Jump to content

Universaali kuljetusavun kyselyketju


Recommended Posts

Perustetaanpa yhteinen ketju näille, kun näyttää olevan kymmenittäin erillisiäketjuja.

 

Mulla olis puskureiden kuljetusavun tarve Tampereelta Joensuun suuntaan. Muurameen astikin auttaisi. Ajeleeko siis kukaan Tampereelta koilliseen lähiaikoina? yhteys miel YV tai whatsap O5O 375 O855

Edited by -tipi-
Tageij
Link to comment
  • metake pinned this topic
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

En ole ylläpitäjä, mutta kerron mielipiteeni.

 

Omaan makuun toimii paremmin niin että yksi kuljetus(apupyyntö) on yhden otsikon alla. Siten ne on mahdollista huomata helpommin ja tunnistaa otsikosta että tuota reittiä saattaisin joskus ajaa. Millään osastolla ei tunnu ketjujen/viestien määrä olevan liiallinen, joten siksikään en näe syytä niputtaa näitä. Mutta ehkä se kuljetusapu on eräänlainen ostotapahtuma, jolloin topicit menisi tuonne muut ilmoitukset osastoon.

Link to comment
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Jos aikatauluna on, että tämän vuoden nimissä, niin voi onnistuakin. Minulla on aika ajoin kulkua Hgin ja Saloisten välillä, monesti on puolityhjä peräkärry mukana. Kunhan tuo koronatilanne hellittää, Uudenmaan raja aukeaa ja riskiryhmien rajoitteet poistuvat, niin tulee jossain vaiheessa liikennettä, sitä ennen ei.

Link to comment
On 4/7/2020 at 1:23 PM, Unkki said:

Jos aikatauluna on, että tämän vuoden nimissä, niin voi onnistuakin. Minulla on aika ajoin kulkua Hgin ja Saloisten välillä, monesti on puolityhjä peräkärry mukana. Kunhan tuo koronatilanne hellittää, Uudenmaan raja aukeaa ja riskiryhmien rajoitteet poistuvat, niin tulee jossain vaiheessa liikennettä, sitä ennen ei

Edited by Mazzem
Link to comment
37 minutes ago, Mazzem said:

Aikataulu olisi tässä parin viikon sisällä. 

 

Mä luulen että ei siellä tarkastuksessa hyvällä katota ku selittää sinivuokolle että ku pitää nuo volkkarin jakkarat saada vietyä raahen suuntaan tässä samalla kuhan ajelen..

Soita suosiosta jollekin rahtarille, rahtihan saa kulkea rajan ylikin.. 

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Polkupyörä pitäisi saada Saksasta Düsseldorfista Etelä-Suomeen, Riihimäelle tarkkaan ottaen. Jos olet liikkumassa sellaisella kalustolla Saksasta Suomeen että polkupyörän kyyditys onnistuisi niin ota yhteyttä. Suomessa voin noutaa pyörän hieman kauempaakin ja Saksassakin sitä voidaan siirrellä parempaan paikkaan tietyin rajoituksin.

ake.mether@gmail.com
040 511 6203

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
  • 5 months later...

Ajelisko joku Tampereen kupeessa Lappi nimisen paikan ohi etelään päin, ja voisi toimittaa minulle sieltä yhdet vanteet korvausta vastaan? Vanteet pitäisi saada Porvooseen tai edes vähän lähemmäs. Myyjä ei lähetä. Laita yv jos onnistuu.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Pitäis saada vanteet ja renkaat Kempleestä Vihtiin.

Ne on siis myyjällä Kempeleessä ja pitäis hakee sieltä. Mä hoidan maksut.

Sitte ne pitäis saada tänne jollain tavalla ja aikataululla.

 

Noudolla myyjältä olis vähä kiire.

 

Maksan menetetetystä vapaa-ajasta kohtuullisen korvauksen.

 

Kurre

0405108289

Link to comment
2 hours ago, Kurre said:

Pitäis saada vanteet ja renkaat Kempleestä Vihtiin.

Ne on siis myyjällä Kempeleessä ja pitäis hakee sieltä. Mä hoidan maksut.

Sitte ne pitäis saada tänne jollain tavalla ja aikataululla.

 

Noudolla myyjältä olis vähä kiire.

 

Maksan menetetetystä vapaa-ajasta kohtuullisen korvauksen.

 

Kurre

0405108289


Kenpeleen Keisari ottaa tän homman haltuun.. Ainakin välivarastoinnin osalta

Link to comment
  • 2 weeks later...
14 hours ago, Kurre said:

Niin, ne vanteet ja renkaat tarttis saada Kempeleestä Vihtiin.

Ei oikeen viittis sitä matkaa iltapäiväpuhteina hurauttaa.

Matkiksen hinnoista ei oikeen ota selvää, mut kalliilta vaikuttaa.

 

-Kurre

 

Jos kumet paikoillaan ni eikös se tuo 59,90 eur ole?

 

Screenshot_20210405-214246_Chrome.thumb.jpg.e7c5e2d08f4ffdd159601cab42b3e072.jpg

Link to comment

Neljä vannetta pitäisi saada Riihimäeltä Poriin. Kuljettelu onnistuu myös lähemmäs pääkaupunkiseutua, myös Salo ja mitä tähän välille jää, onnistuu.

Kukaan liikkumassa Porin suuntaan?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
13 minutes ago, metake said:

Neljä vannetta pitäisi saada Riihimäeltä Poriin. Kuljettelu onnistuu myös lähemmäs pääkaupunkiseutua, myös Salo ja mitä tähän välille jää, onnistuu.

Kukaan liikkumassa Porin suuntaan?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

Torstaina olis tarkoitus ajaa E18 pitkin Rauma-Hamina-Inkeroinen-Rauma

Link to comment
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 5/13/2021 at 11:26 AM, Pasi said:

Sattuisiko jollain ihmeellä juniksen kattoteline kulketumaan Lappeenrannasta lähemmäksi Oulua?

Telineen pituus 280cm, leveys 140cm ja korkeus 40cm

 

Vaivannäöstä maksan tietenkin korvauksen.

 

0442761546

Mittasin äsken käyttöauton peräkontin ja se oli just tasan tuo 280cm. Oulu-Lappeenranta-Oulu ois noin 1200 km. Lähetäänkö käymään? Heinäkuun lopussa käyn kyllä ehkä Helsingissä, mutta se on vasta heinäkuun lopussa.

  • Like 1
Link to comment
1 hour ago, Hanttapuli said:

Mittasin äsken käyttöauton peräkontin ja se oli just tasan tuo 280cm. Oulu-Lappeenranta-Oulu ois noin 1200 km. Lähetäänkö käymään? Heinäkuun lopussa käyn kyllä ehkä Helsingissä, mutta se on vasta heinäkuun lopussa.

Tällähän ei ole mikään kiire, miten vaan parhaiten sopii. Ollaan yhteyksissä.

  • Like 1
Link to comment

Ei kenelläkään ole kulkua Riihimäki-Äänekoski välillä? Pitäisi saada makaavalamppusen etulokasuojat kulkeutumaan Riihimäeltä metaken varastosta tänne Äänekoskelle omaan varastoon tai ainakin tähän lähiseuduille.

Näillä ei mikään polttava kiire ole eli vaikka menisi kuukaudenkin päähän niin ei haittaa ainakaan itseä, tietenkin se on siitäkin kiinni jaksaako metake noita kuinka vauvan vielä siellä säilöä.

Link to comment
12 hours ago, jupsu said:

Ei kenelläkään ole kulkua Riihimäki-Äänekoski välillä? Pitäisi saada makaavalamppusen etulokasuojat kulkeutumaan Riihimäeltä metaken varastosta tänne Äänekoskelle omaan varastoon tai ainakin tähän lähiseuduille.

Näillä ei mikään polttava kiire ole eli vaikka menisi kuukaudenkin päähän niin ei haittaa ainakaan itseä, tietenkin se on siitäkin kiinni jaksaako metake noita kuinka vauvan vielä siellä säilöä.

 

Nää kulkee mun kyydissä loppukuusta Jyväskylään.

Link to comment
  • 1 month later...

Kellään ajelua tyhjällä kärryllä etelästä(espoo) pohjosen suuntaan kesän aikana? Tekniikaton 80-luvun vesivessa tarvisi saada lähemmäs Oulua. Hakisin muuten itse mutta selkä ei kestä usean tunnin autossa istumista. Kiire ei ole ja kulut kyllä korvataan. 

Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...