Edited by Urbantoy
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...