Jump to content

Super Pouli


Recommended Posts

Tänään on Ujon poijan kliimaksi illalla, ilmaseksi ViaSatilta.. Super Poul.. 

Yli kaks killoo varattu wingsejä (pelin aikana jenkeissä menee 1,2 miljardia siipeä, kuulemma fakta eikä fiktio), emännälle ostettu uudet earit ja peltorit että pääsen kattoo lajia rauhassa mistä ymmärtää yhtään mitään.. 

Puol mualimaan pysähtyy varmaan ku tätä ruvetaan kattoon mistä ei mitää tajua mitään.. no sen verran että kymmenen jaardia neljällä yrityksellä ja pallo pois.. tai jottain sinnepäin.. on se ihana yö eessä

Link to comment

En mä pysty tuota eli kahta kiloa + enempää vetään mitenkään yön aikana ku pitää virvokkeillekin jättää tilaa.. lajihan ei ole tylsä, mutta hankala seurattava ku ei vittuakaan ymmärrä.. mutta ompa väliä.. tilanteita ja mällejä riittää ihan omiin tarpeisiin.. katotaan miten se menee, suosikkia ei pysty sanomaan ku PikkuPeto ei ole kummiskaan kentällä  

Link to comment

Urbantoy:lle suosittelen seuraavaksi etsimään kanavan, mikä näyttää krikettiä.
Intiassa ollessani se oli Star sports. 24/7 krikettiä. Historia, seuraava ottelu, miten meni edellinen, ennakkotunnelmat, peli (joka kestää useamman päivän), jälkitunnelmat .....
Esimakua 

 

Link to comment

Kyllä mä oon nyt sen verta monta vuotta koittanut tajuta tota Super Poolia että toivottavasti LA Rams sen veis.. mutta voi se olla hankala paikka jos Brady rupee viskoon palloja samaan tyyliin ku mä heittelen tyhjiä santtuja pellolle, pitkälle ja tarkasti kohti maalia.. mulla vaan se savolainen Isukki ei ole koskaan ottamassa niitä kiinni ku holkkipolvet ei pysy heittojen perässä

Edited by Urbantoy
Link to comment

Tästä mättäminen alkaa.. kohta pelikin.. Puoliajalla lissää.. onkohan se Isukki savossa koppari kunnossa vaikka polvet lonksuu.. kyllä se aina saa peltitörpön Iidensalmesta kiinni, santtu yks ja kaks.. peräkkäin ku niitä paiskoo, tyhjät kyllä jättää ottamatta kiinni

 

IMG_20190204_003012.jpg

Edited by Urbantoy
Link to comment

Muistuipa mieleen tilanne Jenkkireissulta -96. Mulla oli New Egland Patriotsin lippis päässä vain siksi että oli hyvän näköinen.

Kah, käytiin jätkin kans muistaakseni Michiganissa International Speedwayn radalla ja ostimma hodarit jostain kiskasta.

Myyjä puolivittuili mulle että aika paska seasoni oli muuten teillä, hetki meni ennenku ymmärsin mitä tarkotti ja tuumasin siihen:

Hey, next year we gonna kick some ass, seriously we gonna kick alls ass. You´ll see.

 

Lähettiin meneen ja senverta joutu myöhemmin kattoon että pääsivät loppuotteluun jonka hävisivät mutta heittona meni läppä aika lähelle.
Muistaakohan se hodarin myyjä enää mua? 😉

Link to comment

Huono sinänsä itse oon sanomaan, kun en sitä vähääkään säännöistä ymmärrä. Pikkasen vaan semmoinen puuduttava laji sen vähän mitä joskus tullu kateltua. Monesti kyllä itekkin tuon yber böylin aikonu katsoa ihan vaan mielenkiinnosta. Pitäs vissiin koittaa noitten wingssien kans niin vois mennä paremmin alas

  • Like 1
Link to comment
1 minute ago, APO said:

Huono sinänsä itse oon sanomaan, kun en sitä vähääkään säännöistä ymmärrä. Pikkasen vaan semmoinen puuduttava laji sen vähän mitä joskus tullu kateltua. Monesti kyllä itekkin tuon yber böylin aikonu katsoa ihan vaan mielenkiinnosta. Pitäs vissiin koittaa noitten wingssien kans niin vois mennä paremmin alas

 

Semmonen vähän päälle 2killoo wingsejä yhdelle on soppeli määrä muutaman santun kera koko tuolle viidelle ja puolelle tunnille, tekasee kahdessa setissä.. eka pelin alussa, toinen erätaukosöyn loppuessa

  • Like 1
Link to comment
21 minutes ago, Urbantoy said:

Semmonen vähän päälle 2killoo wingsejä yhdelle on soppeli määrä muutaman santun kera koko tuolle viidelle ja puolelle tunnille, tekasee kahdessa setissä.. eka pelin alussa, toinen erätaukosöyn loppuessa

Ehkä näillä mennään ens vuonna 😉

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...