Jump to content

SCC Gardermoen 16.-18.08.2019


Recommended Posts

Oisko Ketsa nyt ymmärtänyt tahallaan väärin, ainoat oikeat Kesäkauden Päättäjäiset pidetään Pohjosen jaoksen toimesta missä jaos päättää.. 

Voinhan mä nytkin mennä terassille saunasta pitää omat kesäkauden päättäjäiset ku lunta jo oottelee.. 

 

EDIT: onhan siellä se Kokkolan poppoo Jarskan avulla ollut järkkäämässä.. Ja ens vuonna Kaenuun poppoo mmmömmömatin ohjaamana

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment

Saas nähdä, milloin nämä järjestetään eri aikaan. Ilmaston lämpenemisen myötä Pohojonen ehkä alkaa järjestämään myöhemmin. Tai sitten Gardermoenin kiihdytysradalle rakennetaan lentoaseman kiitorata - tästä jo suunnitelmat olemassa. Sen takia kehotankin volkkari kiihdyttelystä kiinnostuneita käymään SCC:ssä, kun se vielä mahdollista.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...
1 hour ago, Etelän Hetelmä said:

SCC:een tulee yleensä enemmän suomalaisia kuin näiden ketjujen kirjoitteluista voisi päätellä. Olen tekemässä reissun tyyppi 3 Variantilla, ja kartanlukijan paikka on vapaana. Kartanlukija majottuisi omassa teltassa, kun mä nukun Variantissa. Mahdolliset yhteydenotot yksityisviestillä.

 

Jaa sulla puuronkeittäjä/sopanvääntäjä/pekoninpaistaja etsinnässä.. ei taida uskaltaa lähtee ku SCC:ssä eksyy helposti jos Turskille antaa teltan kasausapuja ja apu kuitataan JaskaTanielilla..

Link to comment
10 hours ago, Etelän Hetelmä said:

Heh-he... niin mä ajattelinkin, että Urbantoylla on rohkeus loppunut tähän ulkomaiseen VW tapahtumaan. 

Ehkäpä joku ihan uusi volkkari tuttavuus innostuisi tästä.

 

Jos tuonne lähtee niin parempi laittaa peräsuolen poimuun paikannuslaite ettei se häviä että aamulla muut tietää missä vitussa se sähläri menee.. sankka mettä leirin takana on paha rasti tämmöselle ei suunnistajalle, DWL_Moose painas siinä lepikossa virne kasvoilla hiki hatussa..

  • Like 1
Link to comment
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Perille tultiin eilen. Matkalla piti Variantiin vetää akku>puola johto, kun virtalukko ei enää antanut sytytysvirtaa. Sääennuste on ollut surkea, mutta viimeisimmän mukaan sunnuntaina kiihdyteltäisiin. Norjalaisten asenne on positiivinen: jos ei pystytä ajamaan, niin sitten juhlitaan sitäkin enemmän...

Link to comment

SCC on kyllä erikoinen tapahtuma. Joka ikinen vuosi sinne mennään kiihtymään mutta loppujen lopuksi vaan viihtymään kun tulee sade. Onhan siellä upea kiihdytys rata mutta eihän se meikläisen tapasta perus-perttiä helpota ku ajelee camping autolla. Onko tämä tapahtuma ollut kohta 20v elokuun puolessa välissä eikä mielyttävämmin heinäkuussa? Varmaankin dragsterit ja isommat bileet valtaa heinäkuun?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...