Jump to content

Sirkus Vinlandia


Recommended Posts

1 hour ago, Tuomo Pelli said:

Älä kuule mulle siirtele sun hommia... mä olen Sirkustirektöörin tuuraukseni jo tehnyt, heh-he... 2016 suunniteltiin VW Show IKW Wanroij ja Midsummer Bulli Festival reissu tehtäväksi. Noh, eihän Sirkustirektööri tullut mukaan. Mutta oli luvannut saksalaisille Bulli Festivalin järjestäjille, että Napapiiriltä (Keitele ei ihan ole Napapiirillä, mutta meidän Tirektöörihän ei ole koskaan antanut yksityiskohtien häiritä hyvää tarinaa) tulee tosi harrastajia Norddeutsche Rundfunkin haastateltavaksi. Mä selitin järjestäjille, että tämä Tähti ei ole päässyt mukaan, mutta he olivat jo luvanneet tietyn määrän harrastajien haastatteluja, ja että joutuisivat vaikeuksiin, jos haastatteluja ei tehtäisi. Joo, ja mä en tykkää puheiden pitämisestä enkä tv-haastatteluista... Tv-ryhmä tuli ja haastattelu tehtiin. Se kyllä onnistui suurelta osin ammattitaitoisen haastattelijan ansiosta. Näyttivät siitä pätkän Norddeutsche Rundfunkin uutisissa juhannuksena 2016.

 

Että jos Sirkustirektööriltä jo nyt tuntuu siltä, että ei ehkä voi tehdä kaikkia puheita tai haastatteluja, niin alat nimeämään vain varamiehiä, heh-he... Pihlis varmaan hoitaisi hommat sotilastaustaisella jämäkkyydellä... Höpö heka hoitaisi hommat myyntimiehen sulavuudella...

 

2016 oli Vorse Majure tilanne jonka molemmat tiesi ja se oli etukäteen sovittu että jos se tulee niin se menee niinkuin menee, eli mun ei sitä tarvi sen enempää selitellä.

Joskus joutuu ruuan eteen tekemään muutakin kuin oottaa.. Hyvä jos tirehtöörejä löytyy muitakin ku sapuskan vääntäjiä tästä porukasta ei kyllä löydy ja nälkäset pitää pitää tyytyväisenä.

Link to comment
Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse en suosisi tuota lippua tangossa. Tai jos joku lippu, niin mielummin jotain hauskaa. Jos Suomen lippu, niin kai sentään ehjä kansallislippu eikä repaleinen valtiolippu leijonavaakunoineen? Jotenkin käytetty juttu ja ei mun makuun kuvasta sitä mistä tässä on kyse. Vaikka Leijonavaakunassa ei mitään vikaa sinänsä ole, niin monissa paikoissa mielleyhtymä on muuta. Ehkä sen VW-logon vois sinne lippuun sitten pukata? Suomi yhteys tullee jo nimessä ja siniristissä riittävästi.
 
Lisäksi, ilman lippua kuvaa voi nostaa helpommim ylemmäksi ette kokonaisuus ole mahassa vaan rinnassa.
 
 
Minä oon tässä Tuomon kans samoilla linjoilla.
Ilman lippua parempi.
  • Like 1
Link to comment

Valtiolippuhan oli puhtaasti Pihliksen ja Anan reserviläisharrasteelle suunnattu ylistävä huomionosoitus ;D

 

Tässä vähempi isänmaallishenkinen versio. Kukahan nää vetäs siisteksi vektorigraafisiksi vedoksiksi? Ja jopa yksiväripainokelpoiseksi sinivalkoiseksi versioksi valkealle paidalle.

 

7ks9FlB0WlYV5wGr0ird3aGMhOa6w-ylP6Lcvkd0

Link to comment

Tää leikki tuntuu nyt karkaavan jo ihan lapasesta.

 

Kohta pitää conwoyin joka autossa olla kyljen kokoinen sirkus-tarra ja joka jampalla jotkut pelle-kamppeet päällä tapahtumissa.

 

Eikö inehmo saa enää hönöillä ulkomailla vanhoissa intin maihareissa, kuus-kekkosissa ja umpi kulahtaneessa yhistyxen paijassa?

 

 

 


Link to comment
Tää leikki tuntuu nyt karkaavan jo ihan lapasesta.
 
Kohta pitää conwoyin joka autossa olla kyljen kokoinen sirkus-tarra ja joka jampalla jotkut pelle-kamppeet päällä tapahtumissa.
 
Eikö inehmo saa enää hönöillä ulkomailla vanhoissa intin maihareissa, kuus-kekkosissa ja umpi kulahtaneessa yhistyxen paijassa?
 
 
 


Kyllä jokainen saa hölömytä ihan semmosissa kamppeissa kun viihtyy.
Autonkin saa maalata tai teippailla justiisa sen näköiseksi kun haluaa.
Ei tätä hommaa pijä liian vakavasti ottaa.
Pihlis pääsee tulevaisuudessakin "kännitunneliin" ilman Sirkus Vinlandian paitaa/tarraa.
  • Like 1
Link to comment
35 minutes ago, Geronimo said:

Iain vois kans jonninmoisen karikatyyrin kehitellä pyydettäessä?
Jotain referenssiä tossa kuvassa...


 

bike Iain.jpg

 

Tänne vaan ehdotelmaa, näitä tulee kummiskin vasta ens kesällä DWL:stä eteenpäin saataville..

Kaikille reissaaville sekopäille näitä ja Hra Isukki Iidensalmesta saa mennä sillä asusteilla millä haluaa.. Emolahdessakin bongattu yöllä hienoilla boksereilla kusella.. Ei kunnon mies kunnon vaatetta tarvi ;-)

Edited by Urbantoy
  • Like 2
Link to comment
  • Urbantoy changed the title to Sirkus Vinlandia

Kunhan Intiaanipäällikkö Gero saa tänne lisävision, sitten pidetään huutoäänestys tässä topikissa mistä ruvetaan värkkään vektoreita ja suunnitellaa lopullinen versio.. 

Sitten tillauksia sissään vaikkei ei seisokkaan.. Toimitus sitten joskus DWL:ssä, tai sopimuksen mukaan.. DWLssä jako tapauhtuu ekana, muille jotka ei pääse sinne saavat hiukka myöhemmin

Link to comment

Noniin, homma etenee, katotaanko saako Inkkaripäällikkö Gero  Sumusen Saaren jampan houkuteltua tekemään oman version.. Palkaks luvattu santtua muutama, ei hilloa.. 

Omenoita kyllä tulee niin vitusti että voishan niistä hilloa keitellä sille..

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment
  • 4 months later...

Logo on kaverin mainostoimistossa retusoitavana painokuntoiseksi (ja ku on kohtuu hyvä mainosmies niin annoin vapauksia muokata parhainpäin, tietää taustan sirkussakista että vaikka minkälaisen sillisörsselin pukkaa ollaan tyytyväisiä), sopimuksella "ei ole ihan tälle viikolle tarvi olla valmis ku penniäkään et tästä saa" 

Eli tulloo ennenku lumet sulloo.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment
  • 1 month later...

Hajatelmia: Suomen lippu aivan turhan jäykkä, saisi liehua. Pitäisköhän viiden sinisen väliviivan sijaan olla kuusi, eli yksi jokaisen SIRKUS-sanan alla, tai sitten yksi vaakaviiva? Puolet logosta häviää painettaessa valkealle tai siniselle paidalle. Musta ei oikein sirkuksen värejä ole. Mut pinkissähän tuokin toimii.

Link to comment
4 hours ago, -tipi- said:

Hajatelmia: Suomen lippu aivan turhan jäykkä, saisi liehua. Pitäisköhän viiden sinisen väliviivan sijaan olla kuusi, eli yksi jokaisen SIRKUS-sanan alla, tai sitten yksi vaakaviiva? Puolet logosta häviää painettaessa valkealle tai siniselle paidalle. Musta ei oikein sirkuksen värejä ole. Mut pinkissähän tuokin toimii.

 

Tuo korjataan eli joka kirjaimen alle viiva.. hyvä huomio, bra DWWL_Moose.. painatus tulee olemaan mustalle ainakin aluks ku tiedän mit sottapyttyjä reissussa on..

Tuota sirkusväritystä en nyt tajunnut.. värjääppä tuota lokoa mitä tarkoitat nin suunnitellaan.. Lippu menee vaihtoon, mustakin liian jäykkäjöpökkä

Edited by Urbantoy
Link to comment
31 minutes ago, Raihna said:

Lipun voi jättää pois kokonaan...ei viittaa mikään suomeen👍

 

Niin, eihän logon nimikään ole sinnepäin ku ulkomaan elukat ei ymmärrä muutenkaan rallienklantia tai tankerovwkieltä.. vaikka ihan hyvin sillä on pärjänny tai no välillä välttävästi, sitten ku enklenska loppuu, vaihdetaan sveamammaam tai otetaan narut käyttöön ja huidotaan niillä sanojen lisäks epämääräisillä sormiliikkeillä

Link to comment
Just now, pihlis said:

Höh, enste pyydetään kommentoimaan ihan vapaasti ja sitten dissataan.

 

Ihme pelleilyä 😃

Eihän sua ole dissattu.. onko joku lukemisen ymmärtämisessä mennyt koulussa aikanaan pikkusen pieleen.. lueppa uudestaan komentti..

Mutta onhan se komentti tietty tuokin minkä osasit antaa: "Pelle touhua"

Link to comment
5 minutes ago, Etelän Hetelmä said:

Logo on valmiiksi taputeltu. Ei muuta kuin kamppeet tuotantoon, jotta ehtivät jakeluun kauden alkuun mennessä.

 

Tulee muuttumaan vielä, olin mainoskaveriin yhteyksissä.. yks vedos tulee vielä, eli DWL_Moosen ehdotukset meni muokattavaski, lopuks vielä katotaan DWL_Moosen värimaailma mitä hän haki, mulle ei auennut vielä se.. Mainosmies lupas mukata sitä niin paljon että ollaan "happy with Honda" fiiliksissä..  

Link to comment
  • 2 months later...

Ei ole edennyt ku ollut kaiken mualiman söhellystä päällä.. Ei taida keretä DWLään, tai mistä sitä tietää jos kerkee..

Ei tuolla YV-ketjussakaan ole oikein tullut lopullisia ohjeita minkälainen sen logon nyt pitäs olla, vai missähän tästä on poristu.. 

 

Seppo kyllä vääntää jos päätös suadaan tehtyä mitä tarvitaan.. 

Link to comment

Eli onko se nyt nii että DWL_Moosen ehdotelma että joka kirjaimenn alle viiva eli saadaan visuaalisesti suomen lippu siihen, sitten lippu tyyliin liehuva.. Ja unohdetaan tuo värimalli kokonaan.. näillä pääsee eteenpäin.. 

Eli tuo on se värimali.. 

 

sirkus_vinlandia_logo_color.thumb.jpg.27004853b275a157d806ac556179fd3e.jpg

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...