Jump to content

Autolinea super stock kampikammiot


Recommended Posts

15 hours ago, metake said:

 


Ja kaiken tuon päälle tulli + alv niin alkaa oleen jo hinta kohdillaan :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

CB alulohko 1399€ aircooledilla

 

Empi alulohko 1299€ aircooledilla.

 

TF-1 suoraan kotiinkannettuna n. 1850€  tulleineen ja alveineen. Ei ole edelleenkään paha hinta todella laadukkaasta lohkosta

 

 

 

 

https://www.facebook.com/pg/enginecase/photos/?ref=page_internal

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
1 hour ago, -Alex- said:

Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;)

Vai laakereissa muutaman millin sivussa lohkoon nähden😝

 

Mitä asiaan tulee, kampikammio ei lisää hevosvoimia, mutta tuolla 500€ mikä säästyy välissä, saa jo vaikkapa ahtimen, tai kansiin viilausta ”ammattilaiselta”

 

kukin virittää tavallaan.

Link to comment
1 hour ago, -Alex- said:

Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;)

 

Toi ominaisuus ollut jo kymmenen vuotta eikä oo tarvinnut tuotantoon korjata joten toimii ja viilat pysyy monella srokerin rakentajalla kädessä.

Link to comment

Eniten tässä ketjussa huvittaa se että harrastelija kysyy aivan oikeasta asiasta eli Kampikammiosta. Sitten täällä kokeneetkin harrastelijat alkaa puhumaan lohkosta. Sovitaanko niin että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä niin kaikki ymmärtää mistä on kyse. Eli Kampikammiosta tässä oli kyse. 😜😜

  • Like 3
Link to comment
7 hours ago, Marko said:

Eniten tässä ketjussa huvittaa se että harrastelija kysyy aivan oikeasta asiasta eli Kampikammiosta. Sitten täällä kokeneetkin harrastelijat alkaa puhumaan lohkosta. Sovitaanko niin että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä niin kaikki ymmärtää mistä on kyse. Eli Kampikammiosta tässä oli kyse. 😜😜

Mikäs näillä nimikkeillä on virallinen ero? 

Link to comment
On 9/20/2018 at 9:20 PM, -Alex- said:

Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;)

 

Jostain mie luin että tää olis korjattu, "ensimmäisten erien ongelma" - ilmeisesti ekaa erää on tehty kerralla melko isoon varastoon tuhansittain. Mutta inhottava ongelma kyllä, jos ei tiedä tai ei huomaa, kyllä sille laakerille just vähän öljyä menee viilaamattakin mutta kanavan koko kyllä kuristuu laakerin urasta riippuen karkeasti neljännekseen. Muutoin em. kampikammio on ollut hyvä ja siihen oli oikein mukava kasata strokeria. Painava se vähän on, tietty vakio nyt ei paina oikein mitään.

Link to comment

Toinen vaihtoehto voisi olla type-4 block. Kaverilla valmiit ohjelmat sylinterireikien suurentamiseen 103mm-105mm putkille

CNC-ohjatussa jyrsimessä.. Öljy kanavia voi rotsata isommalle pumpulle esim. käyttämällä kuplan halkaistua pumppua 

kanavien kohdistamiseen ja tietysti ylipaine hauli kannattaa tulpata suodatin jalasta, ettei laakereihin kulkeudu jtn chaissea..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...