Jump to content
Sign in to follow this  
nikke911

Junakeulan katto

Recommended Posts

Voisin olla kiinnostunut hytistä (b-pilareista eteenpäin runkoineen) jos laikka laulaa järkevästi, eikä etuosa ole mahdoton...

Petteri

6 hours ago, puuhapete said:

Voisin olla kiinnostunut hytistä (b-pilareista eteenpäin runkoineen) jos laikka laulaa järkevästi, eikä etuosa ole mahdoton...

Petteri

6 hours ago, puuhapete said:

Petteri

Sitä palaa en valitettavasti voi myydä. Tarvin itse hytin lattian osia doppelia varten.

muuten siitä joutaakin, lähinnä yläosia. Rungon palasia tarvitsen omaan käyttöön. Keulassa on hyvääkin osaa tarjolla muuten.

6 hours ago, Sakke said:

Kokeeko tuo varhaispalliksen raato myös palastelun?

Joo. Siitä voi leikellä vapaasti. Olen sitä jo pilkkonutkin.

löyyy myös kohtuulliset etuovet. Ja uudet takalokarin ulkopellit. Semmosta ohutta mustaa peltiä. 

Vm. On 1970

onko kojelaudan hilut miten paikallaan.. sieltä jotain ois valaaseen tarpeellista ihan vaikka varmuuden vuoksi.. ilmaputkeen , läppien jousia jne.. 

Sehän kojelaudan alunen on mulle yks helvetin sillisalaatti ku sitä jouduin purkamaan pikkusen..

Edited by Urbantoy

Tuo vois kiinnostaa jos se paloitellaan järkevästi. Onko katto pahasti lommoilla? Tarvitsen katon muottia varten..Jos esim laikataan tippalistan alapuolelta vois olla järkevä.

Edited by nikke911

5 hours ago, nikke911 said:

Tuo vois kiinnostaa jos se paloitellaan järkevästi. Onko katto pahasti lommoilla? Tarvitsen katon muottia varten..Jos esim laikataan tippalistan alapuolelta vois olla järkevä.

Kyllä tuosta malliksi on. Takana aika loiva lommo ja tuo savupiipun reikä. Edestä muodoissaan. Reunoista vielä kiinni, toki ruostetta.

IMG_0634.JPG

IMG_0635.JPG

IMG_0637.JPG

IMG_0640.JPG

IMG_0641.JPG

11 hours ago, Urbantoy said:

onko kojelaudan hilut miten paikallaan.. sieltä jotain ois valaaseen tarpeellista ihan vaikka varmuuden vuoksi.. ilmaputkeen , läppien jousia jne.. 

Sehän kojelaudan alunen on mulle yks helvetin sillisalaatti ku sitä jouduin purkamaan pikkusen..

Hei.

Kuvista näkyy. Keula lähti jo aikaa sitten. Runkoa on jäljellä ja jotain peltiä hyödynnettäväksi. Ja ne ovet.

T:Eero

IMG_0626.JPG

IMG_0627.JPG

IMG_0643.JPG

IMG_0642.JPG