Jump to content

Äänentoisto


Recommended Posts

  • 8 months later...

Tämmönen, kiinan digivahvari, kaijuttimet 10"subi + 2x 2.5" laajakaistoja ja läppärin akusta kennostot niin soi makkaranpaistossakin.
Vaimon mummon vanha matkalaukku sai uusiokäyttöä, sisälle koteloitu MDF:llä subi. Maltillisella teholla soittaa, vahvarissa ei riitä potku älyttömään basson toistoon ulkotiloissa, autossa soi ok.

Akulla riittää soittoaikaa pari päivää ainakii jos volat on että voi vielä kuulumisia vaihtaa.
Lataa akkua autossa kytkettynä, vaihtuu automaattisesti akulle kun irrottaa ja toisinpäin.. voi poweroida 9-24V jännitteellä vaikka läppärin powerilla jne.
Akulla varaustilan näyttö ja usb-a ulostulo josta saa ladattua vaikka puhelinta.
Vahvistimen säädöt ja aux in löytyy myös salkun sivusta.
 

118085317_3570942956251940_7317454044231512757_n.jpg

  • Like 6
Link to comment
2 hours ago, SamiO said:

Tämmönen, kiinan digivahvari, kaijuttimet 10"subi + 2x 2.5" laajakaistoja ja läppärin akusta kennostot niin soi makkaranpaistossakin.
Vaimon mummon vanha matkalaukku sai uusiokäyttöä, sisälle koteloitu MDF:llä subi. Maltillisella teholla soittaa, vahvarissa ei riitä potku älyttömään basson toistoon ulkotiloissa, autossa soi ok.

Akulla riittää soittoaikaa pari päivää ainakii jos volat on että voi vielä kuulumisia vaihtaa.
Lataa akkua autossa kytkettynä, vaihtuu automaattisesti akulle kun irrottaa ja toisinpäin.. voi poweroida 9-24V jännitteellä vaikka läppärin powerilla jne.
Akulla varaustilan näyttö ja usb-a ulostulo josta saa ladattua vaikka puhelinta.
Vahvistimen säädöt ja aux in löytyy myös salkun sivusta.
 

 

Miten olet kiinakennojen latauksen toteuttanut.

Link to comment
20 hours ago, Tanhis said:

Miten olet kiinakennojen latauksen toteuttanut.

No kennot on "aitoja", mutta toki vanhahkoja. Kapasiteetit tarkastin älylaturilla enneku kasasin akun että on suurinpiirtein samoissa vielä.
Niille on oma suojapiiri juotettuna joka haistelee kennojen jännitteet ylijänniteen jne osalta. Vaihtokytkennät lataukselle tässä tapauksessa on releohjauksella ja lataus ihan cc cv jännitteenmuuntimella jolla rajoitetaan latausvirta ja säädetään latausjännite riippumatta syöttöjännitteestä. Ei kennojen tasausta, joka olisi optimi.

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...